Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Marod22 » 16.09.2014 10:23

Nie, šéf chce, ale nakoniec tuším skončí pri outlendery, vraj je tam minimálny rozdiel (neviem potvrdiť) a od diesla som ho asi neodhovoril.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 16.09.2014 10:40

Hmmm, velky diesel do mesta = vela sadzi = za chvilku plny DPF. A cena za vymenu nebude lacna, kedze to je japonec :(
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vladko » 26.09.2014 13:36

Zdravím, vyměnil jsem DPF. Ucpaný originál za nový neoriginál BM Catalysts.
Na diagnostice žádná chyba. Jen jsem trochu nervózní, že mi to zobrazuje nulový diferenční tlak i během jízdy. Je možné, že nový filtr má tak malé rozdíly (zobrazuje se to v kPa , takže rozdíl do 1 kPa je pořád nula) i během zátěže? Nebo je něco špatně.
Předpokládám, že kdyby ty tlaky měřené před a za DPF byly např. nulové (ucpané hadice, neprůchozí trubky na tom DPF, tak zahlásí chybu měření nebo tak něco.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.09.2014 14:00

chyba muze vyskocit i pozdeji.
Pokud nebyl menen SW tak by se mela objevit. To je jakoby odpojils hadicky. Diference tam musi byt - pokud filtr funguje. nemas spatnou diagnostiku?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vladko » 26.09.2014 14:52

Diagnostiku mám stejnou jako před výměnou a to mi ukazovalo dobře.
Přikládám graf. Je to jen jak jsem to stahoval včera od otce domů. Jen cca dva kilometry cesty.
Je tam zbytečně moc údajů, ale nechtělo se mi to promazat. Vzal jsem nějaký uložený profil.
Dif.tlak je druhý shora.
log.png
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 26.09.2014 18:45

tak ten tlak ti skutocne nemeria - par desiatok km po vymene mi ukazovalo na volnobeh - na krizovatke 0 , ale dost rychlo to stupalo, a nulu ukazuje len pri odstavenom motore,
za jazdy sa hodnoty po vymene filtra zasadne nezmenili, co sa zmenilo najviac bol narast vzdialenosti medzi regeneraciami
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1012
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od hihi » 29.09.2014 00:51

Tak hotovo. Filtr (palivový) je vyměněný. Chyby smazány a vypadá to, že co se týče vysoké frekvence regenerace, tak jste tu měli pravdu - nestíhala se dělat komplet, proto ty hlášky... Ještě je třeba to prohnat.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vladko » 29.09.2014 14:06

Tak já svůj problém s nulovým dif. tlakem už taky vyřešil. Došlo k záměně hadic na měření před a za filtrem. Teď už ukazuje při volnoběhu 0 kPa a při jízdě max do 5 kPa. Tak uvidíme jak dlouho vydrží neoriginální DPF. Ohledně starého jsem poptal pár firem na výkup a první nabídku jsem dostal 3 700 Kč. Takže pokud neoriginální něco vydrží je výměna DPF relativně levná. Snad už mě přežije :-)
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 29.09.2014 14:13

to se da zamenit? dyt jsou kazda jinak tlusta:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vladko » 29.09.2014 14:15

Tak neměřil jsem je, ale jde to :-D
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Radim954
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 29.08.2014 06:41

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radim954 » 14.10.2014 23:16

Zdravím.
Chci se zeptat zda někdo nevíte co může způsobovat neustále přibývání nafty v oleji a zároveň poměrně dosti vysoké spotřebě 6.5l.
Mám focuse 1.6.TDCI 80 kw R.v.2008
Díky
Ford Focus 1.6 TDCI 80kw 2008

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od rh1980 » 14.10.2014 23:37

DPF na konci životnosti a tím způsobené časté regenerace.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 30.10.2014 19:34

Pokec o DPF. Zajimave info, ze mokre cisteni zpusobuje praskani jadra filtru, sice to jede, ale nefiltruje:
http://uloz.to/xM1CXBKs/dpf-ccf11042014-00000-pdf
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Radim954
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 29.08.2014 06:41

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radim954 » 15.11.2014 12:01

Chci se zeptat zda máte někdo zkušenosti s navrtáním filtru (zprůchodnění).
Bylo mi to doporučeno jako nejlepší varianta místo úplného odstranění.
Filtr zůstane,pouze se sprůchodní a předělá se ŘJ.
Ford Focus 1.6 TDCI 80kw 2008

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od kiblik » 15.11.2014 17:06

Kdyz ho takhle provrtas, aby mel stejny tlakovy odpor jako filtr nemusis myslim ani nic menit v RJ. Ale regenerace budou probihat v mensim meritku stale, aspon ty kilometrove.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů