Tak každopádně je to příjemné svezení
Co mě nejvíc baví je to startování tlačítkem. Klíček v kapse, nasednu, stlačím spojku a brzdu a pak jen krátce zmáčku startovací tlačítko a elektronika sama všechno zařídí
Pak je radost řadit rychlosti. Ta převodovka je prostě parádní

Zpočátku mi přišlo divné řadit šestku a podřazovat na pětku, trochu nezvyk, ale žádný problém. Někdy je otravný ten ukazatel, ketrý napovídá kdy mám řadit na vyšší rychlostní stupeň, lepší ho nesledovat, sám nejlíp vím co tam chci za kvalt. Při 50km/h v obci se zařazenou čtyřkou točí motor 1500 ot/min. Mohlo by se zdát, že je to málo, ale motor to v klidu zvládá. Od těchto otáček je taky použitelný. Samozřejmě jsem měl problém dodržovat rychlostní limity... padesátka se zdá jako bych jel třicet a ve stodvaceti mám pocit, že je pokazený tachometr

Pocitově tak osmdesát

Ten podvozek je fakt dobrý, dost komfortní a i zatáčky se tím dají pěkně rychle projíždět. Vzal jsem to i po silnicích třetích tříd a na výmolech se to chová klidně a navíc v interiéru nic nevrže, neskřípá, nelupe atd.
Co se týká samotného řízení s elektrickým posilovačem, tak při běžné jízdě nepozáte, že tam neni hydraulika. No nemusí být člověk žádný velký znalec aut, aby poznal rozdíl když zatáčky začne projíždět trochu z ostra (a samozřejmě při parkování/manévrech při velmi nízkých rychlostech). Ta odezva tam neni taková jak je člověk zvyklý

Má to i automatické parkování - samozřejmě jsem vyzkoušel.
Výkon motoru (je tam 1.5 EB 150k) je dobrý, ale projistou bych volil 180 k verzi
Kdo tam však namontoval ten start-stop systém tak toho bych

Ještěže to jde vypnout.
Dotyková 8" obrazovka je fajn, ale hraje to mnohem hůř v porovnání s mojím SONY a premiovými repro + tlumení dveří. Taky velký palubní počítač je hezký, ale nejsem si jistý jestli je úplně fajn mít všechno ovládání na volantu (PC/radio/tepmomat). To ovládání rádia pod volantem u FF2 je lepší.