Těžko to v reálu nějak měřit, ale když mi to (předpokládám) majitel firmy montoval, tak tam měl kus nějakýho skla, kde byla část olepená touhle fólií a část ne. Vzal zapnutou infralampu a dal ji z jedný strany, já ruku z druhý strany a je to teda sakra rozdíl.
Zase ale nečekej, že když auto stojí na slunci, že tam budeš mít chládeček. Tak tomu opravdu není a to z několika důvodů:
1) Protože jsou fólie bohužel až zevnitř, sluneční záření nahřívá samotné sklo, které zvenku nijak chráněné není. To potom teplo předává i fólii, která ho samozřejmě vyzařuje i do vozu.
2) Ať děláš co děláš, vždycky to sluníčko alespoň částečně svítí do vozu čelním sklem, které nijak zvlášť chráněné není - i když třeba já ho mám zelené, takže tam možná nějaká slabá ochrana bude.
3) Slunce nahřívá i karosérii a ta teplo také částečně předává do vozu.
Takže chádeček ne, na druhou stranu výheň a 70°C taky ne.
Co se týče čelního skla, hodně pomůže mechanická venkovní (doma na dvoře) nebo vnitřní clona, na trhu je jich mraky s různými obrázky, ale s forďáckým znakem jsem ji ještě neviděl

. Pokud nemáš, je nutno parkovat zadkem ke sluníčko, jak jen je to možné. Zbytek zvládají fólie.
A že sklo "topí" - pořád je to menší zlo, než když stáhneš okénko a necháš si na ruku svítit sluníčko rovnou. A to tě ještě v tomto případě chladí proudící vzduch (málokdy je úplné bezvětří) - i tak za chvíli cítíš, jak to začalo pálit na ruku. Pokud by tam bylo jen čiré sklo, rozdíl by byl ještě patrnější. To se s touhle fólií nestane, dobře se pamatuju na Omegu, ta měla sice také tónovaná skla, ovšem bez fólií a v létě to bývala schíza - z průduchů foukal studený vzduch z klimošky a oknem mě opékalo slunce. To už teď nehrozí.
Jiné fólie také mají tuto schopnost, i když ne v takové míře a platí tam pravidlo, že čím tmavší, tím lépe tepelnou složku filtrují. Ale obvykle to bývá do těch 60% u těch hodně tmavých. No a já jsem potřeboval tyhle vlastnosti u nejsvětlejšího odstínu, abych to mohl dát na přední boční okna - a to jsem u žádného jiného typu (ani u konkurečních značek) zatím nenašel (je to dáno zřejmě odllišnou technologií výroby). To by tak hrálo, aby haranti vzádu měli havaj a fotr se vpředu za volantem pekl ve vlastní šťávě

.
Samozřejmě je na trhu mraky levnějších fólií, ale já už bych neměnil. Život už mě naučil, že je lepší si raději připlatit. Podle vyjádření majitele je navíc tenhle typ poměrně silný a tak plní zdatně i bezpečnostní funkci - i když zloději se to už taky naučili a někteří to zkoušejí vyřezat i se sklem. Ale jde třeba i o bezpečnost při nehodách, sklo se netříští a nepořeže osádku (atd). K tomu navíc ta bezproblémová GPS, jak už jsem psal (zejména pro vozy s vyhřívaných čelním sklem).