Stránka 148 z 190
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 00:11
od hihi
Tyrkysová je tlak MAPu. Číslů a hodnotám rozumím, tlak skoro 1300 atmosfér na vstřikovačích mě děsí....To by v pohodě pumpovalo na dně Mariánského příkopu.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 07:23
od Komi
diky, pekny subor, hodnoty MAP ktore ma zaujimali najviac mas mozna o malo mensie ako ja, mozno na jar skusim pozret ako vyzera plast na sani (zakarbonovanie) , keby sme mali viac merani - od viac motorov, mozno by sa dalo z merania MAP usudit na stav zanesenia potrubia sacieho...
max tlak vstrekovania uvadzaju az 1600 a to musi ten vstrekovac vydrzat mechanicky hodne dlho...odhadujem ze mam 3000 motohodin , v kazdej cca 60000 cyklov - 180 mil cyklov a ked by pocas jedneho cyklu urobil 5 vstrekov tak by sa blizil pocet vstrekov k 1 miliarde - slusny zaber pre pruzinu, tesnenie atd pri tom tlaku a mini dierkach...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 07:33
od vita_k
chcete moje udaje? Mam ale jenom torque, jestli by to stacilo?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 09:12
od Komi
urciteee

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 09:59
od vita_k
ok, muzu dodat MAP, MAF, RPM, SPEED, LOAD. Jeste neco potreba?
S Delta pressure bohuzel nepomuzu.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 11:47
od Komi
mne to staci, ak by chcel niekto este nieco ine, snad sa ozve...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.02.2014 22:06
od hihi
To bude ovlhnutých čel, když něcobude mimo "normu"... Jdu si pro kapesník

.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 19.02.2014 13:46
od vita_k
Nejaka data jsem nasel z 2012. Jen ty jednotky nejsou v kPa. MAP PID to primo neukazuje, ale odpovida tomu podle me: Turbo boost and Vacuum gauge.
Dnes odpol. zkusim nahrat dalsi.
[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 19.02.2014 18:43
od Komi
prekvapuju ma hodnoty tlaku-podtlaku za jazdy az 0,8 (r.488) a tiez na volnobehu 0,86-0,87 (r.540-582) , ja taketo nizke hodnoty dosahujem jedine pri regeneracii po zaslepeni EGR...skoda ze si tam este nemal rychlost auta, ale aj tak zaujimave data, este si to popozeram podrobnejsie
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 19.02.2014 21:44
od vita_k
rychlost dodam, jeste pripojuji vicero parametru z odpoledne:
[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 20.02.2014 07:15
od Komi
pekny priebeh, podobne ako u mna, aj minimalny tlak zacina pekne na atmosferickom bez hlbokeho podtlaku ako bol na starsom zazname, akurat stale vidim u mna problem preco mna regulacia tlaku turba nepusti na 249...svojich maximalnych 230 da uz tak ako ma pri otackach max momentu 1750 a dalej uz nepusti...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 20.02.2014 07:55
od V12
Skus ist na 2000 rpm a zadupnut (doslova a do pismena) plyn do podlahy. To by malo aktivovat overboost. Mne to vyhnalo tlak na 2.5, ale iba tak na pol sekundy, maximalne sekundu, co tiez nebolo celkom OK.
Na tuto temu by som ale zalozil nove vlakno, pretoze je to uz hoooodne daleko od DPF...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 20.02.2014 09:03
od Komi
samozrejme takychto pokusov mam zaznamenach viacero a tlak len sporadicky a kratkodobo presiahne 2,3 ako keby overboost neexistoval...nechapem ale ze preco na zazname co som sem dal niekedy pred tyzdnom chlapovi limituje na 249 na vsetkych kvaltoch, ved na 1 a 2 by overboost nemal fungovat
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 20.02.2014 13:31
od V12
Asi verzia software v riadiacej jednotke. Okrem toho som kdesi cital, ze zabozruti maju nastaveny motormanagement tak, ze po urcitom pocte motohodin na plny vykon je maximalny vykon motora znizovany, aby sa predislo jeho poskodeniu. Len si uz nepamatam, ktorych motorov sa to tykalo.
Napsal: 20.02.2014 13:51
od vita_k
Nezkusime fakt nové vlákno?