Stránka 14 z 16

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 17.12.2011 18:51
od fofok
Máme Yetiho 1,4 TSI a tam máme průměr 7l tak neřikej že lehčí fobie bude žrát víc.Pokud dáš každýmu motoru čočku tak ti bude žrát.http://www.spritmonitor.de/en/detail/405634.html

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 17.12.2011 19:26
od ballu
fofok díky za stránky a nyní jedeme z kopce.
Jelikož se vše točí ohledně emisí tak asi takhle, čim větší emise, tak i úměrně vyšší musí být spotřeba.

Máme Yetiho 1,4 TSI - pánové a dámy tento krám vypouští a tím musí i sežrat aby vypustil 160g /km CO2

Fordy benzín
1,8 SCI 173 g/km
1,8 16V 182g/km
2,0 16V 189 g/km

Fordy nafta
2,0 TDCI 154g/km
2,2 TDCI 161g/km

Tak si mohou podat ruku ford nafta 2,2 L a 1,4 TSI stejnýma emisma. Když porovnám benzíny , tak rozdíl obsahů 0,4L nebo 0,6L udělá rozdíl jen 13 a 29 g /km což ale je sakra emisní rozdíl. :hhura:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 17.12.2011 19:47
od Zdwora
Ja bych jeste pripomnel neco praktickeho ze zivota, co jsem vypozoroval napr mezi mojema neckama a koncernovou 1,2TSI. Je propastnej rozdil v brzdny sile motoru. Vzdycky bude vetsi u vetsiho objemu, protoze neni zavisla na vykonu ale objemu valcu. Babeta (pouzivam balluovu terminologii, ktera me pobavila :palec_nahoru: ) prakticky nebrzdi motorem, coz me (osobne) fakt rozciluje a vadi... Ucil jsem se jezdit na motorce a vzdycky jezdil v aute s trosku vetism objemem, a nemoct motor pouzivat k brzdeni je jak kdybych mel jen dva pedaly :nixw:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 17.12.2011 20:13
od fofok
Má to výhodu,že ti to z kopce dojede dál s nulovou spotřebou.Jinak se to tu svrhlo v úplně něco jinýho než o čem je vlákno takže za mě benzín a tím končím :palec_nahoru: .

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 17.12.2011 21:21
od ballu
Myslím, že se to nezvrhlo :palec_nahoru: , každý má názor, argumenty, spíše dáváme zde společně dohromady informace a zkušenosti z praxe, které jsou zkreslovány a prodejci záměrně zmanipulovámy.
Jsem taky pro benzín, ale tuto věc s babetama chci dotáhnout do konce, kazí nám pověst proti naftě. :dih:


Aby u Yetiho 1,4 TSI bylo vše správné ekologické, tak by musel mít motor emise140g/km a méně, a ne 160!!!! dále pak v přepočtu gramů emisí na 1L obsahu motoru.

160g : 1,4 L = 114,285 g/L motoru Yetiho 1,4 TSI
173g : 1,8 L = 96,111 g/L motoru SCI ford
182g : 1,8 L = 101,111 g/L motoru 16V ford
189g : 2,0 L = 94,5 g/L motoru 16V ford

Tak zde jde vidět, jak oblbují lidi , nejvíce vypouští emisí Yeti 1,4 TSI . :ble2: Dokonce i úsporný 1,8 SCI vypouští více, než obyčejný 2,0L 16V. Což 94,5g x 1,4L = 132 g/km, by vypustil motor 1,4 udělaný kvalitně jako 2,0 L 16V. :dih: Tady je důkaz účinnosti spalování a velikost emisí na litrový obsah motoru. Doufám, že již nemusím pokračovat na téma babety, s jedním, se dvěma, ale i se třema turbama, to bude stále motor nedomrdek. :huraa: :huraa: :huraa:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 00:18
od Hal9000
Smrt nedomrdkům :huraa: :huraa: :huraa: :huraa:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 09:20
od Zdwora
Nedomrdkum bys mel vyhlasit valku nejakym trilitrem se 6ti hrnkama :Dancer:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 09:49
od Dzefer
info o rozdiele v spotrebach:

BA-TT, cca 110 km/h tacho.
6 - 2400 ot./min. - 7 l/100 km
5 - 2800 ot./min. - 7.5 l/100 km
4 - 3300 ot./min. - 8.5 l/100 km
3 - 4400 ot./min. - 11 l/100 km

tu 3. a 4. berte s rezervou, neni to zas take easy odmerat, hociake male stupanie/klesanie to dost ovplyvnuje. Rozdiel medzi 5. a 6. bol 0.3 az 0.5

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 09:51
od Hal9000
Tak točivý dvoulitr v nižší střední třídě mi nepříde jako nedomrdek :mrgreen:
V6 a více mi přijde ok až když je nastěhovaný za zadním oknem, nebo zastavěný podélně.

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 18:01
od vlkovec
Tak nakonec to vypadá na 1.6 ti-vct. Takže dieslu se vyhnu.

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 18:21
od fofok
Hele ballu proč sem patláš ty emise.Přepočítej si to na výkon a krouťák a ne naobjem :dih: .Ty se furt vnitřně přesvědčuješ,že ten tvůj prehistorickej dvojlitr je lepší než moderní benzíny.Přeci každýho zajímá kolik to žere a jak to jede.Moderní TSI motory maj úplně jinou charakteristiku než klasický šestnáctiventily.Při běžným provozu a při stejný ne li lepší dinamice to žere míň,protože máš max. krouťák dřív k dispozici.Ten tvůj veterán žere pomalu 9l a to už je pěknej žrout na dnešní dobu.Pokrok nezastavíš a i když by člověk chtěl tak s tím nic nenadělá a může jenom nadávat.Já osobně jsem spíš příznivcem toho co dělá mazda než těhle dopingů,ale svez se s tím než na to začneš nadávat.

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 18:29
od miki21
Stará pravda zní-Objem ničím nenahradíš :cooler:
Se těším až se ty přeturbené ecoblbosti začnou po ujetí pár set tisíc km sypat.
Jako bych tu slyšel zastánce ze škodlivka fóra a debatu o HTP :totlsmile: Co je to za nepodara ví snad všichni

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 18:44
od fofok
Co se dneska nesype.Co budeš dělat až budeš mít ve focusu v nabídce dva benzínový motory s turbem a to jeden litrovej třívalec a druhej jednašestku v různejch výkonovejch verzích?Půjdeš na veteránskou burzu shánět atmosféru od forda?

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 21:03
od Hal9000
To už budu v garáži udržovat prehistorické ST170 :cooler:
A dnešní motory jsou dnes na hovn... také kvůli emisím, viz. 1.6 v MKI s EURO2 a ten samí motor v MKII s EURO4 :blee:

Re: Co je lepší benzín nebo nafta ?

Napsal: 18.12.2011 21:50
od Kombík
Pro mne jako normálního člověka jsou rozhodující náklady dejme tomu za 200000 km pokud je trochu sledujete.Jsou to dosti ohromující čísla, jsme pro stát j dojnou krávou .Z tohoto pohledu je lepší benzin přestavěný na LPG, který při normální údržbě potřebuje jen spotřební věci, což se o moderních naftvých motorech nedá říci , co se ušetří na naftě to se zaplatí na turbu a tryskách.Většina firem nafťáky mění při 150000 km a vědí proč, stejně tak Němci :D :D :D Přeplňované motory mají stále dětské nemoci,. až je vychytají tak si jej koupím.Charakter motoru mi při částečném zatížení vyhovuje a spotřeba je nižší, motor je lehčí na daný výkon a pokrok se nezastaví a stejně jako u nafty nebudou motory bez turba také u benzinu.