Stránka 15 z 190

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 18.07.2009 23:45
od wilder01
mas servisnu knizku? pozri servis, vygoogli a napis im.
A pri 120 000 km sa dolieva aditivum tak ti v servise mozu mrknut ci ho tam mas doliate.
Kazdopadne ked ti to beha asi to bude ok. Si v podstate na tom lepsie ako ja s 92 000 km pretoze mna ta vymena DPF pocka urcite

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 19.07.2009 01:30
od warfery
jsem psal, ze to bylo servisovano pri 120t a pri 140t. v servisni knizce je v prislusne kolonce jen pocet km, datum, razitko a zatrhnuty kolonky original ford servis a original ford dily. pri 140t je navic zatrhnuto "Auf entschprechende Ruckrufaktionen gepruft" ale to nevim co znamena. pak jsou tam jeste razitka u kontroly koroze, ty jsou jen u 120t a 140t a jinak nic dalsiho tam vyplneno neni. jde mi o to, jestli nejak poznam, zda doslo k vymene filtru nebo jen k doplneni aditiva.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 19.07.2009 11:42
od wilder01
je tam razitko, na razitku je nazov servisu, podla nazvu najdes na googli kontakt, napises im mail a snad odpovedia. A ked nie tak skus tvoj najblizsi Ford servis, ci nieco nevyzista oni.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 20.07.2009 09:43
od wilder01
warfery píše:jsem psal, ze to bylo servisovano pri 120t a pri 140t. v servisni knizce je v prislusne kolonce jen pocet km, datum, razitko a zatrhnuty kolonky original ford servis a original ford dily. pri 140t je navic zatrhnuto "Auf entschprechende Ruckrufaktionen gepruft" ale to nevim co znamena. pak jsou tam jeste razitka u kontroly koroze, ty jsou jen u 120t a 140t a jinak nic dalsiho tam vyplneno neni. jde mi o to, jestli nejak poznam, zda doslo k vymene filtru nebo jen k doplneni aditiva.



Ja som to tak spravil. Nasiel som si kontak a napisal mail. Odpisali takze viem ze servisna knizka je origo, pocet km je garantovany a nie je to stacane a navyse viem ze mi dolievali aditivum.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 20.07.2009 13:37
od P2M
zirafak píše:
wilder01 píše:, v Trnave v servise dokonca nevedia ze sa to ma menit pri 120 000 km, tvrdili ze sa len doleje aditivum a zregeneruje filter.
Tak to bude zaujimave ked zistia ze to nepomohlo.

.
Lenze takto to predpisuje servisny postup spolocnosti Ford. :idea:
Jen by mě zajímalo, co tam znamená ten tučně psaný dovětek...

Zkopírováno z Etis na webu, prohlídka po 120tkm

Filtr částic v naftě Každých 120.000 km - výměna - jen Duratorq-TDCi s emisním stupněm IV, pokud je to možné (operace 25 280 1)

2 warfery: neboj se, tenhle motor není ničím jiný než ostatní a pokud se o něj staráš a majitel před tebou staral tak, jak se má, tak tě ničím nepotrápí :)

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 21.07.2009 19:21
od trucki
Zdravím všechny, zrovna řeším několik problému s nově pořízeným Fordem Focusem a jelikož je toto můj první komentář, a řeší se zde vesměs problémy s auty také přidám par svých starostí.

Pořídil jsem Focuse 1.6 TDCi 80Kw kombi rv 2006, auto bylo ve velice pěkném stavu na to že stav kilometru byl 150 000. Auto bylo dovezeno z Německa tedy jsem si řekl že na německé dálnice a německý přístup k servisu vozu se to da a auto koupil. Bohužel následně den po koupi vozu při vyšším zatížení z ničeho nic odešlo Turbo ( ztráta výkonu, hrozivé zvuky z motoru). Oprava v autorizovaném servisu 23 500 Kč (nové turbo, sítko u turba, olej, filtr, práce). Z opraveným autem jsem dojel 5 km do stanice technické kontroly kde jsem zdárně vyřídil technickou a také emise. Následovalo neuvěřitelné po ujetí 10 km od STK auto spadlo do nouzového režimu ( červená kontrolka, na displayi Engine system error). Tedy opět cesta do servisu kde mi pověděli nutná výměna filtru pevných částic (27 000Kč). tuhle informaci jim vyplivla diagnostika a přes to vlak nejede ma otazka No.1 neni divne že to odešlo tak najednou...Ne opravou turba začali byt spaliny z motoru silnější a tedy se hned na to projevil chybný filtr. No.2 nemůžete provést statickou regeneraci (samočištění pomoci ŘJ a Pc) ....bohužel ŘJ to nepustí No.3 Nemůže to byt něčím jiným např. chybně zapojeným turbem. Absenci aditiva ve filtru....NE je to filtr. No.4 co tak ho vyčistit, běžně se to dělá...tento filtr je spojen s katalizatorem a díky zahnutým přívodním trubkám se nedá vyčistit.

Po par telefonech a přečtení několika desítek informaci mi je jasné že z autorizovaným servisem Ford v ČR to asi moc daleko nedotahánu a musím si pomoc sám. Proto s vozem zamyšlim následovné...Sundám filtr vystříkám vapkou proleju horkou vodou naplním arvou a nechám ji chvíli pracovat následně opět propláchnu nechám uschnout doplním EOLYS a vrátím jej zpět a uvidím co to udělá. Jinak budu muset někde sehnat na vrakači starší filtr.

Prosím o vaše info jak by jste to řešili vy popř jestli někdo máte zkušenosti s čištěním filtru neváhejte mi je napsat budou se hodit.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 22.07.2009 11:00
od wilder01
Sevas

Chcel som pogratulovat k novemu autu ale asi by to vyznelo ako ironia vzhladom ta strasti co s nim mas.
Som zvedavy ako pochodis s cistenim DPF a co to spravi ked ho nahodis naspat.
Skoda ze si to turbo nedal opravit v turboservise a nechal hned vymenit za komplet nove. Tam si mohol dost usetrit.
Mozno sa dalo setrit skor na nom ako na DPF.

Ked si to auto bral, nebola k nemu serviska? Dost ma prekvapuje ze v 150 odisiel DPF. Ked to bol povodny tak dobre vediet ze dokaze vydrzat tolko, ked bol meneny pri 120 000 km tak dost des a dalsia vraska na cele aj pre ostatnych majitelov DPF

ERG Filter

Napsal: 24.07.2009 08:55
od Neotronic
Mam problem P2459 Regener. cast. filtru P1412 Ventil recirkulace spalin/vazne/blokuje, P0407 Snimac recirkulace spalin B,priliz maly signal Menil som EGR filter a chyby su tam stale, nevie mi poradit kto mal podobne skusenosti? Ford Focus 2006 1,6 DTCI

Re: ERG Filter

Napsal: 24.07.2009 10:41
od tchifla
To mas asi viac problemov naraz - DPF, EGR... Troska je to dopletene... Menil si EGR ventil, alebo DPF filter - robil si iba repas?

Ak ma snimac pri DPF maly signal, tak bude bud DPF ucpany, pripadne vadny ten snimac. Bol si na original diagnostike, alebo su to len DTC kody z palubneho pocitaca?

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 03.08.2009 21:59
od Radegast
Jen pro info co jsem našel na Ford stránkách o EOLYS -

http://www.msds.ford.com/cpc/main/produ ... 9C196%20AA

Ale asi se dá koupit jen těch 5l. (A nám na těch 60 tis. km stačí 1,8l)
Cena v originálních díleh podle FINIS: 5621,-Kč
Takže u toho Citroenu do vyjde levněji !!!!

A ještě chemický list té sračky -

http://www.msds.ford.com/documents/1667 ... ZCS_04.pdf

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 04.08.2009 11:53
od wilder01
ten link moc nejde.. ale kazdopadne ked je ten sajrajt ten isty tak sa oplati kupit u zabozrutov a priniest si ho do servisu so sebou.

Bol niekto z Vas majitelov 1.6 Tdci s DPF na servisnej prehliadke pri 120 000 km?
Celkom by ma zaujimalo ci menia DPF automaticky, alebo to nechaju az na hlasenie RJ.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 05.08.2009 09:06
od wilder01
Info zo stranky ford clubu od jedneho z clenov

Dávam do pozornosti informáciu o rozdielnej cene DPF filtra na Slovensku a v Rakúsku.
Na Slovensku to bolo 58000 skk + sada trubiek okolo 6000 skk
V rakusku ma to stálo 982 eur komplet.


Je to u nas raz tak drahe ako u susedov.
Pekne sa slovenský distribútor nabaluje

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 05.08.2009 09:08
od zirafak
Ale to nieje novinka :roll: vsade naokoli je skoro vsetko lacnejsie :cry:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 05.08.2009 09:44
od wilder01
to je pravda a asi kazdy to vie, ale az takto?
Myslim ze zacnem servisovat auto v Rakusku. Minimalne si najdem zopar servisov a poslem im ziadost o cenovu ponuku na konkretne prace.
Alebo si kupim stare Punto a budem ako sedlak jazdit s Fordom len medzimesto a setrit ho.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 05.08.2009 18:10
od foki
trucki píše:
Po par telefonech a přečtení několika desítek informaci mi je jasné že z autorizovaným servisem Ford v ČR to asi moc daleko nedotahánu a musím si pomoc sám. Proto s vozem zamyšlim následovné...Sundám filtr vystříkám vapkou proleju horkou vodou naplním arvou a nechám ji chvíli pracovat následně opět propláchnu nechám uschnout doplním EOLYS a vrátím jej zpět a uvidím co to udělá. Jinak budu muset někde sehnat na vrakači starší filtr.

Prosím o vaše info jak by jste to řešili vy popř jestli někdo máte zkušenosti s čištěním filtru neváhejte mi je napsat budou se hodit.
cistil jsem filtr na mondeu , byl tyden v rozpousteci karbonu a spalin (koncentrat) , pak asi 3 hodiny mytej a vyfukovanej vapkou . nepomohlo , a nepustilo me to ani do regenerace . tak si pan nechal nasimulovat od nekoho ze tam je zdravy filtr ale stale se rozvecuje kontolka motoru a pise to ze hodnoty tlaku jsou mimo rozsah .

a na vrakaci se bude shanet asi tezko protoze vetsinou je vse bourane na predek a ten je tam prvni na ráně .