Stránka 16 z 190

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 06.08.2009 09:20
od BobTDCi
Ja mám písomné stanovisko od Fordu v NR, že nie je nevyhnutné vymeniť ho každopádne - takže sa čaká kým neodíde - a aj keď potom príde hláška - spustia cez diagnostiku - aktívnu regeneráciu a až potom sa mení DPF. :idea:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 06.08.2009 09:23
od BobTDCi
wilder01 píše:Info zo stranky ford clubu od jedneho z clenov

Dávam do pozornosti informáciu o rozdielnej cene DPF filtra na Slovensku a v Rakúsku.
Na Slovensku to bolo 58000 skk + sada trubiek okolo 6000 skk
V rakusku ma to stálo 982 eur komplet.


Je to u nas raz tak drahe ako u susedov.
Pekne sa slovenský distribútor nabaluje
Poprosil som známu aby napísali mail do nejakého maďarského servisu - cenu vo forintoch už neviem, ale bolo to 25.000Sk niekedy v apríli či máji - takže teraz trošku viac, forint posilnil trochu.
:|

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 06.08.2009 18:18
od martasak
I když jsem se svým km na od toho daleko, vůbec se mi nechce dávat takový prachy, jako 25000. Já osobně až to nastane bych to nejradši nechal (seřazeno dle preference)
-vykuchat (už aby se někdo našel kdo to má a projde technickou)
-repasovat, pokud to jde
-prodat
-nebo cena třeba ještě klesne
(vrakáč je dle Fokiho téměř vyloučen)

K tomu vykuchání, koukal jsem do TP, ale nikde tam nevidím jak STK pozná, že to má mít E4. Mluvím tedy jen o 1.6ce 80kW.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 06.08.2009 18:48
od Komi
predpokladam ze ked vykuchame DPF, dostanu sa nase castice - z hodnoty 0,002gkm-1 ktoru mam v technicaku niekde na hodnotu ako maju u nas kupovane 66kW verzie bez DPF a to je pocitam mozno 0,030 cize uplne mimo akejkolvek moznosti prejst STK a EK....ked som bol na EK tak ti idioti drzali motor na 5000ot a stale cakali kedy sa merak pohne z nuly a nic nepohol sa , potom skonstatovali ze to tam este nemali , medzicasom sa tam zbehlo niekolko mechanikov....
a to som mal 87000km kedy uz bezny dizlak statocne dymi....skoda ze sa k tomu Ford nevie postavit ako francuzi ktori to fabricky vymennym sposobom regeneruju za nejakych cca 8000 alebo tak nejak....to by som bol ochotny na dalsich 120000km za ten krasne cisty vyfuk oferovat...ale to by nesmel byt Ford, bohuzial....

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 07:28
od martasak
BobTDCi: A co to znamená "kým neodíde", jeho zanesení, nebo nějaké poškození ?

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 08:16
od martasak
Komi píše:predpokladam ze ked vykuchame DPF, dostanu sa nase castice - z hodnoty 0,002gkm-1 ktoru mam v technicaku niekde na hodnotu ako maju u nas kupovane 66kW verzie bez DPF a to je pocitam mozno 0,030 cize uplne mimo akejkolvek moznosti prejst STK a EK....
Vážně to v tom TP je ? No to se musím ještě jednou podívat, asi jsem slepej...

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 09:20
od Komi
mozno by bolo dobre keby napisal niekto bez DPF aku tam ma hodnotu ... dalo by sa to zrovnat s 0,002 mojho s DPF....

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 10:09
od moabster
Ja mam hodnotu 0,030g.km-1

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 10:20
od Komi
vdaka za informaciu o casticiach bez DPF - je to 15nasobok takze po vykuchani DPF castice urcite do 0,002 nevojdu...je otazka co sa vlastne na STK a EK kontroluje - hodnoty pre auto konkretne, alebo univerzalna hodnota ako je EURO4 - tam je myslim hranica pre castice 0,025 co by sa mohlo dat splnit aj bez DPF... nevie niekto ako to je - co sa kontroluje ?

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 10:46
od wilder01
vymenim auto s DPF za auto bez DPF :D

Jazdim vacsinou po meste, takze som si kupil auto,ktore ma neodvezie kam chcem ja, ale kam potrebuje DPF.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 10:55
od martasak
Komi píše:vdaka za informaciu o casticiach bez DPF - je to 15nasobok takze po vykuchani DPF castice urcite do 0,002 nevojdu...je otazka co sa vlastne na STK a EK kontroluje - hodnoty pre auto konkretne, alebo univerzalna hodnota ako je EURO4 - tam je myslim hranica pre castice 0,025 co by sa mohlo dat splnit aj bez DPF... nevie niekto ako to je - co sa kontroluje ?
a dívali jste se, co tam máte napsané, v tom TP ? Může se někdo podívat, kdo má velký TP u sebe ? Jiný doklad přece není relevantní, doklad o emisích by měl vycházet z hodnot v TP, ne ? Pokud to není v TP. tak snad by měli vycházet z univerzální normy, ne ?

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 11:00
od Komi
v SK uz nie je velky a maly TP uz mas len jeden doklad, ktory ked stratis, nemas nic....no a v nom su aj tieto udaje ako aj castice , takze to ma kazdy z nas poruke...

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 13:43
od KubaU
Můžu se mýlit, ale co si pamatuju když jsem svoje auto přihlašoval, motory s a bez DPF se mírně liší typovým číslem (varianta-typ, u toho mého je ve velkém TP napsáno G8DA, respektive G8DA15).

Vím, že to technik na STK při evidenční kontrole řešil, který typ motoru tam je, jestli ten první nebo druhý - a nebylo to o rozdílu 66kW / 80kW.

Při emisích mu pak k tomu vyjedou požadované hodnoty (v mém případě bez DPF částice 0.031 g/km).

Jestli to pak mašina na emisích je schopná změřit nebo ne, těžko říct, každopádně bez ohledu na to, co je uvedené v TP, by měli bez problémů poznat, jestli v autě má být DPF nebo ne (na rozdíl od nás, kteří to fotíme, hledáme jestli jsou v motoru různé součástky a tak :mrgreen: ).

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 13:52
od tomason
:lol: :lol: :lol:
wilder01 píše:vymenim auto s DPF za auto bez DPF :D

Jazdim vacsinou po meste, takze som si kupil auto,ktore ma neodvezie kam chcem ja, ale kam potrebuje DPF.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 14:07
od martasak
No to jsem zvědav, jak tedy projdou ti, co si to nechali vykuchat.
Konkrétně zde