gorn píše:Tak se i já můžu zařadit mezi nešťastníky, kterým bliká kontrolka žhavení. Mám F Focus 1,8.TDCi 74 KW, rok 2004. Stalo se mi to na dovolené. Do místa jsem dojel bez problémů, ale celou cestu pršelo což uvádím pro možné pozdější souvislosti. Druhý den ráno sednu do auta s tím, že vyvezu rodinku na výlet, otočím klíčkem zapalování -motor točí, ale nenaskočí. Pak jsem si všiml, že bliká kontrolka žhavení. Ještě několikrát jsem zkusil nastartovat, ale bezvýsledně, jen jsem ucítil jako by se něco pálilo. Sehnal jsem místního mechanika a ten sedl do auta a na první škrt auto bez problému nastartovalo. Řekl mi, že by to mohlo být i imobilizérem v klíčku. Druhý den ráno auto bez problému nastartuju dojedu do nejbližšího města asi 5 km,nakoupím , sednu do auta a situace se opakuje motor točí, kontrolka bliká - nejedu. Možný problém s klíčkem byl vyloučen a bylo mi doporučeno, abych jel okamžitě domů. ráno při odjezdu sice nastartuju, ale motor běží, tak na 3 válce a vydává při tom takové divně kovové zvuky- (do té doby se to nestalo) a má tendence chcípat. Po 10 min zvuky ustaly a já jsem se staženým zadkem dojel domů. Ihned jsem jel na diagnostiku a ta ukázala vadné čidlo tlaku palivového potrubí. Byl vyměněn pal. filtr, ale ukázalo se , že zbytečně , protože byl uplně čistý. Po dvou dnech mi technik volal, že diagnostika žádnou chybu nevykazuje a auto jezdí normálně bez problémů. Doporučil mi, abych do nafty vzhledem k její kvalitě dával při tankování tršku oleje do dvoutaktů kvůli čerpadlu.Toto se odehrálo koncem srpan a a od té doby bez problémů až do včerejška. Pršelo. Auto nastartuju, ale slyším divný pískavý a kovový zvuk. Normálně jsem se rozjel, ale asi po 500m při brždění motor zhasl. Chci nastartovat a opět bliká kontrolka žhavení. Asi po 10 pokusech se mi podařilo nastartovat a dojel jsem domů. Mechanik tvrdí, že budou špatné hadice palivového potrubí, že nekde přisávají vzduch. Co myslíte, kde může být chyba? Čerpadlo jsem neměnil, mám naběháno cca 210 tis km.

Tak a už v tom zase lítám. Asi před rokem jsem popisoval výše uvedemou závadu. Od té doby i přesto, že jsem na autě nic neopravoval ani neměnil(kromě rozvodů) - jezdilo bez problémů. Až do května tohoto roku, kdy se auto začalo chovat naprosto stejně( divné zvuky v motoru , následné blikání kontrolky žhavení) Odvezd jsem auto na diagnostiku a naštěstí to udělalo znova, takže mi technik hned sdělil, že budou špatné vstřiky.Všechny vstřiky byly následně vyměněny i s výměnou pal. filtru a pod.Legrace cca za 15.000 i s prací. Od té doby opět bez problémů, auto má tah jako blázen no prostě paráda.- až do minilého týdne. Stojím u benzinky , natankuju a když se chci rozjet, tak motor točí a kontrolka bliká. Za chvíli se mi podařilo nastartovat a jel jsem s rodinou na výlet jak bylo naplánováno. Všechny starty bez problémů. Druhý den opět blikání.Motor sice naskočí, ale otáčky drží jen chvíli v motoru rachtá a pak zhasne. Takzě ve středu jdu opět na diagnostiku a jsem moc zvědavej co to tentokrát bude. Mimochodem do motoru už leju jen aditiva-žádný olej.
