Stránka 137 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 08.08.2013 22:02
od vita_k
vsak o nic nejde...
taky nekoho koho doporucuji, ale radej jen pres email nebo SZ.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 13:09
od nechci
Zdravim,

chtěl jsem se jen zeptat.Mám FFII 1,6 80kw 2007 a minulý týden jsem si byl nechat dát chip.Po nachipování mi na druhý převodový stupeň asi tak 2500otáček auto ztratí výkon.Přestane táhnout ale dělá to jen dvojka.Majitel firmy který mi dělali ten chip řikal že je to filtrem pevních částic že je ucpanej.

Je tedy lepší ho nechat vyčistit a nebo dát pryč? A jak to pak bude s eurem? když teď je to euro 5 změní se to?

Díky

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 13:57
od marosmanik25
Podla mna a po pravde je to najhorsia vec ktoru si mohol na ten agregat urobit...filter by som odstranit nedal ale je to kazdeho vec...radsej najdi nieco z druhovyroby...alebo si daj naspet vratit kw

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 17:30
od stano.
nechci: Ty si nacipoval motor, ktory ma problemy sam so sebou uz od vyroby.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 18:09
od vitacz
No ja bych to jako problem nevidel. Vykuchat a nazdar. Samozrejme je potreba provest upravu RJ

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 18:31
od nechci
Tak to jsem nevěděl.Já s tim motorem zatim žádný problém nemám.Nalítáno mám 134 000 a zatim vše běží tak jak má.Jediná velká závada bylo těsnení pod vstřikem.Teď mi jde spíš o to jestli s tim chipem a filtrem pevných částic má taky někdo zkušenost.A jestli je lepší to vykuchat nebo vyčistit.:)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.08.2013 22:01
od zalud.vaclav
Ahoj,
asi si budete myslel, že jsem se spletl, když jsem píšu, ale má stejný motor (je to výrobek PSA (1.6TDCi, či 1.6HDI) a Volvo ho používá) jako vy. Mám Volvo V50 MY2008 1.6D s DPF, kupoval jsem ho nové, DPF jsem nechal 10/2010 odstranit u FAPOFF při 120tis. Teď mám najeto 225tis, a zjistil jsem vyšší spotřebu o 0,75l a při kontrole oleje jsem se zhrozil - 4 cm nad horní ryskou - nafta v oleji.
Vstřiky a kompresní tlaky v pořádku, takže mně napadá jedině že se něco stalo s SW úpravou od FAPOFF. Je to možné, když jsem po odstranění DPF najezdil 100tis bez problému a teď se to "posra...."?
Máte někdo podobnou zkušenost?
Václav

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 12.08.2013 14:06
od vita_k
Mozna bych poradil, posli email.ale az po dovolené.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 12.08.2013 17:02
od Giggo
nechci píše:Tak to jsem nevěděl.Já s tim motorem zatim žádný problém nemám.Nalítáno mám 134 000 a zatim vše běží tak jak má.Jediná velká závada bylo těsnení pod vstřikem.Teď mi jde spíš o to jestli s tim chipem a filtrem pevných částic má taky někdo zkušenost.A jestli je lepší to vykuchat nebo vyčistit.:)
Jednoznačně to nech vykuchat. Díky chipnutí se Ti filtr pravděpodobně bude rychlej zanášet, přeci jen tam jde i o něco více nafty. Krom toho filtr značně spomaluje odvod spalin a tím roztáčení turba.
Mám stejný motor s chipem, ale nikdy mě nenapadlo to chipovat dokud tam byl DPF.

Můj mechanik mi to ani nedovolil dokud tam DPF bylo. Sice jsem si mohl dupnout, ale dávám na jeho rady.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 12.08.2013 23:03
od Raada
Jo, kamos s 307 SW s tim samym motorem jako mame my si nechal nacipovat pri 77tis. km od nekoho z Peugot fora. Ted tam ma asi 98kW a marne jsem mu vysvetloval, ze si zadelal na smrt DPF... Ted je spokojenej jak mu to dobre jede, ale jsem na nej zvedavej jak mu to dlouho vydrzi.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 08:11
od smoula
czepaczepa píše:
napali píše:No preferoval bych vymenu, na druhou stranu nechci resit stejny problem za x tisic km znovu. Od vykuchani me odrazuje neautorizovany zasah a obava, jak moc to bude cmoudit. No uvidime zitra, s cim na me vyrukuji.

Vstriky byly mereny minuly mesic a vsechny udajne OK.
Po vykuchání filtru jsem jel teď na Slovensko a ač mám na autě kola 225/40 r18, tak mě spotřeba klesla na 4,4 litru z původních 5 l... Je to to tím, že se už nespouští regenerace za jízdy a Fofan o něco líp táhne a téměr vůbec nečmoudí.
4,5? Kolik jedeš po dálnici? 110? :mrgreen:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 13:42
od czepaczepa
smoula píše:
czepaczepa píše:
napali píše:No preferoval bych vymenu, na druhou stranu nechci resit stejny problem za x tisic km znovu. Od vykuchani me odrazuje neautorizovany zasah a obava, jak moc to bude cmoudit. No uvidime zitra, s cim na me vyrukuji.

Vstriky byly mereny minuly mesic a vsechny udajne OK.
Po vykuchání filtru jsem jel teď na Slovensko a ač mám na autě kola 225/40 r18, tak mě spotřeba klesla na 4,4 litru z původních 5 l... Je to to tím, že se už nespouští regenerace za jízdy a Fofan o něco líp táhne a téměr vůbec nečmoudí.
4,5? Kolik jedeš po dálnici? 110? :mrgreen:
kolem 140, ale ta spotreba je kombinovana :wink:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 13:42
od Stanley_vy
To taky nechápu. Mám taky 225/40 R18 a jsem rád, když si i na okreskách dostanu pod šest (když nechci být brzda provozu).

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 13:48
od smoula
Divný, to já když jedu vkuse 130-140, tak jedu tak za cca 5,2 - 5,3l. Rozhodně né 4,5l... Otazka jak to měříš, jestli podle PP nebo dle dotankování :nixw:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.08.2013 14:10
od czepaczepa
smoula píše:Divný, to já když jedu vkuse 130-140, tak jedu tak za cca 5,2 - 5,3l. Rozhodně né 4,5l... Otazka jak to měříš, jestli podle PP nebo dle dotankování :nixw:
dle dotankovani, ja vim neni to 100%...