No, staci se zamyslet. Vem si, ze v prevodove skrini je prostor, kde rotuje setrvacnik, spojka a spojkove lozisko. Kdyz setrvacnik jenom mlati, coz se projevuje presne jak pises...pri chcipani motoru a pri razeni, muze to cuknout/klepnout i pri jizde, tak se nic nedeje. Ovsem jen do momentu, nez tam neco upadne a zacne se to v tom prostoru mlit a uplne to zkurvi vsechno vyse zminovane, pokud se to nebude chtit kousnout uplne.
Dalsi vec je ta, ze ty kovove razy skodi motoru i prevodovce.
Jezdit s tim lze, ale s citem a rozhodne se to samo nespravi, naopak se to bude zhorsovat, az to nakonec jednou neco odnese, viz pojednani vyse. Takze hledej pomalu ve tvem okoli slusny servis a na netu si sezen levne, ale kvalitni dily, treba od LUKu. V tom pripade by ses mel pohodlne vejit do 20 tis vcetne prace. Ford servis te bude stat ke 30 tis.
To vse za predpokladu, ze to je ta dvouhmota

Ale jestli k problemu doslo behem doby, kdy jsi provozoval auto ty a vis, ze jsi se k tomu choval slusne a tudiz neni duvod aby odesel treba silentblok a problem se zhorsoval postupne, tak to je s nejvetsi pravdepodobnosti ten setrvak.