PS: a trubi sa tu...tu...tu... a ne tu..........................tu................................tu
Meranie vykonu auta - Hlasovanie
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
no k tej druhej obiehacke po vonkajsku... tam som to trochu prehnal, bo sa pruh zuzoval skorej ako som cakal, tak som to musel ostrejsie zatvorit, tusim len tak tak pred teba
aj to som uz vonkajsim kolesom bol na prachu co je pri kraji cesty a kukal som ci na dialnici na ktoru sme sa napajali nic nejde, tak som to potom vypustil do dialnice...
a sorry za ten prach

PS: a trubi sa tu...tu...tu... a ne tu..........................tu................................tu
ked si prvy krat zatrubil a potom sa 5s nic nedialo, tak som si myslel ze si si to rozmyslel, a tie dalsie trubenia som uz nevedel co sa deje a ked si vyrazil, tak som este sekundu kukal ze ci to bol start a ked mi doslo ze asi hej, tak az potom som vystartoval...

PS: a trubi sa tu...tu...tu... a ne tu..........................tu................................tu
- Ondro
- Junior

- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Sturec na 2 stupen ? To potom ides nejako moc pomaly, nie ? Zo strany bystrice je to viac zatackovite a tam sa na benzine uplne v bez problemov uzivi aj 3. Zo strany Turcianskych teplic su zakruty ktore ides aj 160 km/h na vytoceny 4 stupen. je pravda ze vacsinou sme isli zo strany od Turcianskych teplic do bystrice. V opacnom smere to bolo o nieco pomalsie ale napriklad pred jaskynou mas celkom dobru kvazi rovinku a potom seria mensich zakrut, ktora konci 180 stupnovym pravym vracakom sa da tiez krasne rozpalit na 3 stupen. ked nejde protismer tak ides skoro v priamke. Pomaly usek je az v druhej polovici kopca kde mas hnusne esicko - dost sa to tam smyka a potom ide lava skoro 180 do prudsieho stupania - tu je to pomalsie a trochu problematicke aj pre diesel.killerhammer píše:tak tomuto vobec neverim, pretoze prave sturec na dizli neuradis to co benzin vyjde na dvojkeOndro píše:killerhammer - konecne clovek, ktory ma rad sturec![]()
![]()
![]()
mozem tivsak rovno povedat ze prave na Sturci a obzvlast zo strany BB (Banska Bystrica) perfektne vynikne sila dieselu. Bracho mal benzin 2,0 a nechytil masu tam len velmi kratke rovinky
musel ist (tvoj brat) velmi neefektivne (teda nesiel na dvojke plny kotol, co je tam ideal na benzine ist)
Bracho mal vtedy Hyundai I30 2,0 benzin - 143 PS/6000 ot/min.
Misoo: tak niekedy nabuduce
Inak ked si isiel po tom vonkajsiu tak som najskor pocul tvoj motor, potom ty v spataku a zakruta pomaly koncila tak som radsej pribrzdil. Ale islo ti fakt dobre
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
z BB hore som myslel, samozrejme su tam male useky kde 2-ka uz nestaci a treba 3-ku. tiez zavisi ake ma sprevodovanie, ci mu dvojka da 100 km/h. viacej ako 100 km/h sa tam neda ist, este na spodku ano ale vyssie sa uz trojka neoplati vobec
z druhej strany su dlhsie rovinky, menej zakrut. tam je to uz viacej na motorovu silu a da sa tam vysantit aj na mondeu
vsetko je to hlavne o odvahe a psychike lebo par zakrut je tam bez zvodidiel a su tam hned skalnate zraazy
na hrane sa tam teda neoplati chodit je to velmi nebezpecne
z druhej strany su dlhsie rovinky, menej zakrut. tam je to uz viacej na motorovu silu a da sa tam vysantit aj na mondeu
vsetko je to hlavne o odvahe a psychike lebo par zakrut je tam bez zvodidiel a su tam hned skalnate zraazy
na hrane sa tam teda neoplati chodit je to velmi nebezpecne
- Ondro
- Junior

- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Sturec je svina zaludna
S tvojim autom to musi byt ina parada
S tvojim autom to musi byt ina parada
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
praveze to vobec parada neni
(vyjadruju zmiesane pocity kombinovane so sialenstvom
)
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 02.06.2009 09:01, celkem upraveno 1 x.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH Moze mat len seriu, lebo ma ten pneumaticky podvozok, ci co to je a tam sa pruziny vymenit nedaju
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ale zasa v rezime sport to celkom prijemne stvrdne 
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ahaaa to som nevedel, nectem nevim...
a ty si tam mozes manualne nastavovat tuhost podvozku ? to by som chcel kua, moze to byt super vec, ziadne kompromisy, nastavis podla nalady... hmm...
tak potom jak ze sturec ee, co som jazdil na predoslom mondeu, je pravda ze to bolo ST, tak sa to do zataciek vrhalo jak svina, bola to taka velka motokara ! ale asi zauradovalo to, ze proste nove auta su tazsie a masivnejsie ako stare... 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
no praveze to v rezime sport nie je ako na strunach
MK3 ST220 je uplne ineco ine ako MK4 2.5T
po prve, je to starsia generacia MK3 o ktorej setci pisu ze je zabavnejsia ako MK4.
po druhe, je to ST model, cize su tam upravy voci seriovemu MK3 (co som cital na anglickych forach, tak su to pruziny, ine tlmice, ina geometria a naladenie podvozku)
a dalsia vec, ja nikdy neuverim, ze 1690 kg, 5m dlhe kombi auto moze byt ako motokara
aj MK3 ST220 ma nejakych 1500 kg a to teda tiez motokara nebude
vsetko je to o vnimani, lebo kopec ludi, ked zveziem ostrejsie, tak mi povedia, ze to ma fantasticky stabilny podvozok a bla, bla, bla, bla
ale akonahle tomu rozumie niekto viacej, tak limity ihned postrehne
limity tohto auta su mensie ako na focuse 1.6 ti-vct hatchback
je to hlavne o fyzike, velkej hmotnosti a tazisku prilis vysoko nad zemou
to je cele
toto je mondeo MK4 2.5T
ked som kupoval mondeo, tak som toto vsetko vedel a neprekaza mi to
mondeo mam uz 6 mesiacov, este nebolo na sturci a ani nepojde

svet rychlych kombikov nie je o technickej trati
MK3 ST220 je uplne ineco ine ako MK4 2.5T
po prve, je to starsia generacia MK3 o ktorej setci pisu ze je zabavnejsia ako MK4.
po druhe, je to ST model, cize su tam upravy voci seriovemu MK3 (co som cital na anglickych forach, tak su to pruziny, ine tlmice, ina geometria a naladenie podvozku)
a dalsia vec, ja nikdy neuverim, ze 1690 kg, 5m dlhe kombi auto moze byt ako motokara
aj MK3 ST220 ma nejakych 1500 kg a to teda tiez motokara nebude
vsetko je to o vnimani, lebo kopec ludi, ked zveziem ostrejsie, tak mi povedia, ze to ma fantasticky stabilny podvozok a bla, bla, bla, bla
ale akonahle tomu rozumie niekto viacej, tak limity ihned postrehne
limity tohto auta su mensie ako na focuse 1.6 ti-vct hatchback
je to hlavne o fyzike, velkej hmotnosti a tazisku prilis vysoko nad zemou
to je cele
toto je mondeo MK4 2.5T
ked som kupoval mondeo, tak som toto vsetko vedel a neprekaza mi to
mondeo mam uz 6 mesiacov, este nebolo na sturci a ani nepojde
svet rychlych kombikov nie je o technickej trati
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ani svet pomalych kombikov, neboj... 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
preto nejdem ani s Vami na okruh
nie preto, zeby ma nasralo, ze mi da naprdel napr vcedulak na 2.0 hb
toto by ma absolutne vobec netrapilo
nejdem kvoli sebe, lebo to pre mna nema zmysel, naco ???
limity tohto auta najdem uplne jednoducho aj na dialnici do zvolena alebo po starej ceste okolo sliaca a nepomoze mi ani ked vyhodim zadne sedacky a vymenim baterku za lahsiu
na okruh by som siel jedine, keby sa dalo pozicat nejake okruhove auto. ale to je zasa bezbrehe vyhadzovanie penazi
nie preto, zeby ma nasralo, ze mi da naprdel napr vcedulak na 2.0 hb
toto by ma absolutne vobec netrapilo
nejdem kvoli sebe, lebo to pre mna nema zmysel, naco ???
limity tohto auta najdem uplne jednoducho aj na dialnici do zvolena alebo po starej ceste okolo sliaca a nepomoze mi ani ked vyhodim zadne sedacky a vymenim baterku za lahsiu
na okruh by som siel jedine, keby sa dalo pozicat nejake okruhove auto. ale to je zasa bezbrehe vyhadzovanie penazi
- Stehnak
- Test driver

- Příspěvky: 2234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
... kdyz by se deset lidi domluvilo a to RS-o se na den pujcilo, tak by to nevychazelo tak strasne
Otazka je, kdo by soferoval na a z okruhu... to by byla asi bitka.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 -> 40 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
takej pozicovni ja neverim.
to auto bude poistene standartne, to znamena, ze ak ho opries na okruhu bude pozicovna skody vymahat od teba (pretoze HP ani PZP sa nevztahuje na sportove pouzivanie mimo cestnych komunikacii)
jedina moznost je pozicat priamo okruhove auto, vacsina okruhov takuto moznost ponuka ale za tazke peniaze.
tie auta maju urcite ine poistky ako bezne na cestnu premavku
to auto bude poistene standartne, to znamena, ze ak ho opries na okruhu bude pozicovna skody vymahat od teba (pretoze HP ani PZP sa nevztahuje na sportove pouzivanie mimo cestnych komunikacii)
jedina moznost je pozicat priamo okruhove auto, vacsina okruhov takuto moznost ponuka ale za tazke peniaze.
tie auta maju urcite ine poistky ako bezne na cestnu premavku
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
auto sa na okruhu nici vyrazne viac ako v beznej premavke.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




