
Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Krasne ste si uzili chalani. Zavidim 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
nabuduce sa mozes pridat 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Snad sa niekedy odhodlam 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Jazdenie na okruhu by som odporucil kazdemu, aspon jeden dva vylety, nech spozna svoje auto (samo ze na suchu). je to max. bezpecne, ked aut nie je privela, nemoze sa nic vazne stat. My sme mali stastie, bolo nas akurat a poobede este menej. Vylety do strku/travy su neskodne, max. hrozi odreninka na laku ako v beznej premavke (jednu utpel moj cerstvo nalakovany predny naraznik od kamienka vyhodeneho vpredu iducim civicom) Skoda ze to z trate neodpracu po kazdom vylete do bezpecnostnej zony. Nemam pocit ze by sa na okruhu auto brutalne humplovalo ako sa traduje, skor sa poriadne precvici kazda skrutka, struna, lozisko. Take zatazenie urobim aj jazdenim na sturci (II.-III. st., plny kotol) Nejaky zvyseny "wear" bude hlavne na pneu a brz.dostickach, ale som prijemne prekvapeny. Zrejme vela zalezi na kvalite povrchu, kt. je na EUringu 100%. Nieco dostanu "do tela" aj disky, prejazd cez plnu vysku obrubnika v rychlosti pripadne pocas brzdenia profil pneu 40 pusti az na disk (lem resp. hranu) Mam tam otlacene/obtrete pneu. O poskodeni disku ale nomeze byt rec, take ostre a vysoke hreny ako u nas na cestach tam nehrozia. Kazdopadne som max. spokojny s minulym vikendom a pridam sa k prvej dalsej akcii (a tajne dufam ze to nebude az na jesen). Zaverom treba podakovat vsetkym zucastnenym ze jazdili korektne a nie prehnane agresivne, co vytvorilo fajn atmosku a prispelo k dobremu pocitu a bezskodovemu priebehu akcie.
Ved nakoniec islo o to zajazdit si a sami sme si najvacsim superom (vzhladom na nase schopnosti) howg 


- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
bee pekne si to zhrnul, presne toto som dufal, nabuduce som tam !! 

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
paradne zhrnutie, s ktorym mozem len suhlasit. Bol som tiez milo prekvapeny tym, ako dopadli gumy a ze ani jedna vec na aute sa nevymykala z bezneho stavu. Ja by som napriklad este poukazal na vadnutie brzd. Ked na dialnici zacnete prudko brzdit (nejaka zapcha a tak), tak na konci su brzdu uz zvadnute, na okruhu sa do takehoto stavu nedostali a tom som brzdil riadne.
Podobne ako Bee cakam na najblizsiu moznost ist tam zas, ale najskor asi v juli, no money, no fun ....
Podobne ako Bee cakam na najblizsiu moznost ist tam zas, ale najskor asi v juli, no money, no fun ....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
dík
este jednu poznámku: rozpacitý pocit som mal z výjazdu na trať, keď už tam je ten semafor, mohli by ho aj používať na signalizáciu kedy je voľno na cieľovej rovinke a nie že je furt zelená


este jednu poznámku: rozpacitý pocit som mal z výjazdu na trať, keď už tam je ten semafor, mohli by ho aj používať na signalizáciu kedy je voľno na cieľovej rovinke a nie že je furt zelená


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
plny suhlas, podla videa sa mi raz dokonca stalo, ze som asi niekomu zavadzal, ale za to uz nemozem 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
jj, po tejto stranke to bola slabota
Bohvieco sme vlastne podpisali
Casomiery, chybajuca instruktaz zo zastavkach atd., tieto veci maju odflaknute, bola tam celkovo taka neoficialna atmosfera...


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
taka amaterska atmosfera
dufam, ze tam tie repraky nedavali preto, lebo tam bol miting Jobbik-u
mozmo preto sme nemali casomieru


Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)



A mne prislo zabavne aj to, ze 8 z 10 ludi boli Slovaci. V nasom case auta len klubacke v podstate + opel a motorky boli tiez Slovaci viac menej. Tak aby hudobnu produkciu nakoniec nezabezpecovala Slovenska pospolitost

- Ondro
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Bee - nabuduce som urcite tam, uz teraz setrim. mna potesilo to, ze podla videa je okruh pomalsi takze si to gumy, brzdy moc neodseru. V byvalej robote chodil sef s Evom na Masarykom okruh do Brna mal si vidiet ako to auto dopadlo - myslim brzdy a pneu. vzdy ked sa isiel vyblaznit tak kupoval nove pneu a o brdzach ani nehovorim.
takze clovek apson nebude mat vycitky ze radikalne nici auto.
takze clovek apson nebude mat vycitky ze radikalne nici auto.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
ver mi ze ten okruh tak pomaly nie je
gumy zabrat dostanu je to len na tebe ako velmi im das nakladacku a vsetko zalezi na tom ako chces jazdit bo aj brzdy sa daju dat do smutku aj za 20 min, napr mne po okruhu zacalo hucat zadne lave lozisko tazke ma zajtra caka vymena

- SkylineGT-R
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Tak som to vsetko precital a zavidim, muselo to byt super. Som hlavne prekvapeny ako malo aut bolo na okruhu. Najblizsie idem urcite, uz som zacal setrit. Ale do jesene nevydrzim, to by som musel ist skor v lete trenovat aj sam
Ale ten jul uz znel lepsie...

Focus I. 1.6 16V Gold 2004 5dv., K&N, Supersprint, Momo. Bridgestone Turanza ER300
- SkylineGT-R
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Este k okruhu samotnemu: Aspon z videa sa zda dost pomaly, co je vzhladom na moj skromny vykon dobre. Len sa mi zda ze je az priliz vela dlhych a pomalych zakrut, a naopak malo kratsich a rychlych, kde sa viac uplatni lift off oversteer. Zakruty 8, 11 a 3 su na to idealne, len skoda ze su tak skoro po vyjazde z pomalych zakrut. To nestihnem dostatocne akcelerovat aby som sa vobec dostal na limit. Ved aj Vcedula na videu tam s dvojlitrom isiel tusim na plny plyn bez ubratia. Aj ked na druhej strane limit serioveho podvozku stareho Focusu a skromnych pneu 195/60R15 bude zas o dost nizsie 

Focus I. 1.6 16V Gold 2004 5dv., K&N, Supersprint, Momo. Bridgestone Turanza ER300
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host