dnes jsem se byl svézt na demo jízdě v 1,5 EB v AMB Ořech.
Motor:
- Nemám srovnání s 1,6EB, ale oproti mé staré 1,6 atmosféře je to parádní zátah
- Motor měl 350km, choval jsem se k němu jak k vlastnímu - táhnul od 1,200 rpm a točil jsem ho jen do 3,500 rpm
- Vše tiché a odhlučněné, ale od cca 3,000 se motor ozve a dá o sobě vědět i vcelku hlubokým tónem
Interiér:
- byl v Titánku bez Navi (nemohl jsem otestovat), ale jinak vybavený všemi asistenty
- vše parádně slícované, kvalita plastů v titánku je velmi příjemná
Exteriér:
- v kombajnu na 17"
- parkovací senzory (vyzkoušeno), parkovací asistent - nezkoušel jsem
Jízda:
- jel jsem kousek okruh a pak serpentýny z Radotína do Ořechu
- řízení pro mne velice příjemně zpřevodované a i když je znát, že je mezi koly a volantem elektronika, tak pro mne řízení čitelné, přesné a nepřeposilované ale při parkování lehce ovladatelné
- řazení přesné, kvalty tam padají neskutečně přesně, zpátečka s prstýnkem je o zvyk
- spojka citlivá, trochu tuhá - opět o zvyk
- tlumení nerovností - ani jsem nepostřehl, že bych něco cítil. Auto se nenaklání a jede přesně tam kam ho člověk pošle (nejel jsem však na limitech)
Zbytek:
- startovací tlačítko je parádní věc, stejně jako všechny nadstandartní fičury
- za mne jednoznačně skvělé svezení, chtělo by to delší trasu
určitě doporučuji vyzkoušet demo jízdu a udělat si vlastní obrázek.
Pár fotek: