Stránka 138 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 14:23
od smoula
Stejně mi to přijde divný. To bys musel jet furt 100-110 a občas při předjíždění jet ke 140ti, jinak mi to přijde divný :nixw:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 15:21
od C-Maxis
Hm, taky zalezi na vytaceni motoru, zatizeni, dokonce i smer vetru muze pomahat.
Ja na dlouhe trase (Chorvatsko) mam 5.3 AVG a to jedu 120-125 GPS. Ale zase plne auto. Klima tak 40% casu. Pneu nahustene na horni mez. A porad po dalnici, jen do Brniska jedu pres nejaky autodrom, ale zadna zacpa a jizda v noci. Az do Slovinska to bylo 5,1. Verva.
Ale pocitam, ze DPF mam uz ponekud mene pruchozi.
4,4 bych se dostal tak po dalnici do Boleslavi a 100-110 GPS a velmi plyyynule zrychlovani.
Mereni spotreby tankovanim je potreba delat porad u stejneho stojanu.
Me meri BC velmi solidne a rozdil do 0,1 oproti tankovani.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 15:34
od czepaczepa
C-Maxis píše:Hm, taky zalezi na vytaceni motoru, zatizeni, dokonce i smer vetru muze pomahat.
Ja na dlouhe trase (Chorvatsko) mam 5.3 AVG a to jedu 120-125 GPS. Ale zase plne auto. Klima tak 40% casu. Pneu nahustene na horni mez. A porad po dalnici, jen do Brniska jedu pres nejaky autodrom, ale zadna zacpa a jizda v noci. Az do Slovinska to bylo 5,1. Verva.
Ale pocitam, ze DPF mam uz ponekud mene pruchozi.
4,4 bych se dostal tak po dalnici do Boleslavi a 100-110 GPS a velmi plyyynule zrychlovani.
Mereni spotreby tankovanim je potreba delat porad u stejneho stojanu.
Me meri BC velmi solidne a rozdil do 0,1 oproti tankovani.
tak ja PP nemam, takze nemam podle ceho srovnat :wink: a tankuju jen na jednom miste, pokud to jde, ale rikam spotreba mi klesla po vykuchani dpf...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 14.08.2013 22:55
od C-Maxis
Jednak vymaz tu citaci predchoziho prispevku- neni duvod.
Druhak, pokud netankujes neustale u stejneho stojanu do plna (idealne jeste 2 cvaknuti), tak se to neda brat uplne vazne.
Staci, ze cerpacka nebude stat uplne vodorovne a naplneni nadrze bude jine.
Zkus se podivat na spritmonitor.de . Je to dobre na zaznamy o tankovani. Jsou to ty ikony o spotrebe, co mam i ja v podpisu.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 14.08.2013 23:01
od vita_k
tyjo, ty musis jezdit jak drak. ja mam 5.2 na dlouhych trasach. Ale nemam dpf.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 15.08.2013 09:43
od Sagic
Ja mam 6,5 cca stabilne dlouhodobe.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 16.08.2013 08:05
od vita_k
njn, ekologie filtru pevnych castic: vypustime mene popela za cenu vyssi spotreby => vice CO2 a vice NOx. Hlavne, ze sme pred EU svati...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 17.08.2013 08:59
od C-Maxis
vita_k píše:tyjo, ty musis jezdit jak drak. ja mam 5.2 na dlouhych trasach. Ale nemam dpf.
Jestli to bylo na me jako reakce na muj udaj 6,3 ze Spritmonitor.de, tak ti nejak nerozumim.
O 3 prispevky drive pisu, ze dlouha trasa je 5,3.
6,3 je dlouhodoba AVG a 80% jizd mam po Praze a z toho urcite 1/2 tak do 10km. Nektere i jen 2 km.
Ano, spotrebe, motoru ani ekonomice provozu to neprispiva a kdybych o tom motoru driv vedel, to co vim ted, tak bych si poridil benzim (asi).
Ale ja mam auto na jezdeni, tak to moc neresim. Nebudu v zime premyslet, ze potrebuju jet 2 km, ale venku je -8°C a bude to studena jizda a ze teda asi radeji pujdu pesky, nebo BUSem.

Ted navrat z dovolene. 1000 km tam (v noci) za 5,3 AVG.
1000 km zpet pres den klima skoro porad za 5,6 AVG.
Jeste do km 120 na dalnici to bylo 5,5 a dostal bych se asi na 5,4. Jenze pak jsme 14 km jeli max. 5 km/ hod, protoze v patek kolem 16:00 jel ve zuzeni na D1 km 112 nadmerny naklad a doprovodne vozidlo blokovalo i levy uzky pruh, ktery by byl prujezdny. Vezli asi soucast mostu.
Auto plne nalozene, klima ... takze realna spotreba 5,4 mi prijde dost dobra. A to mam DPF.

Jestli to nebyla reakce na me, tak SRY.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 17.08.2013 09:14
od marosmanik25
C-maxis to maš spotrebu dobru, keď je to tak ako pišeš...Ja jazdím denne 18km do práce tak auto 8hodín stojí a zase 18 km domov...z toho idem asi 2km po meste a zvyšok rovina max. dedina takže 50km/h....raz do mesiaca idem trasu 200km tam a späť..niekedy plne naložený, niekedy sám....z toho je 100km diaľnica 100km...klasika dediny, rovina....klímu veľmi nepoužívam mňa z toho potom boli hlava... :hah: ....a spotrebu mám už dlhodobo 4,9 - 5 l/100km.....tankujem stále do plna ešte aj na 2 až 3 cvaknutia pištola Slovnafte....priznam sa mal som aj sem tam naftu z traktora Johndeere čo ma tiež commonrail vstrekovanie..išlo to všetko cez sitko a na tom sitku neostala ani špinka....a nejaky pokles a nárast spotreby alebo výkonu som nepostrehol...auto ide ako pri normalnej nafte tak aj pri družstevnej....raz za 500km focusu vypálim muchy....ťaha pekne aj nato že ma DPF...a musím poklopať nemal som snim problem až na tu hadicu čo som pisal v inom vlákne....so spotrebou a výkonom som spokojný...dávam mu to čo je treba a vozím sa.....

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 17.08.2013 09:22
od vita_k
kupodivu neanalyzuji tve prispevky x prispevku dozadu, ale i 6.3 na kratke trasy bych ze sve stare masiny nevytahnul.
Dovolena tipuji chorvatsko? Jestli jsi to psal uz predtim, tak jsem to necetl nebo zapomnel.
Pojedu do chorvatska v zari. zacinam studovat mozne trasy, to bude zabava:)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 17.08.2013 10:16
od marosmanik25
Tam sa chystám budúci rok aj ja...:)...trochu pobludiť po iných štátoch..:D

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 17.08.2013 10:56
od C-Maxis
vita_k píše:... ale i 6.3 na kratke trasy bych ze sve stare masiny nevytahnul.
Pojedu do chorvatska v zari. zacinam studovat mozne trasy, to bude zabava:)
Na kratke trase v zime neni problem mit treba 9,8, takze bys to urcite zvladnul.
Navic zastaveni na krizovatce ti zhorsi spotrebu klidne o 30%.
Kdyz pojedu 20 minut v kuse, tak stani na krizovatce v delce 1 minuty je jen 5%.
Kdyz jedu 2 minuty a stojim treba 30 vterin, tak je to ... HOOODNE (25%).
A studeny motor nema okamzitou spotrebu pri stani obvyklych 0,5 l/h, ale klidne 3 l/h.

Trasy do Chorvatska zase moc variant nemaji. Do oblasti Isrtrie, Krku a az nekam k Crkvenici jet co nejdele po Slovinsku. Co je vic dolu, tak uz vetsinou musis pres Zahreb.
Varianta pres Madarsko a pod. je pro me osobne uz zbytecna.
Z Brna to mas nejlepe na Viden a Graz a pak uz zalezi. Leda bys jel extremne dolu (Dubrovnik), tak uz jsou ty varianty ruznorodejsi.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.08.2013 06:49
od deker
Dobrý deň. Kde kúpim DPF filter originál (alebo aj druhovýroba) za najnižšiu cenu. Mám Ford Focus 1,6 TDCI 80kW rok výroby 12. 2007 model 2008, najazdených 148000km, problémy zatiaľ nepociťujem, spotreba na dlhé trasy 4,5l/100km pri 120kmh. Ďakujem.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.08.2013 19:15
od katany
pěkně rozsáhlý téma o DPF :) já jsem minulý týden koupil FFII s vadným DPF ... nechal jsem DPF vykuchat a rovnou při úpravě softu udělat i chip .... zatím jsem s tim najel asi 500km ... auto jede jak střela a už mě neprudí rozsvěcující se kontrolka motoru :) Ještě se chystám zaslepit EGR, tak jsem zvědav co se potom první rozpadne ... vypadá to na turbo, protože trochu houká ... :) ale co se dá dělat, auto jako každý jiný ... musí se do něj cpát prachy jinak nejede :)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.08.2013 10:40
od Sagic
My tu resime jak si necoudit pod nos a kdyz vidim co jezdi v USA tak se mi chce plakat :mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=22b27P9Pk9E[/youtube]