Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
keby som sa dostal do stavu ze budem mat aspon 2 regeneracie na 100km, aj ja by som mal o pol litra viac, ale zdalo sa mi lepsie zainvestovat do noveho filtra ako mat vyssiu spotrebu a este aj zriedenym olejom devastovat motor, po 2 rokoch od vymeny som spokojny s tymto riesenim...
s tou zivotnostou som informaciu o nizsej zivotnosti necital, nejaky Adolf (na D fore) nedavno napisal, ze ma tretiu 1,6 s DPF, prvu predal tesne pred 300t, druhu asi 250 a tretiu ma teraz novu s cca 100t a jediny problem mal s vymenou EGR neviem uz u ktoreho z tych troch a tusim este v zaruke menene...a to jazdi standardnych 5W-30 na 20000km a o teplotach myslim ze netusi...mozno je on len vynimka potvrdzujuca pravidlo - neviem...
C-maxis - dakujem za pripomienku, pozorne citas to som rad - tym celym som xcel povedat ze tvrdenia o vacsom vykone a mensej spotrebe auta bez filtra oproti auta s filtrom (nezapchatym) su skor priania ako realita-aj v oficialnych udajoch vyrobcu su zhodne udaje pre obidva typy (E3 aj E4)
s tou zivotnostou som informaciu o nizsej zivotnosti necital, nejaky Adolf (na D fore) nedavno napisal, ze ma tretiu 1,6 s DPF, prvu predal tesne pred 300t, druhu asi 250 a tretiu ma teraz novu s cca 100t a jediny problem mal s vymenou EGR neviem uz u ktoreho z tych troch a tusim este v zaruke menene...a to jazdi standardnych 5W-30 na 20000km a o teplotach myslim ze netusi...mozno je on len vynimka potvrdzujuca pravidlo - neviem...
C-maxis - dakujem za pripomienku, pozorne citas to som rad - tym celym som xcel povedat ze tvrdenia o vacsom vykone a mensej spotrebe auta bez filtra oproti auta s filtrom (nezapchatym) su skor priania ako realita-aj v oficialnych udajoch vyrobcu su zhodne udaje pre obidva typy (E3 aj E4)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Do ted si nejsem jist, ze jsi se spletl. Spis jsem to chapal tak, ze jsi psal, ze jeden je za 18 a druhy bez dvou za dvacet.
Nejaky narust vykonu po ostraneni bych snad i cekal. A to vlivem zasahu do palivove mapy (jestli se to dela). Uz jen, aby byl zakaznik spokojen, ze to lepe jede a doporucoval dale. Muj nazor a netvrdim, ze to tak vzdy je.
A jeste jedno minus pro odstraneni: pokud bych se rozhodl, je relativne malo mist po republice, kde bych byl ochotny to podstoupit. Za me tusim 2. A neni to uplne blizko...

Nejaky narust vykonu po ostraneni bych snad i cekal. A to vlivem zasahu do palivove mapy (jestli se to dela). Uz jen, aby byl zakaznik spokojen, ze to lepe jede a doporucoval dale. Muj nazor a netvrdim, ze to tak vzdy je.
A jeste jedno minus pro odstraneni: pokud bych se rozhodl, je relativne malo mist po republice, kde bych byl ochotny to podstoupit. Za me tusim 2. A neni to uplne blizko...
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Spis jsem to chapal tak, ze jsi psal, ze jeden je za 18 a druhy bez dvou za dvacet.
ano, spravne si to pochopil
myslim ze do map ti polezu az ked si to priplatis
ano, spravne si to pochopil
myslim ze do map ti polezu az ked si to priplatis
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
souhlas, to je relevantni, neumi to na kazdem rohu a roztrubovat do sveta to nehodlaj...C-Maxis píše: A jeste jedno minus pro odstraneni: pokud bych se rozhodl, je relativne malo mist po republice, kde bych byl ochotny to podstoupit. Za me tusim 2. A neni to uplne blizko...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj, mám otázku. Co s DPF když je v háji, respektivě svítí kontrolka. NEchat ho vyčisti, vykuchat, nebo nový? Díky moc
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Číst 1 večer forum 

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nesviti to nahodou jen kvuli aditivu (Eolys/ Infineum)?vitacz píše:Ahoj, mám otázku. Co s DPF když je v háji, respektivě svítí kontrolka.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
vita_k píše:Číst 1 večer forum
Staci 2vecery tento prispevek
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.06.2011 20:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj vsem,
Resim ted problem s neustale se opakujicimi problemy s dpf. Posledni pruser nastal na dovolene v Italii, kdy nas potesila kontrolka system fault. V Italskem servisu si za chemicke vycisteni a doplneny eolyse vzali 400.- Eur a zovialnim zpusobem vysvetlili, ze muze vydrzet 10 tis, 1 tis., nebo treba jen 100km
Cestou domu se stalo co? Rozsvitila se kontrolka a auto spadlo do nouzaku. Toto se nam stalo uz kdysi a ignorovanim nouzaku jsme autu zpusobili skodu na erg, cerpadlu atd.
Zajimave, ze po zastaveni a domlouvani odtahu do cr auto proturoval okolo jedouci clovek z italske odtahovky a kontrolka po jeho zasahu po opetovnem nastartovani zhasla a se stazenou zadnici jsme dojeli 1000 km zpet do CR.
Co cert nechtel, kontrolka se rozsvitila opet tento vikend (klasicke ozubene kolo), kratce na to se pridala i oranzova trubka.
Zajimave je, ze cca od zimy provazi vozidlo obcas klepavy, rachtavy zvuk pri vyssi motorove zatezi (na volnobeh nic). Tento zvuk po vystineni filtru v Italii zmizel, nicmene se uz znovu objevil, ve stridave nizsi/vyssi intenzite.
Na zitra jsem se objednal do Charouze. Pockem, co mi reknou, ale otazkou zustava, zda ma smysl filtr menit, pokud po chemickem vycisteni vydrzi 1500 km. K cemu mi bude hezka nova mrizka, pokud se po par tisicich km zase zasere, regenerace evidentne neni na udrzbu filtru dostatecna a budeme mit stejny problem jako ted?
2006, 1.6 tdci, 80kw, naj 215 tis.
Resim ted problem s neustale se opakujicimi problemy s dpf. Posledni pruser nastal na dovolene v Italii, kdy nas potesila kontrolka system fault. V Italskem servisu si za chemicke vycisteni a doplneny eolyse vzali 400.- Eur a zovialnim zpusobem vysvetlili, ze muze vydrzet 10 tis, 1 tis., nebo treba jen 100km

Cestou domu se stalo co? Rozsvitila se kontrolka a auto spadlo do nouzaku. Toto se nam stalo uz kdysi a ignorovanim nouzaku jsme autu zpusobili skodu na erg, cerpadlu atd.
Zajimave, ze po zastaveni a domlouvani odtahu do cr auto proturoval okolo jedouci clovek z italske odtahovky a kontrolka po jeho zasahu po opetovnem nastartovani zhasla a se stazenou zadnici jsme dojeli 1000 km zpet do CR.
Co cert nechtel, kontrolka se rozsvitila opet tento vikend (klasicke ozubene kolo), kratce na to se pridala i oranzova trubka.
Zajimave je, ze cca od zimy provazi vozidlo obcas klepavy, rachtavy zvuk pri vyssi motorove zatezi (na volnobeh nic). Tento zvuk po vystineni filtru v Italii zmizel, nicmene se uz znovu objevil, ve stridave nizsi/vyssi intenzite.
Na zitra jsem se objednal do Charouze. Pockem, co mi reknou, ale otazkou zustava, zda ma smysl filtr menit, pokud po chemickem vycisteni vydrzi 1500 km. K cemu mi bude hezka nova mrizka, pokud se po par tisicich km zase zasere, regenerace evidentne neni na udrzbu filtru dostatecna a budeme mit stejny problem jako ted?
2006, 1.6 tdci, 80kw, naj 215 tis.
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Filter si už menil? Ak máš pôvodný a vydržal ti 215 tis. km, tak by som to auto bozkával od rána do večera a nedovolil by som si na neho povedať jediné krivé slovo.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Pridávam sa ku Skyjetovi....ak nebol menený a problémy nastali teraz pri 215k km tak to maš najvydarenejší kúsok od tohto šrotíka
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.06.2011 20:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nemam po ruce servisku, takze netusim. Auto jezdilo 5 let do 190t jako sluzebak zemedelskeho druzstva v DE s pravidelnym servisem. At tak ci onak - neresi to moje dilema 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ja bych tomu dopřál nějaký servis. nacetl chybove kody z jednotky,pak nechal zkontrolovat vstriky - jestli necoudi, pokud jsou ok, tak fitr bud vyměnit za originál nebo za druhovyrobu nebo se ho zbavit. co jiného?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.06.2011 20:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No preferoval bych vymenu, na druhou stranu nechci resit stejny problem za x tisic km znovu. Od vykuchani me odrazuje neautorizovany zasah a obava, jak moc to bude cmoudit. No uvidime zitra, s cim na me vyrukuji.
Vstriky byly mereny minuly mesic a vsechny udajne OK.
Vstriky byly mereny minuly mesic a vsechny udajne OK.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nevim jak zjistit kolik sazi to produkuje. Ubývá olej? Ten muže byt zdrojem sazi. Jestli vse jinak ok, pak můžeš koupit novy dpf, ja bych asi vzal neoriginal na tak staré auto
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů