Focus 3 v roku 2011

Moderátor:phofy
Odpovědět
Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Standa.64 » 10.10.2012 17:02

On FF1 taky po uvedení na trh netrhal prodejní rekordy a ještě dneska po něm někteří slintají. :D
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od solfan » 10.10.2012 20:53

ondrass píše:Je to o vkusu :D Podle prodejních výsledků ale z trojkového focuse žádná hitparáda nebude (alespoň v Evropě). Na druhou stranu, jak tady píšete, zas tak často tohle auto na našich silnicích asi potkávat nebudeme, takže pocit neokoukanosti/výjimečnosti/nemasovosti souhlasí..
no ja neviem, ale ffIII prisiel na trh neskor ako astra a focusov vidim urcite na cestach viac :-)
treba si uvedomit, ze cr/sk trh je pre automobilku v podstate nepodstatny :-)

a jak pisal kolega, jednotka zo zaciatku budila rozporuplne reakcie a svojho casu to bolo najpredavanejsie auto na svete :cooler:
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 10.10.2012 22:26

Neviem, ako sa predavala nova 1cka, ale uz len to, ze 2ku podla mna spravne rozdelili na US a EU a tej europskej dali konzervativny dizajn o niecom svedci. Nasledne europska zazila celkom dobre predaje hlavne po facelifte, co asi primelo US managerov urobit z europskej verzie znova globalny model ako bola jednicka a znova ma, nazvyme to, kontroverzny dizajn. Urcitu rolu zohrali aj nizsie ceny, minimalne na nasich trhoch. Teraz chcu predavat za volkswagenovske ceny, no mozno v USA im na to skocia.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

ondrass
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1078
Registrován: 27.02.2011 17:19
Bydliště: Praha

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od ondrass » 11.10.2012 07:56

solfan píše:
ondrass píše:Je to o vkusu :D Podle prodejních výsledků ale z trojkového focuse žádná hitparáda nebude (alespoň v Evropě). Na druhou stranu, jak tady píšete, zas tak často tohle auto na našich silnicích asi potkávat nebudeme, takže pocit neokoukanosti/výjimečnosti/nemasovosti souhlasí..
no ja neviem, ale ffIII prisiel na trh neskor ako astra a focusov vidim urcite na cestach viac :-)
treba si uvedomit, ze cr/sk trh je pre automobilku v podstate nepodstatny :-)

a jak pisal kolega, jednotka zo zaciatku budila rozporuplne reakcie a svojho casu to bolo najpredavanejsie auto na svete :cooler:
Jak se budou dál vyvíjet prodeje samozřejmě nevím já a ani ty. Co platilo před 20 lety, dnes již neplatí. Tak se nechme překvapit. :wink:
Ford Puma ST-LINE X 125k AT 2021
Byl Ford Focus Zetec S 1.6i, r.v. 2008 po FL, hatchback 5dv, moondust, Trend ++
>>Final Gallery<<

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od solfan » 11.10.2012 11:56

suhlas, nechajme sa prekvapit.
ja napriklad co sa tyka dizajnu, tak kombi a co sa tyka interieru, tak v beznej vybave sa moc dobre necitim...mozno nejaka vyssia vybava by to vylepsila. jedina vec preco by som do ffIII aktualne siel, je 1.6 ecoboost :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
andydy1
Junior
Junior
Příspěvky: 281
Registrován: 19.05.2009 22:55
Bydliště: stara lubovna

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od andydy1 » 22.10.2012 21:36

takeho fesaka stretavam pomaly kazdy den.. 8O
Přílohy
DSC_0331.JPG
1,6 tdci 80kw GHIA original navi denso+tv+dvd+cuvacia kamera
Obrázek

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8454
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od lucky.jack » 16.11.2012 22:11

http://www.ford.cz/Cars/Novy-Focus/Technicalhighlights

Konkrétně hned první příspěvek ohledně zavírání lamel před chladičem...Jakým způsobem je chlazenej motor(resp. kapalina) když se zavřou lamely a přívod náporovýho vzduchu je tedy omezen? Je to jen částečně omezený?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od miki21 » 16.11.2012 22:23

Dle selského rozumu, pokud se motor začne ohřívat, tak se to otevře. Dle mně, další "kurvítko" u těchhle nových "ECO" nesmyslů. :dih:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8454
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od lucky.jack » 16.11.2012 22:26

Dle selskýho rozumu možná, ale dle popisu se to zavře při vyšší rychlosti, což je naprosto proti logice. Nevím jak bych ujel víc jak 10km po dálnici bez náporovýho vzduchu. O intercooleru nemluvě :nixw: ...i když teda nevím jestli není v některý z těch bočních mřížek.
Každopádně jak bylo řečeno - další kurvítko.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anduril » 16.11.2012 22:36

Bocni mrizky zadne nejsou..to jsou plne plasty.
Proti logice to samozrejme neni - cim vyssi rychlost, tim vyssi odpor vzduchu. Ta roleta je tam kvuli aerodynamice. Takze se pri vyssi rychlosti zavira, aby melo auto mensi odpor. Roleta ma 14 pozic, takze auto si zvoli, jak moc je treba vetrat a jak moc ma byt aerodynamicke..
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8454
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od lucky.jack » 16.11.2012 22:39

S tím odporem je mi to jasný jen mi nešlo do hlavy jestli jen ON/OFF nebo se to nějak reguluje. Ale ono to má hned 14 pozic 8O
Každopádně dík za osvětlení :nazdravi:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 29.11.2012 10:07

Vsimnite si, ze nova kuga vyzera ako Focus, ale je pritom ovela krajsia:
kuga.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 29.03.2013 14:17

A seděl jsi vevnitř? Já jsem s ní najel ve středu cca 200km a tvůrce interieru bych vyhodil na hodinu... Celkově docela zklamání, interier hrůza, podvozek měl být stejně dobrý a lépe žehlit díry, bohužel Ford šel "americkou" cestou, tzn. naklání se to víc než předchozí model a nerovnosti (podle mě) tlumí hůř. Za mě kdo chce Kugu, tak předchozí model ve výprodeji se slevou 26%...

Ale k tématu Focus 3, dosti zásadní změna postoje FMC k prodejní strategii, po Focusu bude následovat u ostatních modelů. Na cenících bude už vždy pouze jedna "prodejní" cena, ze které už se nebudou dávat slevy, kromě několika vybraných entit, na které se bude počítat s fleetovým zvýhodněním... Celkově šel Focus cenově docela dolů.
Přílohy
PINFO_Focus_2_2013.pdf
(295.82 KiB) Staženo 141 x
Focus_ceník_1.4.2013.pdf
(232.56 KiB) Staženo 185 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 29.03.2013 14:23

Ještě to detailní přecenění...
Přílohy
(Focus Value Pricing).pdf
(20.07 KiB) Staženo 194 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od misoka » 29.03.2013 15:35

Ja som sa v nej bol previezt minuly tyzden a exterier je vcelku pekny , interier fiesta , ale moc ma to nenadchlo , cakal som viacej a predosla kuga sa mne osobne viacej paci , co sa tyka interieru ;)
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů