Stránka 15 z 51
Re: Změna podsviceni
Napsal: 07.08.2008 16:36
od _djproces
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 18:53
od Kobrlik
• Demontáž přístrojové desky
Přístrojová deska - demontáž a montáž
Před výměnou sestavy přístrojů si poznamenáme počet ujetých kilometrů, který nám pak v servisu zadají do nového ukazatele.
Demontáž
Poznámka: K demontáži přístrojové desky není zapotřebí demontovat volant, na obrázcích volant chybí pouze pro názornost. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Odpojíme ukostřovací (-) kabel od baterie. Pozor: Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu elektronických pamětí. Vymaže se paměť rádia a registr závad motoru. Před odpojením baterie musíme vyvolat registr závad a případně si zapamatovat bezpečnostní kód rádia. Pokud kód rádia neznáme, pak lze nechat rádio uvést znovu do provozu pouze v odborném servisu Ford.
- Vyšroubujeme tři šrouby pro upevnění clony přístrojové desky -viz horní šipky-. Opatrným povytažením clony přístrojové desky uvolníme čtyři svorky -viz spodní šipky-.
- Clonu přístrojové desky -1- přizvedneme.
- Odpojíme konektor -2- od spínače zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Clonu přístrojové desky povytáhneme ven a uvolníme z ní gumové obložení, které je nad sloupkem volantu.Pak clonu sejmeme.
- Vyšroubujeme čtyři upevňovací šrouby přístrojové desky -viz šipky-.
- Povytáhneme přístrojovou desku ven. Pozor: Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Uvolníme držák -1- a vytáhneme konektor -2-.
- Nakonec vyjmeme přístrojovou desku -3- úplně ven.
Montáž
- Nasadíme přístrojovou desku na místo, připojíme k ní konektor a zacvakneme držák. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Vyrovnáme přístrojovou desku v montážním otvoru a připojíme konektor zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Nasadíme clonu přístrojové desky, usadíme její těsnění a přišroubujeme ji šesti šrouby.
- Připojíme ukostřovací (-) kabel k baterii. Nařídíme hodiny a zadáme kód rádia. Naprogramujeme řídicí jednotku motoru a automatiku stahování oken, viz kapitola "Elektrická instalace".
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 19:20
od Damon
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 20:46
od _djproces
i tak som z toho jelen. Ako odpojim konektory? Budiky som uz drzal v ruke a som nevedel PIN konektor oddelit. A ani som nemal - pol na baterii odpojeny. Este ze sa mi to nepodarilo

Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:29
od Stela
mala technicka ? přístrojovku sem měl venku už asi 5x nikdy sem neopojoval baterku a sundaní je otazka 10min. bez problemu ?
nic se nemusi nařizovat neni tam jak by se neco posr. jediny co tak napoprvy rozpojit ten konektor od tachaků . Je tam takova packa jinak sem se stim moc namazlil co se tyče zachazení s přistrojovkou ohledně vodorovné pozice to tak asi vše

Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:30
od _djproces
ale ako odpojim PIN konektor? som to drel doslova von a nechcel ist

Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:36
od Stela
je tam takovy capl ten musiš odklopit
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:37
od _djproces
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa. DIKI. No a otazka. Co sa skryva pod budikmi? zelena folia? ako dosiahnem vlastne modre podsvietenie? CIM?
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:39
od Stela
tak v tom ti ja už neporadím to sem nedelal

Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.08.2008 21:41
od _djproces
skoda no. ale ze vraj tu zelenu foliu zoskrabat a dat tam modru. Ale odkial? tu v presove nieco kupit otras
Re: Změna podsviceni
Napsal: 11.08.2008 12:40
od markkepi
velmi to pisete komplikovane....myslim ze to tu uz bolo vysvetlovane niekolko krat....tu foliu neskrab dole lebo ti tam nezoostane nic....skus treba v samolepkatuning....tam maju nejake farebne potlace....ale zapametaj si polohu budikov...ja som dal o kusok dalej kontrolku od paliva a auto ma pekne nechalo na ceste!!!zeby Benzin???;-))
Re: Změna podsviceni
Napsal: 03.09.2008 06:39
od ihrdlick
RedDVD píše:A jak "predelat" ten plast okolo zapalovace? Ten je normal zelenej da se nekde sehnat treba modrej nebo jakym stylem jste to svepomoci predelali? Diky

Na polském fóru jsem četl, že se ustřihne hrdlo z modré PET lahve nebo nějaká její část a vymění se to...nebo tak nějak

Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.10.2008 08:58
od jofo27
Zdravim Vas.tak uz mam aj ja takmer prerobene budiky.riesil som to stiahnutim starej folie a zmazanie tej zelenej farby(pouzil som odlakovac a vatovy tampon)ak mozem poradit tak by som uz nabuduce pouzil tycinky do usi a ocistil by som len cisla a ciarocky,lebo ja som cistil aj okolie a teraz my to trosku presvyta(musim to niecim zatriet).Povodne ziarovky som vymenil za hyperledky (290 sk par),tie su pouzite na pravu a v strede a nalavo som obycajnu rozptylku (90sk par)chcel som vediet co je lepsie.jednoznacne hyperled.tak ju budem musiet kupit a vymenit.A namiesto tej zelenej folie pod displayom som dal kancelarsky papier(docasne)a nehal tam povodnu ziarovku.na fotke to nevidno ale svieti to tak sedo.to este musim poriesit.Ospravedlnujem sa za kvalitu fotiek je to fotene len mobilom,ked to bude v konecnej faze tak to odfotim normalne
A zaroven mam aj otazku.Poradte ako nakalibrovat rucicku rychlosti?
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.10.2008 09:03
od forbes
kvalita fotek je vyborna (KRIZKY)
uz to vidim ,ok
Re: Změna podsviceni
Napsal: 10.10.2008 09:06
od ihrdlick
forbes píše:kvalita fotek je vyborna (KRIZKY)
uz to vidim ,ok
Na 3.rychlostní stupeň ukazaje otáčkoměr a rychlost stejně...

kurnik, ty máš diesel a palubovku z benzínu. Ale je to tak, jak jsem napsal...u této přístrojovky. kdyby jsi měl jen do 5000 ot/min tak se to kalibruje na 4.rychlostní stupeň.