
Focus 3 v roku 2011
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Focus 3 v roku 2011
On FF1 taky po uvedení na trh netrhal prodejní rekordy a ještě dneska po něm někteří slintají. 

Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
no ja neviem, ale ffIII prisiel na trh neskor ako astra a focusov vidim urcite na cestach viacondrass píše:Je to o vkusuPodle prodejních výsledků ale z trojkového focuse žádná hitparáda nebude (alespoň v Evropě). Na druhou stranu, jak tady píšete, zas tak často tohle auto na našich silnicích asi potkávat nebudeme, takže pocit neokoukanosti/výjimečnosti/nemasovosti souhlasí..

treba si uvedomit, ze cr/sk trh je pre automobilku v podstate nepodstatny

a jak pisal kolega, jednotka zo zaciatku budila rozporuplne reakcie a svojho casu to bolo najpredavanejsie auto na svete

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Neviem, ako sa predavala nova 1cka, ale uz len to, ze 2ku podla mna spravne rozdelili na US a EU a tej europskej dali konzervativny dizajn o niecom svedci. Nasledne europska zazila celkom dobre predaje hlavne po facelifte, co asi primelo US managerov urobit z europskej verzie znova globalny model ako bola jednicka a znova ma, nazvyme to, kontroverzny dizajn. Urcitu rolu zohrali aj nizsie ceny, minimalne na nasich trhoch. Teraz chcu predavat za volkswagenovske ceny, no mozno v USA im na to skocia.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1078
- Registrován: 27.02.2011 17:19
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Jak se budou dál vyvíjet prodeje samozřejmě nevím já a ani ty. Co platilo před 20 lety, dnes již neplatí. Tak se nechme překvapit.solfan píše:no ja neviem, ale ffIII prisiel na trh neskor ako astra a focusov vidim urcite na cestach viacondrass píše:Je to o vkusuPodle prodejních výsledků ale z trojkového focuse žádná hitparáda nebude (alespoň v Evropě). Na druhou stranu, jak tady píšete, zas tak často tohle auto na našich silnicích asi potkávat nebudeme, takže pocit neokoukanosti/výjimečnosti/nemasovosti souhlasí..
treba si uvedomit, ze cr/sk trh je pre automobilku v podstate nepodstatny
a jak pisal kolega, jednotka zo zaciatku budila rozporuplne reakcie a svojho casu to bolo najpredavanejsie auto na svete

Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
suhlas, nechajme sa prekvapit.
ja napriklad co sa tyka dizajnu, tak kombi a co sa tyka interieru, tak v beznej vybave sa moc dobre necitim...mozno nejaka vyssia vybava by to vylepsila. jedina vec preco by som do ffIII aktualne siel, je 1.6 ecoboost
ja napriklad co sa tyka dizajnu, tak kombi a co sa tyka interieru, tak v beznej vybave sa moc dobre necitim...mozno nejaka vyssia vybava by to vylepsila. jedina vec preco by som do ffIII aktualne siel, je 1.6 ecoboost

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- andydy1
- Junior
- Příspěvky: 281
- Registrován: 19.05.2009 22:55
- Bydliště: stara lubovna
Re: Focus 3 v roku 2011
takeho fesaka stretavam pomaly kazdy den.. 

1,6 tdci 80kw GHIA original navi denso+tv+dvd+cuvacia kamera

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8454
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Focus 3 v roku 2011
http://www.ford.cz/Cars/Novy-Focus/Technicalhighlights
Konkrétně hned první příspěvek ohledně zavírání lamel před chladičem...Jakým způsobem je chlazenej motor(resp. kapalina) když se zavřou lamely a přívod náporovýho vzduchu je tedy omezen? Je to jen částečně omezený?
Konkrétně hned první příspěvek ohledně zavírání lamel před chladičem...Jakým způsobem je chlazenej motor(resp. kapalina) když se zavřou lamely a přívod náporovýho vzduchu je tedy omezen? Je to jen částečně omezený?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
Dle selského rozumu, pokud se motor začne ohřívat, tak se to otevře. Dle mně, další "kurvítko" u těchhle nových "ECO" nesmyslů. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8454
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Focus 3 v roku 2011
Dle selskýho rozumu možná, ale dle popisu se to zavře při vyšší rychlosti, což je naprosto proti logice. Nevím jak bych ujel víc jak 10km po dálnici bez náporovýho vzduchu. O intercooleru nemluvě
...i když teda nevím jestli není v některý z těch bočních mřížek.
Každopádně jak bylo řečeno - další kurvítko.

Každopádně jak bylo řečeno - další kurvítko.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Bocni mrizky zadne nejsou..to jsou plne plasty.
Proti logice to samozrejme neni - cim vyssi rychlost, tim vyssi odpor vzduchu. Ta roleta je tam kvuli aerodynamice. Takze se pri vyssi rychlosti zavira, aby melo auto mensi odpor. Roleta ma 14 pozic, takze auto si zvoli, jak moc je treba vetrat a jak moc ma byt aerodynamicke..
Proti logice to samozrejme neni - cim vyssi rychlost, tim vyssi odpor vzduchu. Ta roleta je tam kvuli aerodynamice. Takze se pri vyssi rychlosti zavira, aby melo auto mensi odpor. Roleta ma 14 pozic, takze auto si zvoli, jak moc je treba vetrat a jak moc ma byt aerodynamicke..
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8454
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Focus 3 v roku 2011
S tím odporem je mi to jasný jen mi nešlo do hlavy jestli jen ON/OFF nebo se to nějak reguluje. Ale ono to má hned 14 pozic
Každopádně dík za osvětlení

Každopádně dík za osvětlení

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Vsimnite si, ze nova kuga vyzera ako Focus, ale je pritom ovela krajsia:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
A seděl jsi vevnitř? Já jsem s ní najel ve středu cca 200km a tvůrce interieru bych vyhodil na hodinu... Celkově docela zklamání, interier hrůza, podvozek měl být stejně dobrý a lépe žehlit díry, bohužel Ford šel "americkou" cestou, tzn. naklání se to víc než předchozí model a nerovnosti (podle mě) tlumí hůř. Za mě kdo chce Kugu, tak předchozí model ve výprodeji se slevou 26%...
Ale k tématu Focus 3, dosti zásadní změna postoje FMC k prodejní strategii, po Focusu bude následovat u ostatních modelů. Na cenících bude už vždy pouze jedna "prodejní" cena, ze které už se nebudou dávat slevy, kromě několika vybraných entit, na které se bude počítat s fleetovým zvýhodněním... Celkově šel Focus cenově docela dolů.
Ale k tématu Focus 3, dosti zásadní změna postoje FMC k prodejní strategii, po Focusu bude následovat u ostatních modelů. Na cenících bude už vždy pouze jedna "prodejní" cena, ze které už se nebudou dávat slevy, kromě několika vybraných entit, na které se bude počítat s fleetovým zvýhodněním... Celkově šel Focus cenově docela dolů.
- Přílohy
-
- PINFO_Focus_2_2013.pdf
- (295.82 KiB) Staženo 141 x
-
- Focus_ceník_1.4.2013.pdf
- (232.56 KiB) Staženo 185 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
Ještě to detailní přecenění...
- Přílohy
-
- (Focus Value Pricing).pdf
- (20.07 KiB) Staženo 194 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 3 v roku 2011
Ja som sa v nej bol previezt minuly tyzden a exterier je vcelku pekny , interier fiesta , ale moc ma to nenadchlo , cakal som viacej a predosla kuga sa mne osobne viacej paci , co sa tyka interieru 

FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů