Stránka 14 z 15

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 17.12.2014 18:58
od dextr
Zdravím,
Při výměně LPG filtrů zjíštěna závada se vstřikama.(začínají propouštet)
Doporučili by jste mi repasovat/opravovat moje BRC (plug&drive) vstřiky, reduktor..
Nebo dát spíše nový LPG systém a zatím ponechat původní nádrž (11/2018) ?
Skrz cenu ND rozmýšlím nad STAGEM.
Při registraci vozidla mám v TP pouze LPG, nikterak blíže specifikován typem.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 19.12.2014 18:27
od Mira
dextr: mě by zajímalo, co tě vůbec vedlo k položení tohoto dotazu ...
odhaduji, že LPG máš od 11/2008, netuším kolik najeto, kolik tě stála údržba doteď , kolik zaplatíš za repas vůči novému systému, jestli jsi to konzultoval s firmou, která by to eventuelně řešila, apod.

... ale i bez těchto informací, bych já dal novou vstřikovací lištu (vím, že na BRC je to drahá záležitost) a jezdil vesele zase pár let ... 8)

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.12.2014 09:25
od Dreede
Mira: zdieľam Tvoj názor. Funguje to ako celok výborne, čo treba vymeniť, vymením a nebudem rozmýšlať nad nejakou prestavbou kde mi zle nastavenou jednotkou odpečú motor.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 22.01.2015 16:27
od bee
Dreede píše:BTW, hadica chladenia zmiešavača praskla už aj mne. Je to tá bližšia k zvodom. Výmena 20 eur + 2L chladiacej... :)
Ahoj, co myslis pod "zmiesavacom"? Co sa v nom akoze zmiesava? a preco musi byt chladeny?
Nie je to nahodou naopak; ze musi byt vodou z chladaceho okruhu (bezne cca 60-80°C) ohrievany?
A ze "zmiesavac" je vlastne "vyparnik" plynu, presnejsie reduktor tlaku plynu (v nadrzi je pod vysokym tlakom, skvapalneny) v reduktore sa tlak znizi, plyn prejde do plynnej fazy - "vypari" sa - za silneho ochladenia, preto je to napojene na chladiaci okruh auta - ale kvoli ohrevu a nie chladeniu? :wink:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 22.01.2015 18:16
od Dreede
bee: áno máš pravdu, je to výparník. "plyn prejde do plynnej fázy" do plynnej fázy prechádza z kvapalného skupenstva, nie plynného. Výparník je napojený na chladiaci okruh motora či ho chceš nazvať ohrievacím? :wink:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 23.01.2015 00:26
od bee
alles klar, long live steuerfreies Autogas/LPG/Plyn :wink:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 04.06.2015 12:03
od cencul.sk
Ahoj.

Mám Ford Focus 1.8i 16V 125 PS TITANIUM, r.v. 02-2008, motor Duratec HE 1.8 (QQDB).
Auto som kupoval presne pred dvomi rokmi s tým, že ho po kúpe nechám prestavať na LPG.
Pred prestavbou som do auta doplnil ešte tieto veci:
06-2013 - dvojcestný alarm ( montáž firma v Novom Meste n/V )
07-2013 - denné LED svietenie ( montáž firma v Novom Meste n/V )
09-2013 - ťažné zariadenie ( montáž servis FORD TN Turná )
09-2013 - prestavba LPG Solaris Dynamic ( montáž firma Hlohovec )
10-2013 - vymenená batéria ( pôvodná FORD za VARTA )

Krátko po prestavbe na LPG po 3-och dňoch ( čo som bol služobne mimo domu ) sa mi vybila pôvodná batéria FORD, tak som ju znovu nabil, a objednal novú VARTU z väčšou kapacitou. Po čase sa toto zopakovalo aj po výmene za VARTU - vždy keď auto stálo dlhšie ako 5 dní, tak som neotvoril ani dvere cez DO.

Začal som teda riešiť, čo onen odber spôsobuje.

Známi mi doporučili dobrého autoelektrikára z NMnV, a ten mi zistil, že odber ( v kľude ) elektroniky splynovača cyklicky kolíše medzi 0,1A až 0,8A. Keď odpojil poistku pre LPG sústavu, auto sa chovalo úplne normálne. Odporučil mi návštevu v Hlohovci, kde mi LPG namontovali.

V Hlohovci len krútili hlavou, že to určite nemôže spôsobovať splynovač ani nič od nich, všetko je OK, a chyba je úplne inde. Doporučili mi autoelektrikára z Veselého, že ten všetko vyrieši. Tak som šiel do Veselého, tam majiteľ keď počul, že odkiaľ idem, kto ma poslal a čo mám, len zakrútil hlavou a povedal, že nech auto nechám u nich na diagnostike, že sa teda na to ako pozrú. Po týždni mi volal, že závada sa u nich neprejavila, aby som si ho prišiel vyzdvihnúť.

V lete som bol 10 dní na dovolenke, a po návrate klasika - LOW BATTERY.

V zúfalstne som teda zašiel do servisu FORD v TN Turnej. Pre istotu som im ale nepovedal, čo zistil autoelektrikár v NMnV, len že sa mi vybíja baterka. Napodiv sa vôbec nebránili, nevadilo im, že v aute je už všeličo možné. Po dvoch týždňoch čo som mal auto u nich, vyrukovali s rovnakým výsledkom ako v prípade autoelektrikára z NMnV. Doporučili mi návštevu v Hlohovci u plynárov, alebo po jazde vyťahovať poistku pre LPG. Ja som im navrhol riešenie s vypínačom pod palubovkou, keď po jazde LPG systém odpojím. Takto isto mám riešené aj denné LED svietenie.

Takto jazdím dodnes. Teraz pri STK/EK mi však nastal problém - pri zapnutom LPG im vôbec nekomunikoval ich PC, napojený cez OBD, vypisovalo to nezmysly, že raz mal motor teplotu -40°, za 2 sekundy zas 200° atd. Keď som LPG odpojil, všetko bolo OK :nixw:

Auto funguje pri pohone na LPG tak ako má, aj na Benzín je OK, ale ten odber, resp. skrat je aj pri zapnutom, a to mi nedá spať, hneď sa niekde dočítam, alebo vidím v TV, že sa vznietilo a zhorelo auto zapálené od elektroinštalácie.

Chcem sa spýtať, či sa už niekto s rovnakým alebo podobným problémom stretol, prípadne kde bi mi vedeli poradiť ako to dostať do OK stavu.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 04.06.2015 19:47
od krenda
Očividně chyba systému LPG. Máš to ještě v záruce, reklamuj to a nenech se odbýt.
Zjisti si, co je to za montážní dílnu, jestli třeba nespadá pod větší společnost (jako třeba výhradní dovozce systému, síť montážních dílen) a spoj se s centrálou, popiš problém....

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 10.12.2015 18:48
od yeaah
Hola mladezi,

prosil bych, jak casto menite svicky na 2.0 LPG origo?? Klidne hodte typ, cenu..no nejlip odkaz :palec_nahoru:
Jinak ted v zime mi zastudena startuje dobre, jako normal auto (v lete musim trochu drcnout do plynu, anebo pokud je motor zahraty, tak taky start s plynem) jestli to nema spojitost se svickama? Ted mam na svicich asi 25tkm a jedna stala 700, to bylo extra moc..omyl.

Tak nejak sem nedosel cim jsou zpusobeny ty zhorseny letni/teply starty?? Pomohlo by treba kilometr pred vypnutim dojet na benzin? Nebo celkove vic jezdit na benzin?
Za jakykoliv napady budu rad, diky moc 8)

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 10.12.2015 21:26
od prib@centrum.sk
Ahoj, ja mam sviečky originál na plyn a tie boli myslím na 40 000km. Teraz na nich jazdím už nejakých 25 000km a žiaden problém. Problémy so štartom môžeš mať aj kôli škrtiacej klapke. Stiahni gumenu hadicu od filta a pozri či je usadenina okolo klapky. Klapka sa dá ľahko vymontovať a na nete nájdeš veľa návodov na čistenie.
Ja som ju mal špinavú a čistenie pomohlo.
A choď na diagnostiku. Aj klapku ti tam ukáže, ak má nejaký problém. Ale nie na ELM - mne s ňou nejde čítať všetky kódy.

Veľa šťastia.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 13.12.2015 11:21
od samo.vojta
Ahoj, se starty jsem měl také problém (taky 2.0i LPG) a nakonec bylo ruplé těsnění reduktoru, který následně propouštěl plyn do sání. Možná to bude i Tvůj problém.

V.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 13.12.2015 11:34
od prib@centrum.sk
prib@centrum.sk píše:Ahoj, ja mam sviečky originál na plyn a tie boli myslím na 40 000km. Teraz na nich jazdím už nejakých 25 000km a žiaden problém. Problémy so štartom môžeš mať aj kôli škrtiacej klapke. Stiahni gumenu hadicu od filta a pozri či je usadenina okolo klapky. Klapka sa dá ľahko vymontovať a na nete nájdeš veľa návodov na čistenie.
Ja som ju mal špinavú a čistenie pomohlo.
A choď na diagnostiku. Aj klapku ti tam ukáže, ak má nejaký problém. Ale nie na ELM - mne s ňou nejde čítať všetky kódy.

Veľa šťastia.

Polmýlil som sa už tie sviečky mám 33 000km a žiaden problém.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 15.12.2015 09:51
od yeaah
Do dvou tydnu budu delat servis, tak zkusim i tesneni reduktoru.

Zkusite kdyztak jeste hodit typ tech svicek co pouzivate. Diky moc :mrgreen:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 29.07.2016 20:09
od Kombík
yeaah když tady čtu tvé story o koupi auta na LPG, tak se musím zasmát, šíříš tady bludy :irre: , koupíš si auto na LPG a nemáš elementární znalosti o motoru, autě a LPG ....každé ojeté auto potřebuje servis a na na LPG dvakrát, musí všechno fungovat na 100%, protože lpg ovlivńuje v řídící jednotce provoz na benzín a naopak.U LPG se začíná změřením kompresních tlaků a seřízením ventilů, motor musí být po mechanické stránce v pořádku!!!!!!!!!!!!!Potom se jezdí výhradně na benzin 40-50km srovnají se adaptace řídící jednotky na benzin, zajede se do prověřeného servisu daného typu LPG a zjistí se , co tomu je :D :lol: :D Svíčky tam dej ford, co tam patří jsou levné a jezdí to na ně nejlíp, dávám odtr 0,8 mm a měnit po 30000 km, vydrží víc, ale jsou potom zdrojem zbytečných problémů.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 30.01.2017 10:10
od Jurawood
paráda Kombíku, tak prosím řekni kde je jediný servis v ČR? Děkujeme