Stránka 15 z 21
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 17.06.2019 11:01
od vita_k
Tady někdo udeřil hřebík na hlavičku
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 17.06.2019 11:03
od vita_k
Přijde svolavacka na interiérové lampičky a vy budete tvrdit jak dobře táhne teď ocpoda.
svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 18.06.2019 09:42
od kozelos
Ja nevim, co všechno je součástí prehraneho sw, ale ze auto jede na 1 a 2 v rozmezí 1600 - 2000,coz predtim nebylo, je prostě fakt. Jezdil jsem s autem rok a dost po městě, tak ten rozdíl prostě umím poznat
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 19.06.2019 15:49
od Cowley
...a interierove lampicky by si svolavacku zaslouzily

(alespon ty ve stinitkach)
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 25.06.2019 12:10
od fortelny90
kozelos píše:Ja nevim, co všechno je součástí prehraneho sw, ale ze auto jede na 1 a 2 v rozmezí 1600 - 2000,coz predtim nebylo, je prostě fakt. Jezdil jsem s autem rok a dost po městě, tak ten rozdíl prostě umím poznat
Hele já taky myslím, že mi to něco změnilo s řazením a spojkou. A docela i věřím že to neni placebo..jsou samozdrejme lidi, ktery nemaj cit pro techniku nebo podobně a nepoznají... Mě se stalo už několikrát, že byl pocit u různých aut že je něco jinak a skutečně bylo, dokonce mi to nikdo nevěřil a až po důkladný kontrole se na to přišlo. Takže toť můj názor.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 03.07.2019 19:24
od Sagic
Ono reakce co asi muze sw udelat se spojkou kdyz je mechanicka jsou mozna malinko zbytecne, staci aby se lehce pozmenilo pridrzeni otacek mezi razenim (urcite vsichni vime ze pri seslapnuti spojky padnou o cca 500 a "cekaji" na zarazeni rychlosti a az kdyz to trva dele padnou na volnobeh). Staci aby spadli o malinko mene/vice/pomaleji/rychleji a hned muze byt prechod mezi 1 a 2 plynulejsi...
A to pisu proto ze mam po svolavacce taky a prijde mi to taky lepsi, nicmene z prispevku zde ze to mozne neni budu sledovat dele nez jeden den

svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 03.07.2019 19:44
od vita_k
Placebo funguje právě nejlíp, když se mu bezmezně věří, že funguje

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 03.07.2019 21:42
od Sagic
Hele nezkusis nevis

Nerikam ani to ani to, jen pisu ze si dovedu predstavit minimalne dva zpusoby jak to muze chod ovlivnit... jeden je omezeni kroutaku jak uz se tu pise a druhy to co pisu ja

Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 04.07.2019 08:48
od Sentik
Sagic píše: staci aby se lehce pozmenilo pridrzeni otacek mezi razenim (urcite vsichni vime ze pri seslapnuti spojky padnou o cca 500 a "cekaji" na zarazeni rychlosti a az kdyz to trva dele padnou na volnobeh). Staci aby spadli o malinko mene/vice/pomaleji/rychleji a hned muze byt prechod mezi 1 a 2 plynulejsi...
To je to o čem tu píšu celou dobu, jestli někdo nemá blížší info changelogu co v tom SW změnili. Protože navzdory posměškům některých zde, když s tim autem jezdíš denně a najednou se při řazení chová mírně jinak/líp, no tak v tom SW asi neco upravili pro dobro věci.
Placebo to neni, ta změna tam citelná byla.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 04.07.2019 21:03
od MIROMEN
vita_k píše:Placebo funguje právě nejlíp, když se mu bezmezně věří, že funguje

Stat si mužeš za čim chceš, ale změna tam je patrna a o žadne placebo nejde.
Kolega ma stejne auto, on jej měl po přehrani SW a ja ještě ne. Nějake postřehy mi řekl dopředu, kdy pozoroval změny, konkretně šlo o změny 2. Dali jsme si sraz a několikrat přesedali z auta do auta a střidali se v řizeni. No a rozdil je v tom, že spojka je teď hladši, předtim kousavějši při přechodu z 1st na 2st. Rozdil nijak velky, ale jasně patrny, prostě po přehrani SW je to vic pro blondyny. A druha změna je rozhodně potěšujici. Kolega měl pocit, že po přehrani SW mu přijde, že jde auto lip za plynem, bliže nespecifikoval. A i to se potvrdilo.
Přesněji jde o to, že i 2st byl mirně přidušen, o tom jsem tu dřivěji psal a po přehrani SW jde lepe za plynem. Ja mam již taky přehrany SW a jsem si naprosto jisty, že teď by nebylo co postřehnout.
No a do třetice, ale to se tykalo pouze meho auta, protože jej mam dřive vyrobene než kolega tak po přehrani SW knk PCM jednotky se teď "nekouše" venkovni ukazatel teploty. Problem, ktery se zde na foru taky řešil.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 05.07.2019 10:49
od Sentik
MIROMEN píše: No a rozdil je v tom, že spojka je teď hladši, předtim kousavějši při přechodu z 1st na 2st. Rozdil nijak velky, ale jasně patrny, prostě po přehrani SW je to vic pro blondyny.
Amen,
Přesně tohle potvrzuju.
Ale neřekl bych uplně pro blondýny

Předtím se člověk musel na řazení 1-2 trochu i soustředit, což je nezvyk, po upravě SW je to .. no jako ve FoFo II např., tedy v pořádku.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 05.07.2019 15:18
od ballu
Jen dotaz, co si mám myslet pod pojmem kousavá spojka.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 07.07.2019 06:13
od Sentik
No,
u FoFo II je přeřazení z 1 na 2 úplně plynulý, aspon u mojeho vždy bylo.
Už při nákupu FoFo III jsem si říkal, že to takhle není, auto si při přeřazení malinko cukne, nevím jak to popsat, musel bys to zkusit. (něco jako občas / vždy

předvádí třeba koncernová DSG )
Po nahrání novýho SW je to OK, nemám už šanci zkusit jak to bylo předtím, ale tak nějak odhaduju, že prostě při tom přeřazení si ta el. podrží ted vyšší otáčky..

Nevím, jen odhaduju, co tam v tom SW změnili.
Jen dodám, že se nebavíme o nějaký tragedii nebo buhví čem, třeba manželka si toho ani předtím vůbec nevšimla, netušila o čem mluvím, co jí popisuju ... ani před tou změnou SW. Aby si tu zas někdo nepředstavoval buhví jak strašně to řadilo předtím, jen prostě říkám, že to nebylo "úplně ono". Ted nemám problém.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 07.07.2019 08:43
od ballu
Jen jsem to tu pročítal, a nebylo mi jasné, co je tím myšleno.
Nehledejte za tím žádnou záhadu, je to jen jedna z dalších vlastností tohoto motoru. Žádné bludy o seřřízení spojky a krouťáku přes SW. Jelikož tento malý oturbovaný motůrek nemá dosti hmoty na svůj výkon, nemà ani žádnou setrvačnost. Proto v nízkých otáčkách nejsou synchronizovány otáčky motoru a převodovky hmotou, při přeřazení auto cukne. Tak ty otáčky na úkor spotřeby el. zvýšili. Proto ty svolávačky, až to otestovali lidí v provozu, tak do SW naprogramovali na jednotlivé kvalty řadící otáčky.
Re: svolavacka 18S07/18S39 - 6° spojka u ecoboostu
Napsal: 07.07.2019 10:39
od Sentik
Ač to patří do jinýho tématu, tak tvoje nenavist proti ten EB motorům je směšná, tento malý oturbovaný motůrek naloží tvojí starý líný bestii, kdykoliv, kdekoliv
Zároveň, ne, svolávačka vůbec nebyla z důvodů který píšeš ... stačí si to pročíst.
No a poslední, úpravy SW se dělaj všude a pořád, nahrávaj mi to tam i u Citroenu pro línou atmosféru, běžně se to děje a říká se tomu vývoj. Kdybys měl novější auto, znal bys to taky.
Jinak jak píšeš o nízkých otáčkách atd., no .. ne .. naopak to dělalo víc pří náloži.