Focus 3 v roku 2011

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od georgi » 22.08.2012 14:17

Fugas: Zishmarja sorry, ked som zacal pisat odpoved, este tam Tvoj posledny prispevok nebol, chcel som len priniset alternativny pohlad na problemu OPC vs. ST :).

Co sa tyka celkovej situacie v zasade suhlasim aj s Tebou aj Anndym. Vsetko ide do prdele (a nie len pri autach - skus riesit dom/byt, elektroniku, ...) a je to o prachoch (a moci a sexe). Najbolestivejsia pravda je asi to, ze ze s tym nic neurobime (ak tu ma niekto par miliard, aby sme rozbehli skromnu automobilku pre pravych fanusikov, alebo aspon par milionov, aby sme mohli zacat stavat lacne kvalitne byvanie, nech ma opravi, rad sa k projektu pridam), takze jedinou moznostou ostava nepustat si to pod kozu.

BTW - minule som bol na motokarach http://www.kartonearena.sk/ a bol to kopec srandy (az som takmer na chvilu zabudol na to, v akom zlom svete zijeme :)). Tusim sa tam uz par odvazlivcov z fora vystriedalo. Nedame niekedy organizovany vyjazd? :).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 22.08.2012 14:41

No to je právě ten důvod proč velké korporace ani politici nemají důvod nic měnit, protože si každý řekne, že se s ním nic nedá dělat. Takže je to začarovaný kruh, který nemůže nikdy skončit dobře. Další z věcí co mi vadí jsou tzv. biopaliva. Už je dávno prokázané, že výrobou těhle sraček se prostředí zatěžuje více, než se pak ušetří při jejich spalování, ale stejně se to finančně zcela proti zdravému rozumu podporuje. Takže zemědělci místo pšenice pěstují řepku (v jiných zemích kukuřici), protože za to mají dotace. Velká část se dováží z druhého konce světa na obrovských tankerech, které za svojí jednu cestu do Evropy vypustí tolik hnusu jako několik desítek tisíc aut za celou svojí životnost. Plodiny pro výrobu zavírají prostor pro pěstování obilí na jídlo, takže se pak všichni v obchodech diví, že houska stojí 5Kč. Nedávno jsem četl na tohle téma zajímavé varování šéfa Nestlé http://www.novinky.cz/ekonomika/275974- ... estle.html A protože mi došla trpělivost a nechci už patřit mezi ty co jen řeknou, že se s tím nedá nic dělat, vyhlásil jsem svůj osobní bojkot biopalivům a od minulého týdne jsem je přestal tankovat. Sice mě to u pumpy stojí víc, ale za ten pocit mi to stojí. A i když vím, že sám nic nezměním, říkám si, že jednou si tohle všechno lidi snad uvědomí a začnou se chovat jinak než dnes - a jestli ne, pak nás chraň ruka Boží (a to nejsem věřící :D )
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 22.08.2012 15:32

Fugasi, zbytocne sa rozculujes. Ved zakaznici uz davno hovoria, co chcu. A to co chcu aj maju a dostavaju.

Zakaznici chcu vsetko lacno, az zadarmo. Cize ak dostnu vedla seba dva produkty (z prveho pohladu identicke) s roznou cenou - vacsina chnapne po lacnejsom. A tvoje mudre reci, ze ten drahsi je kvalitnejsi, ti zvysoka "ose..u" a budu povazovat za zvasty. Cize vyrobcovia sa prisposobili.

Pokial si zakaznici nebudu chciet opravnene priplatit za kvalitu, dovtedy ju nedostanu (vynechaj prosim spekulantov a podvodnikov). To vidis vsade. Sam musis uznat, ze auta (ked sme pri nich) su cim dalej - tym lacnejsie. A to nemyslim posledne 4 roky, ale poslednych 10-15 rokov. A navyse nemozes povedat, ze sucasny model je horsi, ako ten 8 rokov dozadu.

Tak isto ludia nechcu vlastnit 10 rokov jedno auto/predmet. Chcu mat co najskor nove. To ukazuju vsetky prieskumy a firmy iba robia co ludia chcu (alebo, ze by ludia robili, co firmy chcu...? - odpovedz si sam - ako casto a preco menis napr. mobil)

Chcu ludia mensiu spotrebu? - chcu - kazdy chce jazdit za co najmenej (inak by sa nekupovali diesle) - Tak ju aj vyrobcovia ponukaju....

Tak potom, co vlastne chces? Firmy robia, iba to, co chcu zakaznici... :)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 22.08.2012 16:41

Asi nejsem typický zákazník, mám rád kvalitu, takže si vybírám zboží kvalitnější i když dražší, s tím, že mi pak déle vydrží. Ptáš se na mobil - ten si kupuju vždy v horní části nabídky, tudíž určitě ne nejlevnější, ale pak ho obměňuju většinou až když začne zlobit, což bývá tak po třech letech. Mám kamarády, co mají nový mobil každý půlrok, mě to nic neříká, pokud současný dobře slouží.
Já netvrdím, že je špatně, že existuje i levné zboží, ale měla by mít možnost výběru, není dobře že jsem nucen kupovat nekvalitní zboží když nechci - k tomu to ale směřuje. Dám Ti příklad - nedávno jsem si v práci došel do Billy, protože jsem měl chuť na nějakou dobrou klobásu. Chtěl jsem si koupit nějakou kvalitní bez ohledu na cenu, ale bez separátů a miliónu éček. Měli tam spoustu druhů, ale ani jeden z nich z kvalitního masa, všechno s obsahem separátů a o éčkách nemluvě. To je to co mě štve, protože si musel koupit nějakou sračku i přes to, že jsem chtěl kvalitu a byl jsem ochoten za ní zaplatit.

Ano, auta jsou levnější, ale za jakou cenu? A ano, tvrdím, že současné nové modely jsou horší, než ty 8 let staré jak píšeš. Určitě ne z hlediska designu, ale z hlediska meteriálů a výrobní kvality určitě, za tím si stojím. A bohužel i z hlediska technologií, které souvisejí právě s radostí z jízdy, protože to v současné době není sledovaná vlastnost. Všímáš si třeba návratu aut, která dosud používala víceprvek k jednoduché zadní nápravě? Mám na mysli třeba Leona, pravděpodobně OIII i Golfa? Myslím, že i A3 bude víceprvek používat pouze pro nejvýkonnější verze. Před lety s tímhle začal Auris, teď se přidal koncern, vsadím se že ostatní budou houfně následovat. Takže ono je sice hezké mít levná auta, ale za mě ne za každou cenu, mělo by to mít určitou hranici. :palec_dolu: Vždycky se směju, když někdo vykládá, že by si nekoupil nového Cee´da, nebo I30, že jsou to korejci, že evropská auta jsou kvalitnější, jenže zapomíná, že zatímco korejská auta šla nahoru, evropská zase dolů, takže se to všechno potkalo někde na půl cesty a dneska už je to jedno :|

P.S. Vůbec nejsem rozčílenej, jen říkám, jak to vidím :wink:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 22.08.2012 17:42

Ved ale tymto mi neodporujes. Firmy sa riadia tym, co chce vacsina ludi. A vacsina nechce kvalitu (nezaplati ju) - vacsina chce nizku cenu.

Vid auta- firmy zacali ponukat viacprvkovu zadnu napravu. Ponukli kvalitu za vyssiu cenu. Ale prd z toho, lebo ludom je uplne fuk aku to ma zadnu napravu (a 99% opravnene - kedze zatacky jazdia hlboko pod limit svoj aj auta) a chcu radsej lepsiu cenu. Tak im to automobilku daju (chcete nizku cenu - o.k. naprava bude jenoducha - aj tak to mate u r...i). A tusim VW vo vyssich vybavach bude montovat viacprvok (som niekde cital) - cize budes mat moznost vyberu (mozno).

Podla mna auta su stale lepsie. Su vacsie, lepsie jazdia, su tichsie, lahsie sa ovladaju, su krajsie, su lacnejsie, menej zeru, idu komfortnejsie, su pohodlnejsie, mas lepsiu vybavu etc... Dnesne auta podla mna zvladnu to, co 30r dozadu sportove specialy (teda z hladiska jazd. vlastnosti). A clovek sa pritom nenadrie (pre teba nuda?) ako u tych aut 30r dozadu (pre teba zabava? - pre vacsinu utrpenie).

Ja osobne radsej kazde 4 roky nove auto, ako 10 r. jedno.

Este jedna otazka - pises, ze si rad zaplatis kvalitu - drahsi tovar - viac vydrzi (to je rozumne a v ramci moznosti mas velky vyber - tiez osobne radsej menej veci, ale poriadne). Ale co je to viac? Staci 10r alebo 15r alebo 30r to ma vydrzat? Kolko si ochotny zaplatit za to, aby ti to vydrzalo a ako dlho? (to ma kazdy inde, tak vyrobca hlada kompromis)

Jo a este si rypnem :)
Mas rad kvalitu - preco mas potom forda? je ford kvalitny? (podla mna nie je). Preco nemas nieco lepsie a kvalitnejsie. urcite sa take da najst (min. voci fordu). Preco?
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 22.08.2012 18:43

Do prdele, takovou dlouhou odpověď jsem měl napsanou, a nějakým způsobem jsem si to před odesláním smazal :wallbash: Jdu si pro další pivo, a pak si rozmyslím, jestli to psát znova :lol:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od georgi » 22.08.2012 18:59

Pivo Fugasi! Skvely napad a podla mna zatial najlepsie riesenie ;).

(inak ohladne toho dopytu - to bola moja narazka, ci niekto nema par miliard, aby sme rozbehli vlastnu automobilku na kvalitne auta)
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 22.08.2012 19:17

georgi - sam vies, ze by to boli vyhodene prachy :D (i ked by mozno stacilo nejaku pred krachom kupit - a ze mas na vyber - opel, fiat, PSA...)

Masovka by to nebola - cize by boli veelmi drahe. A veelmi drahe a sofersky zabavne auta mas aj teraz - ferrari, porsche, lotus, bugatti, koenigseg, ....


Cize neviem, co by fugas chcel vlastne chcel. Kvalitny (v com - odozva volantu? tvrdost podvozka?...) focus s 15r. vydrzou za cenu ferrari? To ferrari je zabavnejsie za tie prachy....
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od MK2 » 22.08.2012 19:27

I když je tu posledních několik příspěvků trošku mimo téma, tak rád jsem je četl, protože ve spoustě věcí (ne-li ve všech) musím s Fugasem, ale i Anndym souhlasit a stotožňuju se s nima.

Pěkně chlapci :bravo22: :bravo22: :bravo22:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 22.08.2012 20:37

Marťas píše:...vsechny zabavne auta nici vladnouci podelanci z EU s jejich ochranou kyticek a lednich medvidku...
Tu nejde o ekologiu, ale o spotrebu. Staci sa pozriet, kolko ludi tu na fore ma TDCi a kolko ma ST a to sme este forum, kde chodi pomerne vela vlastnikov ST.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 23.08.2012 09:57

fugiho to pifko ( :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: ) tusim zmohlo :)

My sme skocili s georgim vecer na zdravotnu lahku veceru (McDonald :D)... :)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 25.08.2012 09:37

Pivko mě nezmohlo (měl jsem jenom dvě, abyste si nemysleli, že jsem nějakej notor :lol: ), jen už se mi to co jsem si smazal nechtěl psát znova, byla to dlouhá a vyčepávající odpověď :dih:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 05.10.2012 15:42

Nejnovější info ohledně Mark III.
Přílohy
PINFO_37_2012 - Focus.pdf
(347.97 KiB) Staženo 409 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 05.10.2012 15:48

"Hlavním cílem destandardizace minirezervy je navýšení standardního objemu
zavazadlového prostoru (o cca 50 litrů v případě 5dv. verze!)."
LOL, to pri dizajnovani aute nevedeli, ze v EU sa hladi aj na velkost kufra a aj u hatchbacku?
Niektore veci mi pridu vylozene ako setrenie nakladov, ale napr tie xenony ako samostatna polozka su celkom rozumna volba. Chranice dveri su tiez ok, ale dovolim si tvrdit, ze u Skodovky by stali 600Kc.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 05.10.2012 16:00

Pane toto je globální model vozu, nehledělo se jenom (vůbec) na evropské zákazníky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů