Engine system fault
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25.02.2013 20:24
Re: Engine systems fault - vadné žhavící svíčky
může být příčinou závady P0380 zacpaný DPF? Dá se nějak změřit? Nebo to je celý kravina?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Engine systems fault - vadné žhavící svíčky
Podla dtcsearch.com je P0380 toto : Glow Plug/Heater Circuit "A"
foki :
Ten kod chyby si napisal spravne ? Pretoze P0138 je nieco s lambdou a P1380 zasa s TiVCT...
foki :
Ten kod chyby si napisal spravne ? Pretoze P0138 je nieco s lambdou a P1380 zasa s TiVCT...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25.02.2013 20:24
Re: Engine systems fault - vadné žhavící svíčky
takže ten žhavič?
Mě totiž řekl jeden mechanik, že to prý měřil...že je to DPF ale přijde mi to kravina, kdyžje motor v nouzáku a v diagnostice tahle hcyba...
při ucpaném DPF bybyla na přístrojovce ikonka a na diag. nějaká chyba související s filtrem ne?
Mě totiž řekl jeden mechanik, že to prý měřil...že je to DPF ale přijde mi to kravina, kdyžje motor v nouzáku a v diagnostice tahle hcyba...
při ucpaném DPF bybyla na přístrojovce ikonka a na diag. nějaká chyba související s filtrem ne?
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 14.01.2011 19:22
Re: Engine systems fault
Zdravím, mám podobný problém.
Palubní počítač hlásí tuhle chybu s rozsvícením červené kontrolky, ale nic se neděje. Prostě se to občas během jízdy rozsvítí, ale motor běží pořád stejně, neztratí výkon, zvuk je pořád stejný, ... Když to zhasnu a znovu nastartuju je to pryč. Diagnostika žádný problém neodhalila, protože se v tu chvíli zrovna žádná chyba neozvala.
Bojím se aby to nebyla předzvěst nějaké závady. Poradíte třeba co zkontrolovat? Jestli to může být někde nějaký uvolněný kontakt, špatné čidlo, sonda, ...
Je to fofo II 1.8 TDCi, před rokem sem měnil rozvody, vzduchovej i palivovej filtr, pylovej filtr a žhaviče.
Předem díky za radu
Palubní počítač hlásí tuhle chybu s rozsvícením červené kontrolky, ale nic se neděje. Prostě se to občas během jízdy rozsvítí, ale motor běží pořád stejně, neztratí výkon, zvuk je pořád stejný, ... Když to zhasnu a znovu nastartuju je to pryč. Diagnostika žádný problém neodhalila, protože se v tu chvíli zrovna žádná chyba neozvala.
Bojím se aby to nebyla předzvěst nějaké závady. Poradíte třeba co zkontrolovat? Jestli to může být někde nějaký uvolněný kontakt, špatné čidlo, sonda, ...
Je to fofo II 1.8 TDCi, před rokem sem měnil rozvody, vzduchovej i palivovej filtr, pylovej filtr a žhaviče.
Předem díky za radu
FoFo II, 5 DV, 1,8 TDCI 85 kW, 2005
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault
pokud se rozsviti cervena tak by chyba mela zustat ulozena
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Engine systems fault
Přikláněl bych se k EGRu.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06.05.2014 21:59
Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu
Si si istý, že na alternátore je komutátor?spanel píše: Co se týká například alternátoru, tak tam je opotřebení hlavně uhlíků, které jsou u některých typů "pevnou" součástí regulátoru a uhlíky se prostě na komutátoru opotřebovávají a když dosáhnou jisté míry opotřebení, tak se musí repasovat.

-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 12.04.2011 22:34
Re: Engine systems fault
Ahojte,
asi som nasiel skrytu vyrobnu vadu, alebo tzv. "kur...tko" od Fordu, ktore je ukryte v pristrojvej doske. Pred tyzdnom mi pocas jazdy nahle auto na rovine prestalo tahat a otacky klesli na volnobeh. Auto nereagovalo ani plynovy pedal, tak som ho zaparkoval. O hodinu som vsak nastartoval a presiel na nom cca 7km, potom este 10km do servisu na vymenu oleja a vsetkych filtrov.
Tam na diagnostike vypisovalo, problem s klapkou, brzdovym pedalom, plynovym pedalom, spojkovym pedalom a imobilizerom.
Tak som sa trochu pozrel na nete a nasiel som tu popis, ktory presne sadne na moju vadu. Dokonca som nasiel kolegu, ktoremu sa to stalo tiez a vada bola vo vsetkych pripadoch v palubnej doske.
Priznam sa, ze som to stratil, ale mal by byt na tomto fore.
A toto som nasiel na angl. fore:
Pedál sa presadiť klastra, ale v prípade, že stav tachometra išiel do pomlčky potom klastra stratil zo zreteľa CAN.
Štyri konektory potrebujú kontrolu prvý, a starostlivo.
C90, čo je veľký v stredu spojovacej krabice batérie.
C111 a C112, v ľavom paneli kop.
Potom C113, ktorý môže byť prasa nájsť. Jeho nad odkladacou schránkou, na spodnej strane privrátenej strane stĺpika, ale jeho za tlmenie zvuku!
Začnite s tými, prvý Mihnutia
Ford Focus II r.v. 2005 1.6 TDCi
300 000km
asi som nasiel skrytu vyrobnu vadu, alebo tzv. "kur...tko" od Fordu, ktore je ukryte v pristrojvej doske. Pred tyzdnom mi pocas jazdy nahle auto na rovine prestalo tahat a otacky klesli na volnobeh. Auto nereagovalo ani plynovy pedal, tak som ho zaparkoval. O hodinu som vsak nastartoval a presiel na nom cca 7km, potom este 10km do servisu na vymenu oleja a vsetkych filtrov.
Tam na diagnostike vypisovalo, problem s klapkou, brzdovym pedalom, plynovym pedalom, spojkovym pedalom a imobilizerom.
Tak som sa trochu pozrel na nete a nasiel som tu popis, ktory presne sadne na moju vadu. Dokonca som nasiel kolegu, ktoremu sa to stalo tiez a vada bola vo vsetkych pripadoch v palubnej doske.
Priznam sa, ze som to stratil, ale mal by byt na tomto fore.
A toto som nasiel na angl. fore:
Pedál sa presadiť klastra, ale v prípade, že stav tachometra išiel do pomlčky potom klastra stratil zo zreteľa CAN.
Štyri konektory potrebujú kontrolu prvý, a starostlivo.
C90, čo je veľký v stredu spojovacej krabice batérie.
C111 a C112, v ľavom paneli kop.
Potom C113, ktorý môže byť prasa nájsť. Jeho nad odkladacou schránkou, na spodnej strane privrátenej strane stĺpika, ale jeho za tlmenie zvuku!
Začnite s tými, prvý Mihnutia
Ford Focus II r.v. 2005 1.6 TDCi
300 000km
FORD FOCUS II Turnier (DAW_), 1.6 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Engine systems fault
Mas zelene budiky s malym displejom, ze?
Ak ano: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... at#p978275
Ak ano: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... at#p978275
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.10.2013 20:27
system engine fault
Zdravím chtěl bych poprosit o rady nebo potvrzení.
U mého Focusa 1.6 Ti-vct r.v 2005. mi nejříve začalo škubat když sem šel za plynem což jsem nejdříve chtěl svádět např. na lambdu. Cca po 2 měsících co sem to nechal plavat ale stálo to občas škubalo se objevilo System engine failure a hodilo mě to do rychlostního limit módu. Po opětovném nastartování chyba zmizela ale doma mi to na scan masteru nechtělo vyjet žádnej kód chyby na kterej bych se mohl zaměřit. Během posledních dvou dní bohužel nebyla jízda kdyby se chyba neobjevila a dnes už se mi rozsvítila společně s chybou kontrolka motoru z čehož sem usoudil že by se mi mohl vyjet nějaký kód chyby. Voalá P2135 . Po malém pátrání by to měl bejt senzor plynového pedálu ale chci se zeptat jestli s tím má někdo zkušenosti a nejdu špatným směrem..
Předem děkuji za odpověďi
Sloučeno! lucky.jack
A příště HLEDAT!
U mého Focusa 1.6 Ti-vct r.v 2005. mi nejříve začalo škubat když sem šel za plynem což jsem nejdříve chtěl svádět např. na lambdu. Cca po 2 měsících co sem to nechal plavat ale stálo to občas škubalo se objevilo System engine failure a hodilo mě to do rychlostního limit módu. Po opětovném nastartování chyba zmizela ale doma mi to na scan masteru nechtělo vyjet žádnej kód chyby na kterej bych se mohl zaměřit. Během posledních dvou dní bohužel nebyla jízda kdyby se chyba neobjevila a dnes už se mi rozsvítila společně s chybou kontrolka motoru z čehož sem usoudil že by se mi mohl vyjet nějaký kód chyby. Voalá P2135 . Po malém pátrání by to měl bejt senzor plynového pedálu ale chci se zeptat jestli s tím má někdo zkušenosti a nejdu špatným směrem..
Předem děkuji za odpověďi
Sloučeno! lucky.jack
A příště HLEDAT!
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24739
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: system engine fault
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.07.2014 20:05
Re: Engine systems fault
Zdravím,chci se zeptat jak jsi tento problém vyřešil.Auto jsem si pořídil před měsícem a po přečtení pár příspěvku tady na foru už teď toho lituji.EGR ventil jsem si nechal vyčistit na doporučení ihned po koupi .fofozar píše:Zdravím, mám podobný problém.
Palubní počítač hlásí tuhle chybu s rozsvícením červené kontrolky, ale nic se neděje. Prostě se to občas během jízdy rozsvítí, ale motor běží pořád stejně, neztratí výkon, zvuk je pořád stejný, ... Když to zhasnu a znovu nastartuju je to pryč. Diagnostika žádný problém neodhalila, protože se v tu chvíli zrovna žádná chyba neozvala.
Bojím se aby to nebyla předzvěst nějaké závady. Poradíte třeba co zkontrolovat? Jestli to může být někde nějaký uvolněný kontakt, špatné čidlo, sonda, ...
Je to fofo II 1.8 TDCi, před rokem sem měnil rozvody, vzduchovej i palivovej filtr, pylovej filtr a žhaviče.
Předem díky za radu
Přesně jak píšeš občas se kontrolka rozsvítí+ten nápis, ale z motorem to nic neudělá.Občas cukne ale to se stane i když nic nesvítí.Diagnostika nic nehlásila.Mechanik z toho nebyl moc moudrej.
Auto jsem koupil od kolegy z práce který se o něho dobře staral pravidelné kontroly atd.to svícení a ten nápis prý neřešil protože diagnostika nic neříkala.
Díky za info

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault
a co to je za chyby ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24739
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Engine systems fault
to asi nevi ... kdyz sviti chyba na palubaku, muze to byt chyba z motoru nebo serva a v palubaku neni zadna - chtelo by to nekoho, kdo s diagnostikou umi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.06.2013 00:42
engine systems fault
fofo II. mi při zátěži (většinou do kopce) okolo 3000 otáček skáče do nouzového režimu.
Na panelu nápis ENGINE SYSTEMS FAULT a červená kontrolka, diagnostika hlásí chybu P299.
Máte někdo zkušenost? :
Na panelu nápis ENGINE SYSTEMS FAULT a červená kontrolka, diagnostika hlásí chybu P299.
Máte někdo zkušenost? :
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host