Stránka 15 z 27
Re: originál svíčky
Napsal: 07.05.2013 10:21
od pkadecka
Já jsem si svíčky sám sklepával na 1,2. Dal jsem radši o chlup menší mezeru, protože mi někdy motor cukal. Resp. cukal v konkrétní situaci, když proklouznul řemen na alternátoru a to se mi stává vždycky když projedu kaluží. Jednou lilo jak z konve a ze silnice se stala skoro řeka, řemen na alternáoru prokluzoval snad celou cestu (a k tomu efektně pískal).
Re: originál svíčky
Napsal: 08.05.2013 07:12
od ballu
1/ odtrh musí být stejný na všech svíčkách, jinak se válce hádají
2/větší odtrh znamená větší námahu pro přeskočení jiskry a ta si pak hledá nejskratší cestu , mikrotrhinami izolace vysokonapěťového kabelu ke svíčce, a mikrovadama v umělohmotném obalu vysokonapěťové kostky- cívky, které přejdou ve viditelnou prasklinu.
3/ velký odtrh znamená nerovnoměrný chod na volnoběh a v nízkých otáčkách, což každý má již třikrát rozebraný volnoběžný ventil
4/příliš malý odtrh - nechce tahnout ve vyšších otáčkách.
Re: originál svíčky
Napsal: 08.05.2013 09:25
od Nicco
Predpokladam, ze to plati iba na Focus Mk.1, lebo mne mechanik menil sviecky stylom - vysroboval staru (na teplom motore) (povylamoval ten porcelan, som myslel, ze mu to spadne do motora), vybral sviecku z original Ford krabicky a nasroboval to tam (bez momentu). Treti valec vynechaval, tak zacal stresovat, ze su vadne zdvyhatka ventilov. Potom to preturoval a valec naskocil. Odvtedy myslim, ze ide dobre. Meviem, co si mam o tom mysliet.
Re: originál svíčky
Napsal: 28.05.2013 18:25
od marekhsk
ahojte, chcem si kupit na svoje auto nove sviečky. Prečital som si cele tema a som z toho zblbnul ake si mam kupit, jeden piše že tieto druhy druhy ine.
Ja som našiel na nete tieto:
http://www.originaldilyford.cz/focus-mk ... 8-16v.html
pišete že stoja original cez 230kč/ks a u nich vychadza 168kč/ks
Re: originál svíčky
Napsal: 28.05.2013 19:08
od miki21
Ani tady z toho nejsi chytřejší?-
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Je tu toho moc, ale ty co uvádíš by měly být ty pravé.

Re: originál svíčky
Napsal: 13.06.2013 07:33
od George V.
Můžete mi prosím někdo poradit, po kolika km by se měli měnit svíčky. Focus II 1.6i 100k.
Míval jsem Escorta, tam to bylo kolem 100tis. km, tak jsem se nestaral, ale tady je přeci jen jiný motor. Dík.
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2013 12:26
od butters
Mudr.Hematolog píše:Je idealne raz za cas tomu slapnut na krk a nechat motor vytocit.....karbon, sadze a podobne usadeniny sa dostanu von z motora aj ked nie uplne vsetko.
Zdravím! Mám taký pocit, že presne toto by potrebovalo aj moje auto. Dal by sa posunúť nejaký podrobnejší návod, aby som náhodou pri "šliapaní na krk", niečo nepokašlal. Ďakujem!
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2013 12:51
od matys
butters .............. toto je vlákno o zapalovacích svíčkách pro benzínové motory.
......................... na Tvůj problém se toho víc dovíš u naftařů .
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2013 12:53
od miki21
Zahřát motor běžnou jízdou a pak mu naložit.
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2013 13:20
od butters
matys píše:butters .............. toto je vlákno o zapalovacích svíčkách pro benzínové motory.
......................... na Tvůj problém se toho víc dovíš u naftařů .
Sorry, ale citoval som príspevok z tohto vlákna.
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2014 06:32
od George V.
Ahoj. Můžete prosím někdo poradit, jak se projevují první příznaky končících svíček?
Re: originál svíčky
Napsal: 07.08.2014 07:17
od foki
meni se po 60t a zacinaji vynechavat
Re: originál svíčky
Napsal: 08.08.2014 11:46
od George V.
...čili vynechává motor? Jen při volnoběhu, nebo (i) v "tahu"?
Re: originál svíčky
Napsal: 08.08.2014 12:28
od sth-1
zapalovací svíčky do všeho už dávám jen Denso od motorky přes auta , sekačky i motorové pily a nemám problém .(Největší problémy dělala stará Yamaha XZ550 i na NGK svíčkách po přechodu na Denso o moc lepší ).
Re: originál svíčky
Napsal: 08.08.2014 15:36
od miki21
George V. píše:...čili vynechává motor? Jen při volnoběhu, nebo (i) v "tahu"?
Nejvíc se to pozná, že škubne, jakmile se dá plný při nižších otáčkách. Ve vyšších otáčkách moc nepoznáš, že občas vynechá jeden válec, ale při rozjezdu už jo.
