
Focus 3 v roku 2011
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Focus 3 v roku 2011
Ten modrej s černýma doplňkama je mňamka a ani by mi nevadilo, že má klasická světla. Jen by musel být v kombíku 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
hlavně, ať nechají diodové denní svícení i u halogenů jako to je u té US verze.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1078
- Registrován: 27.02.2011 17:19
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
stano. píše:Sosovkove jedine s vybojkami. Ak halogeny, tak klasicke paraboly.
Jasne, ze sosovkove (projekcne) vyzeraju lepsie, ale svietivost s halogenkami stoji za prd.
čočka je jasně lepší a modernější osvětlovací technika..měl si to někdy možnost vůbec porovnat? já ano a navíc ty čočky byly adaptivní, což je velmi dobrý prvek ke zvýšení bezpečnosti při jízdě v noci..
Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 3 v roku 2011
Pouzitim rovnakej ziarovky a predpokladu, ze obe svetla su dobre navrhnute, bude sosovkove svetlo vzdy svietit horsie.
Ze sa nataca je fajn vec. No nie je to "zakladna" vybava. A porovnavas uz rozdielne veci.
Samozrejme neporovnavat halogenku v parabole a vybojku za sosovkou, ktora ma niekolkonasobne vyssiu svietivost.
Ze sa nataca je fajn vec. No nie je to "zakladna" vybava. A porovnavas uz rozdielne veci.
Samozrejme neporovnavat halogenku v parabole a vybojku za sosovkou, ktora ma niekolkonasobne vyssiu svietivost.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
No ja ti nevim, proc teda za priplatek se daly/daji koupit cockove svetlomety (napr. mondeo4, focus2, aktualni fiesta)? Aby svitily hur za ty prachy? Nejak mi to nedava smysl 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 3 v roku 2011
Dizajn. Mozu byt adaptivne. Potom sa mozes pytat, preco ponukaju kozene sedacky. Okrem pocitu exkluzivity neviem o jedinej vyhode.
A preco ponukaju sosovkove, ked by mali svietit horsie? To je argument? Pozri si napriklad Fiat klub forum. Tam vsetci majitelia Fiat Bravo (toho noveho) nadavaju na sosovkove. Svieti to otrasne.
Tak to rozpisem preco:
V sosovkovych svetlometoch je parabola ovela mensia ako pri klasickych. Navyse, je nielen mensia ale vacsinou aj symetricka (a ak aj nie symetricka, tak ma len jemne vychylene odrazove plochy). Svetlo sa tym padom horsie smeruje do konkretneho miesta. Priestor pod autom nie je vhodne osvetlovat rovnomerne. V niektorych miestach treba viac svetla, v niektorych menej. A pouzitim mensej paraboly su na nej vacsie straty. Dalej treba pocitat so stratami na samotnej sosovke (10% je malo, v tych automobilovych nie su vesmirne materialy). A plus dalsie straty na clonitku, ktore tam musi byt, aby bol vodorovne orezany luc.
A preco ponukaju sosovkove, ked by mali svietit horsie? To je argument? Pozri si napriklad Fiat klub forum. Tam vsetci majitelia Fiat Bravo (toho noveho) nadavaju na sosovkove. Svieti to otrasne.
Tak to rozpisem preco:
V sosovkovych svetlometoch je parabola ovela mensia ako pri klasickych. Navyse, je nielen mensia ale vacsinou aj symetricka (a ak aj nie symetricka, tak ma len jemne vychylene odrazove plochy). Svetlo sa tym padom horsie smeruje do konkretneho miesta. Priestor pod autom nie je vhodne osvetlovat rovnomerne. V niektorych miestach treba viac svetla, v niektorych menej. A pouzitim mensej paraboly su na nej vacsie straty. Dalej treba pocitat so stratami na samotnej sosovke (10% je malo, v tych automobilovych nie su vesmirne materialy). A plus dalsie straty na clonitku, ktore tam musi byt, aby bol vodorovne orezany luc.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
No to je argument jak noha, kdyz tam jina moznost neni, soucasne Bravo ma jen cockove svetla, pokud vimstano. píše:To je argument? Pozri si napriklad Fiat klub forum. Tam vsetci majitelia Fiat Bravo (toho noveho) nadavaju na sosovkove. Svieti to otrasne.

Mozna by nam tady majitele focusu 2, kteri si predelali sve obycejne halogeny na cockove halogeny, mohli rict, jestli pozorovali nejake zhorseni. To by bylo objektivnejsi srovnani, ze

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 3 v roku 2011
Fiataci sa stazuju, ze po presadnuti do Brava nic nevidia. Jednu Corsu co som riesil (nafotena v inom vlakne) mala tiez podla majitela horsiu svietivost so sosovkovymi. A aj ja mozem potvrdit, slabo bolo vidiet. Len je to moj subjektivny pocit.
Ludia, co to prerabali mozu povedat. Ale argument je nerelevantny. Oni budu tvrdit, ze je to lepsie, aj keby to bolo horsie. Prikladom su ti, co velmi obhajuju modre ziarovky. A ako som aj ja potvrdil tu v inom vlakne, tie modre si viditelne a dokazatelne horsie. Takze prijimam iba objektivne meranie. A dalsi priklad je jeden clen odtialto, ktory po ciptuningu chvalil, ako to auto lepsie ide. Po merani na brzde zistili, ze narast vykonu a krutaku je v ramci chyby merania.
A vyssie mas vysvetlene, ze preco paraboly maju vacsi svetelny tok na vystupe.
Ak sa tu najde majitel FoFo II so sosovkovymi svetlami v Bratislave, mozme to nafotit. Jedneho s parabolovymi by som vedel zohnat. Popripade keby donesie so sebou jedno samostatne parabolove svelo, bolo by to uplne super.
Porovanie ziaroviek tu: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 31#p971031
Ludia, co to prerabali mozu povedat. Ale argument je nerelevantny. Oni budu tvrdit, ze je to lepsie, aj keby to bolo horsie. Prikladom su ti, co velmi obhajuju modre ziarovky. A ako som aj ja potvrdil tu v inom vlakne, tie modre si viditelne a dokazatelne horsie. Takze prijimam iba objektivne meranie. A dalsi priklad je jeden clen odtialto, ktory po ciptuningu chvalil, ako to auto lepsie ide. Po merani na brzde zistili, ze narast vykonu a krutaku je v ramci chyby merania.
A vyssie mas vysvetlene, ze preco paraboly maju vacsi svetelny tok na vystupe.
Ak sa tu najde majitel FoFo II so sosovkovymi svetlami v Bratislave, mozme to nafotit. Jedneho s parabolovymi by som vedel zohnat. Popripade keby donesie so sebou jedno samostatne parabolove svelo, bolo by to uplne super.
Porovanie ziaroviek tu: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 31#p971031
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Mam jiny nazor a jine informace
Parabalove svetlomety maji rozptylene svetlo, kdezto cockove maji svetlo usmernene, orientovane do urcitych mist, takze osvetleny prostor je vice ohraniceny (asi jako u xenonu, ale tam je to vyraznejsi, maji vetsi svitivost), coz muze nekomu pripadat, ze svetlomet mene sviti.
Samozrejme existuji horsi projekcni svetlomety a stejne tak existuji spatne parabolove.. nutno proste porovnat ruzny typ svetlometu na stejnem aute. V idealnim pripade by ale osvetleni prostoru pred autem nemelo byt v pripade cocky horsi, spise lepsi, prave z vyse uvedenych duvodu - lepsi vymezeni prostoru, moznost presne zamerit osvetlovany prostor, moznost nasmerovat svetlo dale pred auto, mensi oslepovani protijedoucich (mensi plocha svetlometu).
Osobne jsem mel kdysi Fiat Punto 2, ktere melo pouze cockova svetla a rikalo se, ze sviti celkem slabo (coz muze byt proste u fiatu fakt) - po presednuti do FF2 (obyc halogeny) jsem nepozoroval zadne vyrazne zlepseni.
"Fiataci sa stazuju, ze po presadnuti do Brava nic nevidia." - netvrdim, ze to tak neni, jen rikam, ze to neni obecna chyba cockovych svetel - neexistuje bravo s parabolou, takze nemuzes rict, ze by parabola svitila lepe
Koncim, tohle tema je o necem uplne jinem.

Samozrejme existuji horsi projekcni svetlomety a stejne tak existuji spatne parabolove.. nutno proste porovnat ruzny typ svetlometu na stejnem aute. V idealnim pripade by ale osvetleni prostoru pred autem nemelo byt v pripade cocky horsi, spise lepsi, prave z vyse uvedenych duvodu - lepsi vymezeni prostoru, moznost presne zamerit osvetlovany prostor, moznost nasmerovat svetlo dale pred auto, mensi oslepovani protijedoucich (mensi plocha svetlometu).
Osobne jsem mel kdysi Fiat Punto 2, ktere melo pouze cockova svetla a rikalo se, ze sviti celkem slabo (coz muze byt proste u fiatu fakt) - po presednuti do FF2 (obyc halogeny) jsem nepozoroval zadne vyrazne zlepseni.
"Fiataci sa stazuju, ze po presadnuti do Brava nic nevidia." - netvrdim, ze to tak neni, jen rikam, ze to neni obecna chyba cockovych svetel - neexistuje bravo s parabolou, takze nemuzes rict, ze by parabola svitila lepe

Koncim, tohle tema je o necem uplne jinem.
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Focus 3 v roku 2011
Stano, ty tiez niekedy davas riadne nazory. Tak nevidel si porovnanie, nemas ziadne informacie (mimo tie "jedna baba povedala"), ale s istotou vies povedat, ze cockove svetla su urcite horsie.



-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Focus 3 v roku 2011
Mas tam napisane dovody, preco sosovkove svetlo bude mat vzdy nizsi vystupny svetelny tok.
Ak tu ma niekto sosovkove na porovnanie, dajte vediet. Skusim ja este vymysliet nieco, nech tychto neveriacich presvedcim
Ak tu ma niekto sosovkove na porovnanie, dajte vediet. Skusim ja este vymysliet nieco, nech tychto neveriacich presvedcim

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24747
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus 3 v roku 2011
praxe u FF2 predFL:
halogen

AFS

a konec OT!!!
halogen

AFS

a konec OT!!!
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
Tady můžu opravdu říct že se mě to líbí
Bez chromu...

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
jj, nevypadá to vůbec špatně
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Bez te tuny chromu je to parada. Vypada to hned uplne jinak.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti