Stránka 129 z 167

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 21.08.2012 21:12
od misoka
jj, hlavne wattov priamovod zachranuje celu astru :D haraburda so zlym podvozkom

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 21.08.2012 21:46
od FUGAS
On ten podvozek co jsem viděl video z okruku zas tak zlý nebude. Naopak celkové chování Astry bylo klidnější než u ST :wink:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 21.08.2012 21:48
od Nicco
Neviem, no, ked uz ideme na podstatu, tak potom predny nahon tiez nie je idealny, alebo motor na prednej naprave a naviac nesumerne umiestneny (jedna poloos kratsia a druha dlhsia, potom to pri akceleracia taha na jednu stranu). Mozno ich zamerom nebolo spravit ultimativny hothatch, ale skor auto na kazdy den s urcitov davkou sportu. Samozrejem ta cena je uplne mimo.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 21.08.2012 21:52
od FUGAS
Snad nebude vadit, když to video přesunu i sem, ať ho vidí i ostatní :wink:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sTdHQZoh ... r_embedded[/youtube]

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 08:32
od misoka
FUGAS píše:Snad nebude vadit, když to video přesunu i sem, ať ho vidí i ostatní :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=sTdHQZoh ... r_embedded
jj, presne o tomto videu som vravel aj ja, astra jazdi cely cas bokom , focus pekne drzi stopu. Na oko je to jazdenie bokom pekne , ale s jazdenim to nema nic spolocne.....ale musim suhlasit , ze tu cenu prehnali

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 09:08
od FUGAS
Ano, Focus jede čistou stopu a proto zajel pomalejší čas :mrgreen: Nevím teda, jestli jsi viděl stejné video jako já :wink: Nejlepším důkazem chování obou aut, je že tester několikrát během jízdy ve focusu opakuje že "it feels more tricky", což mluví samo za sebe v jakém autě měl pocit vyšší jistoty...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 09:47
od Marťas
OPC je hot hatch, ST uz bohuzel ne....ted uz to je jen rychle rodinne auto bez charakteru.
Az RS by melo byt opet zabavne auto, ale kdo vi :nixw:. Navic cenove musi byt vys, nez ST - tzn. pres milion. A to muzu byt nevim jak verny Fordak, ale dal bych radeji prednost adrenalinovemu WRX STi za tyhle penize :wink:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 10:10
od FUGAS
Marťas: Pod tohle bych se klidně podepsal, i když žádnou radost z toho nemám :nixw:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 11:39
od Marťas
Vsak co si budeme povidat - vsechny zabavne auta nici vladnouci podelanci z EU s jejich ochranou kyticek a lednich medvidku, stejne jako predrazeny benzin :roll:....

Brzy zustanou pro radost z jizdy asi vazne jen motorky a financne nedostupne supersporty :nixw:...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 13:22
od FUGAS
Vždycky když o tomhle přemýšlím, strašně mě to štve. My - skupina lidí, co mají auta rádi automobilky vůbec nezajímáme, naopak mám čím dál víc pocit, že se na nás kouká jako na nějaké vyvrhely, kteří můžou za vyhynutí alespoň poloviny druhů na zemi. Přitom je to všechno pokrytectví, protože všechny současné omezující normy fungujou jenom na papíře a všichni to ví. Auta co mají krásnou laboratorní spotřebu v reálu žerou i trávu okolo silnice (např. SM 33/2012 Passat 2.0TSI Alltrack udávaná kombinace 6,8, reálný test 10,6l/100km). Všichni to ví, ale nikdo s tím nic nedělá. V rámci ekologie nám přidušují motory, cpou nám tam nespolehlivá a drahá kurvítka (DPF). Jasně mám rád přírodu a souhlasím, že o životní prostředí je třeba pečovat, ale to co dělá EU je pokrytectví nejhrubšího zrna. Kdyby šlo EU a automobilkám skutečně o ekologii, nemohlo by se vyrábět tolik aut na sklady, která nikdo nechce, protože největší záťěž životnímu prostředí přinese automobil ve fázi výroby, z jeho provozu už je to jenom menší část. Takže automobilky chrlí na běžím páse jedno auto za druhým a protože těch aut je moc ( http://www.auto.cz/nemecky-trh-krizi-pr ... edky-69076 ), snaží se snížit cenu a aby to bylo možné, musí logicky snížit kvalitu a náklady na výrobu - auta se šidí, místo kovaných součástí podvozků s vysokou životností se dávají plechové výlisky, samosvor u sportovnějších aut je vytlačen elektronickou náhražkou atd, atd. Dneska nikoho nezajímají jízdní vlastnosti a zeptat se na pocit radosti z jízdy se začíná rovna něčemu neslušnému. Místo toho se auta pěchují nesmyslnými elektronickými pomocníky, kteří nám mají radit, kdy jít na kávu, mají držet auto v jízdním pruhu, a případně za nás rovnou brzdit. Prodejce Vám dneska místo o pocitu zpětné vazby řízení bude vykládat o tom, kolik je tam USB vstupů. Škodovka dokonce Citigo nenazývá autem, ale nástrojem pro komunikaci. Nejhorší je, že tohle šizení se dostává i do drahých aut, např. i nová 911 se rozloučila s hydraulickým posilovačem řízení a má nekomunikativní elektriku. Takže nám automobilky svázané předpisy kompletně odebrali možnost volby. A když nám pak nová auta prezentují polonahé homoklády, říkám si, že se svět zbláznil už úplně http://www.auto.cz/video-transsexual-v- ... uris-69106 . Za sebe říkám, že tohle už je hodně přehnané a že už kvůli tomu si Aurise nikdy nekoupím. Pak se zase někdo může divit, že se nekdo chopí zbraně a půjde bránit tradiční hodnoty. Já se tomu teda nedivím...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 13:37
od Marťas
Souhlas :palec_nahoru:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 13:42
od georgi
Tak a teraz alternativny pohlad z mojej strany - vzhladom na to, ze nemam $$ ani na ST ani na OPC, mozem nadalej v teoretickej rovine snivat o STcku a nemusia ma ani kusok znepokojovat jeho nedokonalosti.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 13:49
od FUGAS
Georgi: Ale tohle přece není jenom o ST, to je o autech jako takových (a ne jenom autech) - lhostejno jestli se bavíme o miniautech, nebo přes sporťáky po luxusní limuzíny. Jedna moje příbuzná pracuje ve firmě vyrábějící elektronické moduly do aut, odebírají na to díly z Číny a říkala mi, že tomu, co za nejlevnější šunty se dává do Mercedesů bych nevěřil. Tuhle jim prý přišla zásilka nějakých součástek, kontaminovaných nějakou kyselinou, ale protože to bylo levné, tak se to použilo. Životnost prý příliš nepřesáhne záruku a o to přece jde :dih:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 13:53
od Anndy
Fugasi. Nie je to o ekologii, nie je to o autach, nie je to pocitoch z jazdy, nie je to o (ne)kvalite - je to (prekvapenie) - o prachoch (este o moci a sexe). Nic ine. Plat co najviac a co najcastejsie. Ostatne je nezaujimave. Ocakavania vyrobcov su takmer v priamom protiklade s ocakvanim kupujucich.

Netreba to tak prezivat :)

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.08.2012 14:09
od FUGAS
Anndy: Samozřejmě že je to o penězích a právě proto mě to tak štve. Prodávají nám výrobky mizerné kvality, s nízkou životností a ještě to zaštiťují ekologií. Jenže my si to jako stádo tupých ovcí necháme líbit a tak proč by se to mělo měnit. A i když nepovažuju Ameriku za nějaký vzor, který bychom měli slepě následovat, líbí se mi, že se tam lidi na rozdíl od Evropy umějí ozvat http://www.auto.cz/americane-se-dozaduj ... temu-68933

To je to stejné jako s celou slavnou krizí - nejdřív si veškerou výrobu a průmysl vyvezeme do Asie, a teď se divíme že je půlka lidí bez práce :dih: