
Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2009 16:11
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
A dá se tomu i nějak předejít krom té pravidelné výměny oleje?Já měním v rozmezí 10 až 15 tis,nikdy ne víc,ale třeba jestli na to není nějaký čistič nebo tak.Mám rok 2007 a najetých zatím jen 53tis.Ale pořád z toho auta nemám dobrý pocit.Tentokrát vybíral můj chlap a ten je netechnický tip.Takže si musím radit sama. 

- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Mohl by to výše napsané, někdo znalý potvrdit nebo to vyvrátit ?
Trochu mne děsí představa, že bych měl v budoucnu do auta cpát jedno turbo za druhým kvůli nějaké výrobní nedomyšlenosti.
Mám na tachu cca 110 t. km a nevím jak poctivě měnil olej předchozí majitel.

Trochu mne děsí představa, že bych měl v budoucnu do auta cpát jedno turbo za druhým kvůli nějaké výrobní nedomyšlenosti.
Mám na tachu cca 110 t. km a nevím jak poctivě měnil olej předchozí majitel.

Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
kdyz se to trochu žene , tak po zastaveni nedochazi k ochlazeni turba a je tam riziko poskozeni , pokud se necha chvili pred vypnutim bezet na volnobeh tak cirkulujicí olej ochladi turbo tak ze pak se snizi riziko poskozeni .evasarlot píše:Já teda nevím,jsem ženská,ale co je za blbost nechat auto po dojezdu klapat?Akortá mě upozornili že u TDCI se vypíná motor se spojkou.Já mám FF 2007,1.6TDCi najeto 47tis
k te vymene , uz to psal tomason , pri vymene turba casto mechanici vymeni jen turbo ale musi se menit i sitko ktere je zanesene a tim dochazi k nedostatecnemu mazani a turbo po nekolika km odejde znovu . dalsi vec je ze se musi zalit olejem a nechat nejakou dobu bezet na prazdno aby se vsude dostal olej .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Podle mě s kanálky není moc reálné,alespoň co já vím jde o stejný motor 1,6tdci (DV) s downsizing upravený na 66kw.Spíš si myslím ,že někdo ojebal výměny oleje.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
a foki, kde najdu to sitko? mel jsem za to, ze bude nejaky na privodu oleje k turbu, ale tam nic neni. Trochu me znepokojuje to co tady pise jaro70.. myslis, ze je to opravdu mozne, ze je tam takovyhle problem? cili, ze pokud se to jednou nedusledne vymeni.. olej... a odejde turbo, ze potom odejde zakonite znovu? jsem prave ve fazy, kdy mam turbo na repasy a nerad bych za nej dal 12tisic a za par kilometru zjistil, ze to byly vyhozeny penize, protoze je v haji zase
foki píše:kdyz se to trochu žene , tak po zastaveni nedochazi k ochlazeni turba a je tam riziko poskozeni , pokud se necha chvili pred vypnutim bezet na volnobeh tak cirkulujicí olej ochladi turbo tak ze pak se snizi riziko poskozeni .evasarlot píše:Já teda nevím,jsem ženská,ale co je za blbost nechat auto po dojezdu klapat?Akortá mě upozornili že u TDCI se vypíná motor se spojkou.Já mám FF 2007,1.6TDCi najeto 47tis
k te vymene , uz to psal tomason , pri vymene turba casto mechanici vymeni jen turbo ale musi se menit i sitko ktere je zanesene a tim dochazi k nedostatecnemu mazani a turbo po nekolika km odejde znovu . dalsi vec je ze se musi zalit olejem a nechat nejakou dobu bezet na prazdno aby se vsude dostal olej .
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Vyčistit mezichladič by se měl taky pokud ti tam něco vletělo co lopatky teda ,jak ta turbína vypadala 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
lopatky byly ohnuty jelikoz ta vule byla dost velka a byl na nich olej
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
ted jsem se dival a jedine sitko je na sacim kosi ve vane . ja jsem turbo nikdy nedelal protoze vozim jen benziny .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- horis
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 04.07.2008 22:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
maverick: a nemuze to byt tohle ?
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Máme si snad z toho vzít ponaučení, že máme měnit olej výrazně dříve, než po 20t ? (měnil jsem teď po 16ti).
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Sitko najdes na vystupu tlaku oleje na bloku. (pod vyfukem vysroubujes prutokovy sroub na imbus a v nem je) jinak servisuju par takovych 1.6 a jeden manik s nim ma uz pres 200000. a turbo puvodni. pravidelny intervali vymeny filtru a oleje a setrny zpusob zachazeni a vydrzi. pan ho ma od novyho. ale na par dovozech sem uz turbo delal asi tam menej olej jenom razitkove
a skoro vzdy do kila najeto 


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Ale to se zadřelo ,ne že tam něco vletělo .Když je tam to sítko ,tak tam těžko něco může vletět, aby to zrasilo turbo nebo ho nějak rozvážilo .Leda že by to něco nasálo vzduchem 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
ja v katalogu nic takoveho nemam
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
ted jsem to uz nasel , je to u 2.0TDCI , ale u 1,6 jsem to nenasel
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
ono staci kdyz to neni sodtatecne mazane tak se vysere lozisko a jak se uvolni tak to zacne ohybat lopatky , protoze turbina se vyklá .tomason píše:Ale to se zadřelo ,ne že tam něco vletělo .Když je tam to sítko ,tak tam těžko něco může vletět, aby to zrasilo turbo nebo ho nějak rozvážilo .Leda že by to něco nasálo vzduchem
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů