Stránka 14 z 44
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 20:26
od vitr73
tak dalnice se ja nebojim..nedam jim 15 stovek za znamku!
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 20:41
od Danous
Já taky neplatim, jen se mi nechtělo z Liberce zase crcat, dneska to byl samej hlemejžď
Jo na passaty a takový věci dávám pozor, je dobrý pořád sledovat co se okolo děje
Ale v 160+ sem měl už dost nestabilní pocit, v některých autech se to ani nepozná

Nevím, jak držej Vaše vozy? Možná to je kolama, docela se vrněl volant v tý rychlosti
sorry za OT

)
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 20:47
od vitr73
sousede..vsadil bych na kola...mne staci jed Obesenakem nahoru na Turnov..a uz ve 130 taky klepou
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 20:52
od kozlow
drží normálně
kola - pružiny - tlumiče tě drží na silnici, +/-
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 21:01
od vitr73

vsechny tebou jmenovane veci teda na aute mam....

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 21:24
od Danous
Taky mám
Naposled v servisu nebyli žádný vůle na podvozku, kvalitní tlumiče, laserová geometrie, sportovní pružiny HR..
.. ale asi ty kola, nechával sem je dvakrát vyvažovat úplně na 0 ale na těhlech silnicích myslím stačí pár děr a je po vyváženosti

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 21:49
od kozlow
a nemáš na nějaké pneu plošky? to by ti taky mohlo rozvibrovat volant.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 22:34
od Danous
Gumy jsou už horší, docela starý.. to jo, ale žádných plošek jsem si nevšiml, nemáš nějaký foto jak to vypadá? Nějak si to nedovedu představit

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 22:49
od kozlow
měli by si toho všimnou při vyvažování, že kolo není kulaté jak by mělo

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 13.08.2012 23:05
od Danous
Aha, tak to o ničem nevím nikdo nic neříkal
No až někdy budou nový pneu uvidíme, takhle rychle stejně nejezdim
Ale díky za rady

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 17.08.2012 15:23
od vitr73
Danousi..se pak stav..udelal jsem ti tu duralovou podlozku pod ventil...
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 18.08.2012 11:01
od vitr73
podlozka..dural 2mm sila
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 18.08.2012 11:25
od vitr73
joo..a meril jsem emise u znameho v dilne...a bezproblemu se to do nich vejde i po uprave....a to dokonce s provrtanym katem(ale na e85ku)...bullitt potvrdil to same byl na stk a emisich..a v pohode to proslo-na benzin
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 18.08.2012 11:28
od vitr73
prepis protokolu a porovnani z posledka z emisi od Bullitta
Volnoběh:
CO: teď 0,1% před 2 roky 0,017% (limit 0,5%)
HC: teď 7ppm, před 2 roky 2ppm (limit 100ppm)
CO2: teď i před 2 roky 15% (limit není)
O2: teď i před 2 roky 0% (limit není) = výfuk těsní
Zvýšené(2500-3000):
CO: teď 0,003% před 2 roky 0,011% (limit 0,5%)
HC: teď 3ppm, před 2 roky 1ppm (limit 100ppm)
CO2: teď i před 2 roky 15% (limit není)
O2: teď i před 2 roky 0% (limit není) = výfuk těsní
lambda na volnoběh 0,997 a zvýšené 1,000(předepsáno 0,97-1,03), takže ideální
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 18.08.2012 12:08
od Bullitt
Řekl bych jediné, čeho se dá všimnout, je CO na volnoběh 0,1%, které je vyšší než před 2 lety(0,017%), nicméně pořád v limitu(0,5%). Jedna možnost je, že díky úpravě je trochu uškrcený vzduch skrz ventil, lambda sice správně cykluje(viděl jsem to na mojí diagnostice, na emisích je lambda hodnota skoro přesně 1), ovšem cyklování na volnoběh není ideálně rychlé. Proto taky je volnoběh řízený hlavně tabulkově a zásahem do klapky+uškrcením ventilu se to řízení trochu rozhodí.
Druhá možnost je, že to nemá souvislost s úpravou, ale prostě už hlavní díly(lambda či spíše kat - obojí původní) mají za dva roky zase něco víc najeto.