MIROMEN píše:phofy píše:Jel jsem ST line 1.0eb 92kw, za me to bylo zklamani oproti mk3

V čem konkretně ?
Začnu motorem.
Ano, motor mi přišel takový o 5% silnější oproti mk3, ale zase mi přišel takový hlučnější a hrubší.
Nevím jak se rozjíždíš, ale já s tím nemám žádný problém, spíš mám problém se rozjet s 1.0 tsi 70kw
Motor je celej překopanej, otočenej a má DPF, dejme tomu ekoteroristi si to žádají
Kabina mi přišla taková divná, ikdyž je tam možná o trošku víc místa, jsem menšího vzrůstu, takže nemůžu soudit. Tablet to mě hrozně iritovalo, nejraději bych ho utrhnul a vyhodil z okna, to je za mě něco nepřípustného, ovládání na volantu mi přišlo divný jak je to otočený a pokud si dobře pamatuji, tak rádio se ovládá oběma
Výdechy pod rádiem mi přišli celkem v pohodě, několik lidí si na to stěžovalo, ale nepřišlo mi to tak hrozný
Řadicí páka mi přišla k smíchu, takováhle byla v MK2 "S" a v social verzích mi připomíná z MK1
Zadní sedačky hrozně obyčejný a to byl ST lina, prostě taková trestná lavice alá škoda auto

ale takovýhle je asi dneska trend.
Kufr průmernej, nemám HB, takže nemůžu soudit.
Náprava: předek tam není moc co vytknout, ale ta zadní pevná mě přišla k smíchu. Na rovinkách to není poznat, ale jak příjdou zatáčky, tak mě přišlo že ten zadek se jako "vynáší" a nejlepší je když přijdou nerovnosti, zadek se celý houpe, skáče a cítíš jak se kroutí, zase na druhou stranu je ta zadní náprava bezúdržbová což ocení spousta uživatelů
Stěrače jsou zase klasicky což mi příjde jako škoda

tyhle do stran co má mk3 mi fakt vyhovují
Kapota se otvírá, že se musí dvakrát zatáhnout pákou vevnitř, to mi přišlo jako super
Jinak se mi na něm líbí budíky, jsou takový uhlazený, ale v social verzi jsou jiný a jsou takový divný, volant se příjemně drží a celkově byl příjemnější oproti mk3, středovej tunel v pohodě a motor taky celkem v pohodě, až na filtr a na zadních sedačkách bylo víc místa
A co mě překvapilo byla automatická parkovací brzda a i v kopci auto samo drželo, aniž bych musel zatáhnout, nebo stát na brzdě

ale jestli to je výhoda, nebo ne, to netuším...Mě víc vyhovuje klasická páka
Určitě nepoběží koupit MK4 to auto mě moc nenadchlo a ani jsem se z něj neposadil na "zadek".
Jinak kdybych řešil auto, tak z mého pohledu bych raději sáhnul po skladovce MK3...a taky na druhou stranu první kusy nebývají moc vychytaný, ale to je u každé automobilky a taky kvůli DPF

ukáže čas jak si povedou první kousky
Uvidíme co přinese za pár let facelift, celkem se na něj i těším
PS: mojí recenzi berte jako moje subjektivní pocity
