Stránka 15 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 18:45
od phofy
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:13
od ballu
Hezký, ale proč ten koktavec má na supitu 74,74 - 75?????
Pánové, neobhajujte podraz na lidi.
Záměrně složený motor pro testování, který má větší vůle, ale pod podmínkou, že budou točit 3000 více, minimální počet studených startů.
Neobhajujte to , děláte ze sebe jen trotle.
Zatím nevidím vysvětlení odborníka fofoka, A,B,C nebo i G,
Nový píst na prvním válci má d74,42 A opotřebený po 100 tisících d 74,43, to má asi ovnovitelnou schopnost.
S touto schopností ten motor má opravdu ovnovitelnou schopnost bez opotřebení. Perfektní, dám díly vyhozené do japonky do tohoto motoru, a vytáhnu po 100 tis a prodám za origo díl.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:20
od phofy
Já to neobhajuju, jenom sem reagoval na
Záměrně nebyl změřen píst..

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:36
od fofok
A záměrně složenej motor pro test.Hm a spojka se rozpadla taky záměrně.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:38
od ballu
Ve vídeu o pístu ani slovo. Toto video mně bylo předloženo jako berná mince, že motorů prd rozumím. Chlapci nevědí, s kým tančí valčík. Dle hodnot, co tu jsou, mohu udělat takový rozbor motoru, že zdejší obhájci to stejně nepochopí, tak je zbytečné se unavovat. Jen když něco v hodnotách falšují, tak to musí sedět, ale v tomto případě to podcenili.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:41
od IvanSt
Ballu meleš pátý přes devátý. Jednou se ti hodí tohle, pak zase tohle. Fakta tě nezajímají a že ty motory vydrží mnohem víc, než tu bylo některými prezentováno už před lety, se ti prostě nehodí. Však oni ten motor rozeberou za dalších x let s větším nájezdem a bude to ok. Bohužel do té doby tady budeme muset vydržet tohle brečení. Věřím, že tě to jednou přejde

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:41
od ballu
fofok píše:A záměrně složenej motor pro test.Hm a spojka se rozpadla taky záměrně.
Spojka v padesáti, že se vůbec ozýváš odbormíku.
Výše máš dotaz na pístu a válec, A,B,C,D,E,F,G, jak nepřeskakuj.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:45
od ballu
IvanST:, ty jako řádný uživatel poznáš maximálně jestli auto jede nebo ne. V technických věcech bych ve tvém případě držel hubu.
To vídeo jako důkaz jsem zde nedal já, jen jsem odhalil dle výsledků, že je zmanipulované
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:56
od IvanSt
No a ty ani nepoznáš, že ty auta stále jedou. Měl by sis najít jinou konspirační teorii, tohle ti už většina lidí dávno nežere. Věřím, že kdysi jsi měl u piva co říci, ale tohle už zavání fanatismem, promiň.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 21:59
od fofok
Jestli tě Ballu správně chápu tak se nám tu snažíš naznačit,že oni ten motor vyměnili za novej nebo tam dali jinej při výměně spojky.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 22:04
od ballu
Nic takového jsem nepsal.
Jen hodnoty složeného jsou mimo mísu, a tomu ještě naměřené hodnoty ve vídeu. Nachystaný motor, aby se při testů nekousl.
K tomu chybí rozbor oleje, kolik obsahuje benzínu při vůli 0,25 .
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.06.2019 22:07
od ballu
IvanSt píše:No a ty ani nepoznáš, že ty auta stále jedou. Měl by sis najít jinou konspirační teorii, tohle ti už většina lidí dávno nežere. Věřím, že kdysi jsi měl u piva co říci, ale tohle už zavání fanatismem, promiň.
Omyl, jen zkušenost a praxe, a žere ten motor, jak benzín, tak olej mimo udávané hodnoty výrobcem.
Ps: důkazem jsou ohořelé a zakarbonované boky pístů. To u atmosféry bývá jen u vylágrovaného motoru po 300 tisících.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 01.07.2019 07:06
od Ma.rt
Ten průměr pistu je teda sranda. Ze by se po 100tkm neosoupala povrchova ochrana?

Karbonu je tam dost, holt primy vstrik. Otazka je, zda tohle muze nadělat paseku a taky by me zajímalo, o kolik by to bylo horsi, kdyz by ten motor jezdil couracky.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 01.07.2019 07:09
od Karel2
Ty pisty jsou takove i proto, ze jsou mensi krouzky a tedy tolik netesni a nestiraji. Ballu, klidne ten rozbor z jejich dat(z clanku) udelej, zatim jsem tu cetl jen "nikdy nejel, uz shanim novej motor" a podobne kraviny. Zajimala by me reakce na tu Tvou analyzu. Ja tu taky nekolikrat psal, ze motor co najede +-80kkm za rok neni zrovna smerodatnej pro bezny uzivatele. Me vsak dost zaujala veta o nulovym opotrebeni, to by musel byt asi super olej, protoze kdyz vemu pocet kmitu pistu na tech 100kkm a navic u turbo motoru, tak se me to taky nezda. Podle me by mel byt vzat motor z nejakeho "vyhrkaneho" auta(napr. 3hr od fordu je tu od 2011) a pak udelat nejake rozbory a zavery. Tyhle motory jsou delany na min. zivotnost 200kkm a pri poctivem servisu a normalnim zachazeni to vydrzi, jen pri sve slozitosti jsou nachylnejsi na zavady a nektere jsou popsany uzivateli i na tomto foru.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 01.07.2019 09:35
od phofy
Olej testovali myslim na 88k km a znovu ho netestovali, kdyz tam byl asi 13k km.