Kvůli aerodynamice, čelní plocha pneumatik vytváří plošný odpor a ty zástěrky ho mají rozptýlit, čímž se asi trochu pomůže snížit tento odpor a tím spotřebu ....Pulda píše:Ahoj, nevíte někdo, na co jsou ty malé jakoby zástěrky před předníma kolama?
Focus 3 v roku 2011
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: Focus 3 v roku 2011
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
No ono pak staci za mrazu projet snehem a jsou pryc.
Ale dik za upresneni, taky uz 2 roky premyslim, na co tam vlastne byly. 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Ja s nima skrtam (uz pres 2 roky) furt kdesi o obrubniky a jeste tam jsou - jsou hodne pruzne, i v zime to vydrzi.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
No ja 1 zimu -10 byl levej v panu a druhej podobne o rok pozdeji, drzi doposud na 5 mm. 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 3 v roku 2011
Nenene, viz muj podpis, FFIII ma asi mekci ten podbeh.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Dneska jsem si pujčil na jeden den nového Focuse 1,5 EcoBoost Titanium
Hned jsem ho jaksepatří provětral

Hned jsem ho jaksepatří provětral

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
MK2: tak to se těším na pár slov a dojmů.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak každopádně je to příjemné svezení
Co mě nejvíc baví je to startování tlačítkem. Klíček v kapse, nasednu, stlačím spojku a brzdu a pak jen krátce zmáčku startovací tlačítko a elektronika sama všechno zařídí
Pak je radost řadit rychlosti. Ta převodovka je prostě parádní
Zpočátku mi přišlo divné řadit šestku a podřazovat na pětku, trochu nezvyk, ale žádný problém. Někdy je otravný ten ukazatel, ketrý napovídá kdy mám řadit na vyšší rychlostní stupeň, lepší ho nesledovat, sám nejlíp vím co tam chci za kvalt. Při 50km/h v obci se zařazenou čtyřkou točí motor 1500 ot/min. Mohlo by se zdát, že je to málo, ale motor to v klidu zvládá. Od těchto otáček je taky použitelný. Samozřejmě jsem měl problém dodržovat rychlostní limity... padesátka se zdá jako bych jel třicet a ve stodvaceti mám pocit, že je pokazený tachometr
Pocitově tak osmdesát
Ten podvozek je fakt dobrý, dost komfortní a i zatáčky se tím dají pěkně rychle projíždět. Vzal jsem to i po silnicích třetích tříd a na výmolech se to chová klidně a navíc v interiéru nic nevrže, neskřípá, nelupe atd.
Co se týká samotného řízení s elektrickým posilovačem, tak při běžné jízdě nepozáte, že tam neni hydraulika. No nemusí být člověk žádný velký znalec aut, aby poznal rozdíl když zatáčky začne projíždět trochu z ostra (a samozřejmě při parkování/manévrech při velmi nízkých rychlostech). Ta odezva tam neni taková jak je člověk zvyklý
Má to i automatické parkování - samozřejmě jsem vyzkoušel.
Výkon motoru (je tam 1.5 EB 150k) je dobrý, ale projistou bych volil 180 k verzi
Kdo tam však namontoval ten start-stop systém tak toho bych
Ještěže to jde vypnout.
Dotyková 8" obrazovka je fajn, ale hraje to mnohem hůř v porovnání s mojím SONY a premiovými repro + tlumení dveří. Taky velký palubní počítač je hezký, ale nejsem si jistý jestli je úplně fajn mít všechno ovládání na volantu (PC/radio/tepmomat). To ovládání rádia pod volantem u FF2 je lepší.

Co mě nejvíc baví je to startování tlačítkem. Klíček v kapse, nasednu, stlačím spojku a brzdu a pak jen krátce zmáčku startovací tlačítko a elektronika sama všechno zařídí

Pak je radost řadit rychlosti. Ta převodovka je prostě parádní



Co se týká samotného řízení s elektrickým posilovačem, tak při běžné jízdě nepozáte, že tam neni hydraulika. No nemusí být člověk žádný velký znalec aut, aby poznal rozdíl když zatáčky začne projíždět trochu z ostra (a samozřejmě při parkování/manévrech při velmi nízkých rychlostech). Ta odezva tam neni taková jak je člověk zvyklý

Výkon motoru (je tam 1.5 EB 150k) je dobrý, ale projistou bych volil 180 k verzi

Kdo tam však namontoval ten start-stop systém tak toho bych


Dotyková 8" obrazovka je fajn, ale hraje to mnohem hůř v porovnání s mojím SONY a premiovými repro + tlumení dveří. Taky velký palubní počítač je hezký, ale nejsem si jistý jestli je úplně fajn mít všechno ovládání na volantu (PC/radio/tepmomat). To ovládání rádia pod volantem u FF2 je lepší.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- CaHY
- Zkušený
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 18.07.2010 19:54
- Bydliště: Ústí nad Labem a Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Na titanium ten interier mi neprijde moc naslapanej. Libi se mi ten volant. Ja byl ted na servise po 60 a vsechno v pohode. Jen me mrzi ze nemam xenony, ted jak je furt tma tak to nesviti
Jinak jsem naprosto spokojenej, jezdi to za hovno, je to pohodlny, krasne tichy a tech 92kw mi bohate staci.

Focus ST300 - Bluefin Stage 3 4,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro Alloy Induction kit od Dreamscience RS Clutch K Sport 8 piston Cosworth engine RS 19" RS rear spoiler KW3
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
MK2: takže veskrze pozitivní dojmy jak tak čtu. S tím "start-stopem" - po každém startování se musí vypnout pokud člověk nechce využívat. Mohlo by to však jít vypnout natvrdo přes diagnostiku - mohl by vědět ZaQik.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Stopstart jde uplne zakazat. Staci v parametrech zvolit bez startstopu a mas to.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Dnes jsem ho ještě krátce protáhnul několika zatáčkami a šel jsem ho vrátit
Chtělo by to Eibach pružiny
Jinak tem motor bych si nechal líbit, je tam cítit ten vetší krouták a má to hezký zvuk
Z Focusem ST 225 to musí být nááádhera
Najel jsem asi 135 kilometrů s průměrnou spotřebou asi 9 litrů
moc jsem to nešetřil
Samozřejmě mně prodejce hned udělal cenovou nabídku na nový vůz. S tou výbavou co bych chtěl by mě to vyšlo na 526 000 Kč... no neber to

Chtělo by to Eibach pružiny


Z Focusem ST 225 to musí být nááádhera

Najel jsem asi 135 kilometrů s průměrnou spotřebou asi 9 litrů


Samozřejmě mně prodejce hned udělal cenovou nabídku na nový vůz. S tou výbavou co bych chtěl by mě to vyšlo na 526 000 Kč... no neber to

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
MK2: zvuk mne taky zarazil, že to celkem hezky bručí nad 2.500 rpm. Prodejce je mazanej - nechá Tě namlsat a mezitím připravuje nabídku.
EDIT: o Eibach si to přímo říká, ale bohužel nepasuje shodný s před FL kvůli použití jiných tlumičů na poFL. Snad časem přijdou do nabídky.
EDIT: o Eibach si to přímo říká, ale bohužel nepasuje shodný s před FL kvůli použití jiných tlumičů na poFL. Snad časem přijdou do nabídky.
- Meldo
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 03.04.2008 22:39
- Bydliště: HC - TT (Sk)
Re: Focus 3 v roku 2011
hmm este nie su na to eibachy?
potom co davaju do tej verzie trend sport ked udavaju ze ma sportove pruzenie?

Ford Focus III FL 1.0 ecoboost 125k Titanium Deep Impact Blue STline packet
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti