Stránka 16 z 90
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 09:16
				od Skodax
				Hmm krása a já doufal, že aspoň tam to bude trochu jiný...
			 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 10:50
				od Lucky Luke
				Díky za info. Přemýšlel jsem, že se tam na něj pojedu podívat (ze ZČ je to do Zlína celkem štreka), ale odradil mě už telefonát s bazarem, když mi řekli, že serviska není, protože se ztratila. Na to, kolik za něj chtějí, bych čekal, že bude všechno včetně dokladů v pořádku. To že je ještě navíc bouraný, tak to je fakt pecka (byl mi řečen opak). Tak aspoň vím, že Amilu se vyhnout obloukem.
			 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 11:14
				od peg
				nevím jak moc to je bouraný, ale ťuknutý to je 100% - měnili pravej zadní blatník a zadní nárazník, navíc nerozumím, proč mají vzadu jiný čísla oken než vepředu...
s tou serviskou mě rozesmáli jak mi to říkali, nevim proč neřeknou, že ji třeba majitel nevedl a nejezdil do autorizovanýho servisu.... ale že se ztratila... 
 
 
ale aspoň nejsou takoví, že by se ji snažili napsat sami, i když časem na to třeba taky dojde... 

 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 16:09
				od solfan
				to s tym tuknutim...to je az taky problem? teda pokial to bol len tukanec...
na starom som mal menene obidva narazniky, ja sam som obtrel auto z boku tak, ze bolo treba lakovat...
na novom mam menene zadne dvere a predne okno.
jasne, auto som pred opravou nevidel a info mam len od fokiho, ale tak musim doverovat 

ale bolo to proste zozadu nabrane a bolo treba menit dvere.
jasne, pokial by to bolo zborene brutalne, tak to je ine, ale menene diely este nic neznamenaju...
 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 18:08
				od stano.
				Ak menili aj zadne skla, tak to len tukanec nebol.
			 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 19:27
				od solfan
				ved mohli menit zadne dvere...
			 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 16.04.2013 22:12
				od stano.
				Mozno som detailista. Pisal skla, nie sklo 

 Ak menili tie male za zadnymi dverami, alebo na zadnych dverach, plus piate dvere, to musela byt dobra morda.
 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 17.04.2013 01:46
				od peg
				jj, všechny zadní okna (3., 4. dveře + ty malinkatý) měly jiný číslo než přední (1.,2. dveře)
řekl bych, že i 5. měly jiný číslo, ale nechci kecat... ale vím, že ty měly jinou tloušťku laku než zbytek karoserie
			 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 17.04.2013 10:49
				od stano.
				To vyzera na 2 auta v jednom 

 
			
					
				Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
				Napsal: 17.04.2013 16:24
				od Wolodyjowsski
				peg píše:jj, všechny zadní okna (3., 4. dveře + ty malinkatý) měly jiný číslo než přední (1.,2. dveře)
řekl bych, že i 5. měly jiný číslo, ale nechci kecat... ale vím, že ty měly jinou tloušťku laku než zbytek karoserie
Může se lišit (novější) sklo čelní - řekl bych, že občas ho může rozbít kamínek a sklo se pak vymění...
Může být i rozdíl na bočních, třeba v zadních dveřích může být např. u r.v. 2006 třeba 6 a u zadního sloupku klidně 5 a je to origo z výroby, nicméně pokud je novější, je nutno zpozornět. 
Sklo z boku může taky vybít třeba "čorkař" a pak samozřejmě roky nesedí.
I tloušťky laku mohou být docela rozdílné - mj. vodorovné vs.svislé plochy, metalický lak vs. obyč atd.atd.
Ideální je mít poblíž "komparační vzorek"  

 třeba druhé auto podobné "šarže"...
 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.10.2013 03:04
				od smuli563
				Panove mam otazku: vyberam si nejake novsie auto a mam vo vyhlade fofo 1,6 TDCI 80KW najazdenych 99000 km poctivych a tv 8/2008 s Dpf filtrom. Problem je ten ze to by bol moj prvy diesel lebo do teraz som mal sama benziny. Robim kratky vzdialrnosti do prace max 2km tam a 2 spet. Oplati sa mi ho vziat aby som sa nejak nevypekol. Dakujem za kazdy postreh.
			 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.10.2013 07:05
				od mouse
				tak takovou vzdálenost bych nejezdil  ani s benzínem, ale jezdil bych na kole a nebo pěšky
			 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.10.2013 08:25
				od V12
				smuli563 :
Ked ho zoberies, do mesiaca si v servise s neregenerovatelnym DPF, oprava vymenou za nie najmensie prachy. Ta rada s bicyklom bola velmi vystizna, trefna a pravdiva. Na to ani benzinak nie. Pokial ale si so zhorsenou pohyblivostou, vyber jedine maloobjemovy benzinak BEZ TURBA - nezozerie ti gate a zaroven bude aj spolahlivy. Na taketo jazdenie sa tazky Focus absolutne nehodi. Jeden tip by som mal - Ford Fusion 1.4i - uz sa daju zohnat za celkom slusne prachy. Dobre sa do toho nasada, dobre sa v tom sedi. Ina moznost je Fiesta 1.25i, ak teda nemas problem s pohyblivostou (pretoze sa do nej lezie horsie, ako do Fusiona).
			 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.10.2013 09:37
				od stano.
				Diesel + kratke trate = diera na peniaze
Diesel + DPF + kratke trate = kanal na peniaze
Na taku kombinaciu ani nepomysli. Budes iba nadavat, auto sa bude kazit a ty liat do toho peniaze. Ako pisali vyssie, bud bicykel, skuter, kolobezku alebo nejaky maloobjemovy benzin. Na par km ti staci aj Fiat Punto alebo Favorit. Ak spravis rocne 200dni*4km (800km), tak to moze byt aj crep, co sa po 2000km rozpadne. Nemusis aspon riesit EK/STK 

A vobec, naco by si chcel menit tvoje sucasne auto? Kvoli 2 km do roboty? To mi pride fakt, ze len pre dobry pocit, ze mam nove alebo ukazat sa pred kolegami.
 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.10.2013 09:42
				od Giggo
				Jak píšou všichni auto s DPF na takový provoz určitě ne. I kdybys o víkendech jezdil více (100km někam) a auto mělo možnost se vypálit bude trpět v zimě, kdy nemá žádnou šanci se ohřát .. u toho benzínu aspoň nějaký teplo vznikne.