Myslím, že se to nezvrhlo

, každý má názor, argumenty, spíše dáváme zde společně dohromady informace a zkušenosti z praxe, které jsou zkreslovány a prodejci záměrně zmanipulovámy.
Jsem taky pro benzín, ale tuto věc s babetama chci dotáhnout do konce, kazí nám pověst proti naftě.
Aby u Yetiho 1,4 TSI bylo vše správné ekologické, tak by musel mít motor emise140g/km a méně, a ne 160!!!! dále pak v přepočtu gramů emisí na 1L obsahu motoru.
160g : 1,4 L = 114,285 g/L motoru Yetiho 1,4 TSI
173g : 1,8 L = 96,111 g/L motoru SCI ford
182g : 1,8 L = 101,111 g/L motoru 16V ford
189g : 2,0 L = 94,5 g/L motoru 16V ford
Tak zde jde vidět, jak oblbují lidi , nejvíce vypouští emisí Yeti 1,4 TSI .

Dokonce i úsporný 1,8 SCI vypouští více, než obyčejný 2,0L 16V. Což 94,5g x 1,4L = 132 g/km, by vypustil motor 1,4 udělaný kvalitně jako 2,0 L 16V.

Tady je důkaz účinnosti spalování a velikost emisí na litrový obsah motoru. Doufám, že již nemusím pokračovat na téma babety, s jedním, se dvěma, ale i se třema turbama, to bude stále motor nedomrdek.
