rybi píše: 18.09.2016 13:19
Zdravim, řešim taky problém s palivovým čerpadlem, hlavně tedy s konektorem. Auto nestartovalo, po vyndání nádrže se zjistilo, že je odpálený konektor, čerpadlo je ok. Ví někdo, kde sehnat nový konektor? Nechce se mi kupovat celá sada za 5 tisíc kvůli konektoru. Díky
Ten konektor co drzis v ruce ten cernej to je teda dvoupinovej,co je primo na cerpadlu a v nem je ten faston,ktery se vypaluje?A ten konektor takovej nazloutlej ctyrpinovej na te fotce,to je konektor jeste kousek nad cerpadlem a je to privodni konektor pro cerpadlo i hladinomer?Jestli to chapu spravne?Nejcastejsi zavada byva upaleny ten pin v tom cernem konektoru teda?Me se nechce to resit tak,ze necham pripajet ten cernej konektor vypalenej a pak zjistit,ze muze byt problem i se samotnym cerpadlem,navic jsem tu cetl,ze i v te cele jednotce je i filtr,takze pokud vymenim rovnou nove cerpadlo s hladinomerem,tak budu mit jistotu,ze ten cerny konektor bude novy a ok,pak taky cerpadlo nove a i ten filtr a taky novy hladinomer a veme se to jednym vrzem pri sundavani nadrze.Budu davat Bosch,sice nekdo pise,ze piska,ale nasel jsem to u tematu pro dvojkoveho Focuse s jinym partnumberem.U toho Bosche pro jednickoveho Focuse sjem nesasel,ze piska a ikdyby,tak mam tam stejne ladak,takze to piskani by stejne prehlusil ladak a kdyz ne,tak nejsel cita,abych to resil,nejake slabe piskani,dulezite je,ze cerpadlo bude fungovat,nkedo tu psal,ze s piskajicim Boschem najel 90 000 km uplne v pohode,takze v klidu.Navic Bosch mi vyjde levneji,nez Pielburg,takze neni co resit.
Jedna vec me vrta hlavou,proc k te nadrzi vede 5 kabelu (dva silny cerny,zrejme zemaky,pak jeden silnejdvoubarevnej,nevim z hlavy barbu,je to ten stejnej,jak u narazovy pojistky vlevo dole u spolujezdce,takze plus kontakt k cerpadlu a pak dva taky dvoubarevny,ale slaby,ty bych tipoval k tomu hladinomeru),ale je mi divny,ze na tech fotkach,co tu jsou,tak nad cerpadlem ten konektor je 4 pin.Tou malou montazni dirou z vyroby tam neni videt a strihat ten plech nebudu,necham to na servis v lednu,at sunda nadrz a vymeni mi to.Ale je mi to divny,abych obednal spravne cerpadlo,v shopu me pan vyhledal podle VINu toto Bosch
https://www.autorozvody.cz/cs/hledani/1 ... 94/1062851
Tak nevim,aj je to resene,bral bych,ze ten silnej dvoubarejnej je plus pol silovyna k cerpadlu,pak ty dva slaby dvoubarevny jsou h ladinomeru.A ty dva cerny bud je jeden zemak k cerpadlu a jeden k hladinomeru s tim,ze ten hladinomer funguje jako tridrat,to je,ze je tam plus,minus a pak nejaka analogova hodnota proudu nebo napeti jako vstup do nejake vyhodnocovaci jednotky a ty dva cerne zemaky jsou v tom konektoru spojeny do jednoho spolecneho zemaku a pak zase rozdeleny jeden do cerpadla a druhy do hladinomeru anebo ten hladinomer funguje jako dvoudrat,jeden bud plus nebo minus a druhej zase signal nejaka analogova hodnota nekam do jednotky a pakl ty dva cerny zrejme zemaky vedou oba do cerpadla a to je mi divny,proc do cerpadla cedou dva zemaky.Ne nejake fotce jsem to takto i videl.Ono ve vysledku je to jedno,tak to je,me jde jen o to,abych objednal spravne cerpadlo,kdyz k tomu konektoru vede 5 vodicu,ale ten konektor je 4 pinovej.
Diky!