Stránka 15 z 20
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 11:52
				od V12
				Nicco píše:Tiez nechapem, ako to ti Nemci robia, ze maju 1.9TDI s DPF (dokupeny ako priplatkova vybava 

 ), 250000tisic km a funguje im, ale tu je z toho velky postrach.
 
Tak tomuto nerozumiem ani ja, pretoze 1.9TDI s rotackou cmudili az hroza, PD verzie taktiez, aj ked menej. VAG prave pre rychle upchavanie DPF odskocil od PD k CR. 
Preco je DPF na SK/CZ taky strasiak ? Nuz, tazko povedat, ale pomer cena DPF vs priemerny zarobok je v nasich koncinach dost teroristicky.
 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 12:12
				od miki21
				Navíc i kvalita nafty tady a v Německu bude asi jiná. 

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 12:20
				od stano.
				A u nas jazdia povacsine vylietane dizle z Nemecka/Holandska/Talianska. Kde ten DPF ma vyse 200t km za sebou.
			 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 12:24
				od spanel
				Navíc krátké trasy, a šizený servis.  

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 14:32
				od foki
				vy jste ale antidieselove orientovaní vcetne vudce V12   

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 03.06.2014 14:40
				od foki
				Nicco píše: samozrejme nezabudol v podpise cervenym vyznacit je EGR OFF to asi aby sme vedeli aky je cooool. 
tak to me dostalo a myslim ze neni jediny  
 
 
a za ten prispevek nad davam  

 
			
					
				
				Napsal: 04.06.2014 18:48
				od vita_k
				Kdybys nicco viděl, co v USA jezdí po městských dálnicích, tak bys to tu moc neventiloval. 
Přísné limity budou max v californii nebo nyc. Ale jináč tam jezdí 20 let staré benzinaky s 20mpg max 

Nebo nové 4 litry f150 na nákupy. Pojedou autem i kdyby to bylo 100m. 
I psi se venčí z auta ,páníček jede autem a pes kluse vedle po trávníku 

 
			
					
				
				Napsal: 04.06.2014 18:50
				od vita_k
				Příští týden jdu na tl a EK. Držte palce 

 
			
					
				
				Napsal: 04.06.2014 19:08
				od vita_k
				2004 jsem jezdil trochu s f250  po wyomingu. Byl turbocharged.  Docela nový model. A hulil slušně 

 tipnu, že byl CR bez DPF
 
			
					
				
				Napsal: 04.06.2014 19:09
				od vita_k
				Škoda, že se nedá likovat, hned bych si dal like
			 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 04.06.2014 19:23
				od miki21
				Ale BAN dostat můžeš, chceš?  

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 04.06.2014 20:19
				od tikak1
				Jenže to by tu zachvíli nikdo nezbyl  

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 04.06.2014 21:33
				od vita_k
				miki21 píše:Ale BAN dostat můžeš, chceš?  8)
zaslouzil bych - to jo, ale kdo by nas tu pak bavil, kdyz by nicca nikdo neprovokoval
 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 05.06.2014 16:17
				od phofy
				Teď mě napadlo a co motorky u těch se emise neměří a některý mají spotřebu ještě vyšší jak auta  

 
			
					
				Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
				Napsal: 05.06.2014 16:33
				od Nicco
				Motorky su presne ten pripad, ako diesle - v zmysle, ze nejaky uradnik si kedysi povedal, ze ich jazdi malo, tak nemusime riesit ich emsie. Na rozdiel od dieslov ich stale jazdi pomerne male mnozstvo. Pokial v tom spominanom Londyne jazdil 1 diesel na 1000 aut, tak si zahulil, no co, tak sa privreli oci nad nim a pockalo sa, az zmizne a zivot isiel dalej.
Nechcel by som sa dozit toho, ze by to doslo az do takehoto stadia:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... og-1090598
"za osobní monitor kvality vzduchu utratil čtyři tisíce dolarů a za vzduchové filtry pro svůj dům 15 tisíc dolarů. Domů si koupil i cyklistický trenažér pro případy, kdy na kole nemůže jezdit venku."