Stránka 134 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.07.2013 07:32
od Komi
keby som sa dostal do stavu ze budem mat aspon 2 regeneracie na 100km, aj ja by som mal o pol litra viac, ale zdalo sa mi lepsie zainvestovat do noveho filtra ako mat vyssiu spotrebu a este aj zriedenym olejom devastovat motor, po 2 rokoch od vymeny som spokojny s tymto riesenim...
s tou zivotnostou som informaciu o nizsej zivotnosti necital, nejaky Adolf (na D fore) nedavno napisal, ze ma tretiu 1,6 s DPF, prvu predal tesne pred 300t, druhu asi 250 a tretiu ma teraz novu s cca 100t a jediny problem mal s vymenou EGR neviem uz u ktoreho z tych troch a tusim este v zaruke menene...a to jazdi standardnych 5W-30 na 20000km a o teplotach myslim ze netusi...mozno je on len vynimka potvrdzujuca pravidlo - neviem...

C-maxis - dakujem za pripomienku, pozorne citas to som rad - tym celym som xcel povedat ze tvrdenia o vacsom vykone a mensej spotrebe auta bez filtra oproti auta s filtrom (nezapchatym) su skor priania ako realita-aj v oficialnych udajoch vyrobcu su zhodne udaje pre obidva typy (E3 aj E4)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.07.2013 08:42
od C-Maxis
Do ted si nejsem jist, ze jsi se spletl. Spis jsem to chapal tak, ze jsi psal, ze jeden je za 18 a druhy bez dvou za dvacet. :lol:
Nejaky narust vykonu po ostraneni bych snad i cekal. A to vlivem zasahu do palivove mapy (jestli se to dela). Uz jen, aby byl zakaznik spokojen, ze to lepe jede a doporucoval dale. Muj nazor a netvrdim, ze to tak vzdy je.
A jeste jedno minus pro odstraneni: pokud bych se rozhodl, je relativne malo mist po republice, kde bych byl ochotny to podstoupit. Za me tusim 2. A neni to uplne blizko...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.07.2013 08:48
od Komi
Spis jsem to chapal tak, ze jsi psal, ze jeden je za 18 a druhy bez dvou za dvacet.
ano, spravne si to pochopil
myslim ze do map ti polezu az ked si to priplatis

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.07.2013 09:35
od vita_k
C-Maxis píše: A jeste jedno minus pro odstraneni: pokud bych se rozhodl, je relativne malo mist po republice, kde bych byl ochotny to podstoupit. Za me tusim 2. A neni to uplne blizko...
souhlas, to je relevantni, neumi to na kazdem rohu a roztrubovat do sveta to nehodlaj...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 28.07.2013 20:53
od vitacz
Ahoj, mám otázku. Co s DPF když je v háji, respektivě svítí kontrolka. NEchat ho vyčisti, vykuchat, nebo nový? Díky moc

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 28.07.2013 22:16
od vita_k
Číst 1 večer forum 8-)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 29.07.2013 09:36
od C-Maxis
vitacz píše:Ahoj, mám otázku. Co s DPF když je v háji, respektivě svítí kontrolka.
Nesviti to nahodou jen kvuli aditivu (Eolys/ Infineum)?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 01:19
od foki
vita_k píše:Číst 1 večer forum 8-)

Staci 2vecery tento prispevek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 21:07
od napali
Ahoj vsem,

Resim ted problem s neustale se opakujicimi problemy s dpf. Posledni pruser nastal na dovolene v Italii, kdy nas potesila kontrolka system fault. V Italskem servisu si za chemicke vycisteni a doplneny eolyse vzali 400.- Eur a zovialnim zpusobem vysvetlili, ze muze vydrzet 10 tis, 1 tis., nebo treba jen 100km :)

Cestou domu se stalo co? Rozsvitila se kontrolka a auto spadlo do nouzaku. Toto se nam stalo uz kdysi a ignorovanim nouzaku jsme autu zpusobili skodu na erg, cerpadlu atd.

Zajimave, ze po zastaveni a domlouvani odtahu do cr auto proturoval okolo jedouci clovek z italske odtahovky a kontrolka po jeho zasahu po opetovnem nastartovani zhasla a se stazenou zadnici jsme dojeli 1000 km zpet do CR.

Co cert nechtel, kontrolka se rozsvitila opet tento vikend (klasicke ozubene kolo), kratce na to se pridala i oranzova trubka.

Zajimave je, ze cca od zimy provazi vozidlo obcas klepavy, rachtavy zvuk pri vyssi motorove zatezi (na volnobeh nic). Tento zvuk po vystineni filtru v Italii zmizel, nicmene se uz znovu objevil, ve stridave nizsi/vyssi intenzite.

Na zitra jsem se objednal do Charouze. Pockem, co mi reknou, ale otazkou zustava, zda ma smysl filtr menit, pokud po chemickem vycisteni vydrzi 1500 km. K cemu mi bude hezka nova mrizka, pokud se po par tisicich km zase zasere, regenerace evidentne neni na udrzbu filtru dostatecna a budeme mit stejny problem jako ted?

2006, 1.6 tdci, 80kw, naj 215 tis.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 21:26
od skyjet
Filter si už menil? Ak máš pôvodný a vydržal ti 215 tis. km, tak by som to auto bozkával od rána do večera a nedovolil by som si na neho povedať jediné krivé slovo.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 21:31
od marosmanik25
Pridávam sa ku Skyjetovi....ak nebol menený a problémy nastali teraz pri 215k km tak to maš najvydarenejší kúsok od tohto šrotíka

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 21:46
od napali
Nemam po ruce servisku, takze netusim. Auto jezdilo 5 let do 190t jako sluzebak zemedelskeho druzstva v DE s pravidelnym servisem. At tak ci onak - neresi to moje dilema :(

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 21:55
od vita_k
ja bych tomu dopřál nějaký servis. nacetl chybove kody z jednotky,pak nechal zkontrolovat vstriky - jestli necoudi, pokud jsou ok, tak fitr bud vyměnit za originál nebo za druhovyrobu nebo se ho zbavit. co jiného?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 30.07.2013 22:36
od napali
No preferoval bych vymenu, na druhou stranu nechci resit stejny problem za x tisic km znovu. Od vykuchani me odrazuje neautorizovany zasah a obava, jak moc to bude cmoudit. No uvidime zitra, s cim na me vyrukuji.

Vstriky byly mereny minuly mesic a vsechny udajne OK.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 31.07.2013 06:55
od vita_k
Nevim jak zjistit kolik sazi to produkuje. Ubývá olej? Ten muže byt zdrojem sazi. Jestli vse jinak ok, pak můžeš koupit novy dpf, ja bych asi vzal neoriginal na tak staré auto