
Focus 3 v roku 2011
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak Octa neni hatchback, asi proto. Jenže kdyby neměla škodovka ten zadek jako sedan, pak by to byl vlastně Golf 

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Focus 3 v roku 2011
Rapid je stejna trida, octavka je proste vejs
Je to videt jak na velikosti, tak na dostupnejch motorizacich.

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak to asi ne
Srovnaval bys Octavii s Mondeem nebo Passatem?
A motorizace? Vuci cemu? V cem ma napr. octavia v motorizacich navrch proti FF3?
Srovnavat Rapid s Golfem, Focusem, Astrou? Neni to vse jen o delce auta a prostoru pro nohy zadnich cestujicich...
To, ze vemou maly zaklad, natahnou ho, co to jde a pridaji obrovsky previs, neznamena, ze je to o tridu vejs. Sirkou je to naprosty standard a nakonec ani ten kufr neni tak velky, jak se na papiru zda. Nehlede na jizdni vlastnosti, kvalitu interieru a moznou vybavu.

A motorizace? Vuci cemu? V cem ma napr. octavia v motorizacich navrch proti FF3?
Srovnavat Rapid s Golfem, Focusem, Astrou? Neni to vse jen o delce auta a prostoru pro nohy zadnich cestujicich...

To, ze vemou maly zaklad, natahnou ho, co to jde a pridaji obrovsky previs, neznamena, ze je to o tridu vejs. Sirkou je to naprosty standard a nakonec ani ten kufr neni tak velky, jak se na papiru zda. Nehlede na jizdni vlastnosti, kvalitu interieru a moznou vybavu.
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Nonid: přesně jak píše Anduril. O zařazení do nižší střední třídy rozhoduje rozvor a rozchod a tím je Octavia jasně daná.
víze např. zde: http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... redstavuji
víze např. zde: http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... redstavuji
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
vždyť jsou ty auta rozměrově skoro stejné jen do octávky dali krátké skloněné sedáky a lidi se z toho místa na obrázku můžou potentovat, je to hezky vidět na obrázku ve vlákně o 1.5 ecoboostu. do střední třídy by to chtělo ještě tak 15 cm na rozvoru a přidat na šířce aby to nebyl jezevčík
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Focus 3 v roku 2011
Hmm, mne proste prijde Octavka uz moc velka na to, aby spadala do stejny kategorie, jako Focus... Na druhou stranu je fakt, ze proti mondeu rozhodne stavet nejde
Na druhou stranu zase... Kam zaradis rapida? Protoze proti FIeste mas Fobii
Je to cely dost zmateny 



Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Vzdyt je to uzovka, akorat udelali tenka operadla sedadel, zkratili zadni sedaky, sedis v prednim okne, takze vzadu je papirove o trochu vic mista na nohy 

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Focus 3 v roku 2011



Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
zmatené to není. fiesta-fabia focus-octavia mondeo-superb, k rapidu bude nejblíž asi eskort.
- Pulda
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec
Re: Focus 3 v roku 2011
Teď jsem koukal na ceník Focusu platný od 1.1.2015. Základní ceny jsou oproti loňsku o 3.000,- Kč
vyšší
Příplatková výbava zůstala na starých cenách.
vyšší

Nyní: Ford Focus sedan EB 1.5/110KW, Titanium, 04/2015, černá Panther
Dříve: Ford Focus 1.6/74kW, sedan, 06/2003, šedá MAGNUM
Dříve: Ford Focus 1.6/74kW, sedan, 06/2003, šedá MAGNUM
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Pulda: jak psal Lubak zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 měla by to kompenzovat sleva u nižších výbav resp. 1.0 EB.
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
tak jsem dočetl ten test Světa Motorů - díky Johnyy. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1028246
Nemůžu si pomoct, ale česká motoristická média mi vždy dokážou zvýšit adrenalin v tom negativním slova smyslu. Pominuli vášeň pro modrý ovál a odprostím-li se od zažitých klišé o koncernu, tak si stejně nemohu pomoci a z článků cítím přímo bytostnou potřebu Ford za každou cenu potopit a naopak koncern vyzdvihovat do nebe. Pokud to není patrné z textu, tak tabulka tomu dodá matematickou rovinu tak, aby koncern nebyl nikdy nikým poražen.
Ještě, že v dnešní době nečiní problém sledovat zahraniční - klidně i německá média kde jde povětšinou o testy, recenze, zkušenosti a dojmy v pravém slova smyslu a ty jsou pak o poznání uvěřitelnější i když se na 1. místě umístí kterékoli z testovaných aut.
hawk
Nemůžu si pomoct, ale česká motoristická média mi vždy dokážou zvýšit adrenalin v tom negativním slova smyslu. Pominuli vášeň pro modrý ovál a odprostím-li se od zažitých klišé o koncernu, tak si stejně nemohu pomoci a z článků cítím přímo bytostnou potřebu Ford za každou cenu potopit a naopak koncern vyzdvihovat do nebe. Pokud to není patrné z textu, tak tabulka tomu dodá matematickou rovinu tak, aby koncern nebyl nikdy nikým poražen.
Ještě, že v dnešní době nečiní problém sledovat zahraniční - klidně i německá média kde jde povětšinou o testy, recenze, zkušenosti a dojmy v pravém slova smyslu a ty jsou pak o poznání uvěřitelnější i když se na 1. místě umístí kterékoli z testovaných aut.
hawk
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak
Pekne treba je, jak prakticky v kazde recenzi Mondea negativne komentuji velikost kufru, ze je proti konkurenci maly a bla bla. Pritom v tabulkovem porovnani rozmeru kufru Mondea a Passatu (bylo na autorevue) ma Mondeo kufr vetsi, nebo stejny.
Podobne je to u Focusu a Octavie (a dalsich). Do papirove mensiho kufru focusu se vejde vetsi bremeno, nez do oktavky.


Podobne je to u Focusu a Octavie (a dalsich). Do papirove mensiho kufru focusu se vejde vetsi bremeno, nez do oktavky.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
stačí se podívat na fotku kufru kombíků mondea a fabie a hned je jasné jestli je větších 488 l u fordu nebo 530 l u škodovky 

- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: Focus 3 v roku 2011
Je to tak, konkrétně u Focusu často vypíchnou určité věci jako negativa ale přitom se jedná o vlastnosti, které prostě můžou někomu vyhovovat. Nejčastěji
> malý kufr u hatchbacku - je logické, že kdo převáží velkou rodinu tak bude spíš volit MPV anebo kombíka. Já vozím akorát manželku a jedno dítě a kufr je pro mne ideál. Když někdy vezu z IKEI krabice tak nemám po sklopení sedaček problém.
> těsný interiér - i když to je podle čísel nesmysl a naměřené rozměry se neliší od Golfu nebo Oktávky o více než milimetry nahoru nebo dolů tak tohle pořád v českých testech vyčítají. Pro mne je třeba ten pocit, že mě interiér obklopuje a cítím se s autem "propojeně" důležitý. Nakonec to byl jeden z hlavních důvodů proč jsem se rozhodl pro FF.
> design - to je sice subjektivní ale testeři by neměli jednostranně vyzvedávat uhlazenost třeba Golfu a zahazovat FF pro jeho drsný vzhled. Mě se třeba právě ta neuhlazenost a robustnost líbí.
České magazíny nic moc, mnohem radši sleduji Slovenské, je to velký rozdíl v objektivitě a i kvalitě testů. Například testy Rasťa Chvály jsou špička.
> malý kufr u hatchbacku - je logické, že kdo převáží velkou rodinu tak bude spíš volit MPV anebo kombíka. Já vozím akorát manželku a jedno dítě a kufr je pro mne ideál. Když někdy vezu z IKEI krabice tak nemám po sklopení sedaček problém.
> těsný interiér - i když to je podle čísel nesmysl a naměřené rozměry se neliší od Golfu nebo Oktávky o více než milimetry nahoru nebo dolů tak tohle pořád v českých testech vyčítají. Pro mne je třeba ten pocit, že mě interiér obklopuje a cítím se s autem "propojeně" důležitý. Nakonec to byl jeden z hlavních důvodů proč jsem se rozhodl pro FF.
> design - to je sice subjektivní ale testeři by neměli jednostranně vyzvedávat uhlazenost třeba Golfu a zahazovat FF pro jeho drsný vzhled. Mě se třeba právě ta neuhlazenost a robustnost líbí.
České magazíny nic moc, mnohem radši sleduji Slovenské, je to velký rozdíl v objektivitě a i kvalitě testů. Například testy Rasťa Chvály jsou špička.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti