Stránka 127 z 167

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 09:22
od FUGAS
Já tu přestavbu do budoucna taky zvažuju. Na kolik Tě to vyšlo, jestli to není tajné?

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 09:30
od Anndy
Bubnove brzdy maju iba jeden problem. A to je nedostatocne chladenie, resp. su tazko chladitelne. Co sa tyka ucinnosti su na tom lepsie ako kotuce (prinajmensom nie su horsie).
Na zadnej naprave ale nie je problem s vetranim, resp. zo zahrievanim - kedze vacsina brzdneho ucinku obstara predna naprava (aspon pri jazde vpred :D).

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 09:38
od FUGAS
Anndy: No to jsi v podstatě potvrdil, co jsem před chvílí napsal :) ale to nic nemění na tom, že jsou pro ostudu :dih:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 09:57
od Nicco
Anndy presne tak, co takto spravit vrtane bubny? 8)
Ja mam vzadu kotuce a ten kotuc ma furt este taku hrubku, ako ked bol novy, akurat je uz hrdzavy po takmer 80tkm. Takymto tempom vydrzi milion km, to ale len dokazuje, ze zadne brzdy su skor do poctu v beznej premavke a je treba ich cas od casu premazat. Na Fabii ked naposledy prsalo a auto stalo zabrzdene na kopci 4 dni, tak dosticky prihrdzaveli ku kotucom, ze ked som sa chcel pohnut, tak sa auto zdvyhalo, ako tie raperske Cadillacy s hydraulickymi tlmicmi :lol: a niekdy to mierne prituhne aj na Focuse.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 10:02
od Cowley
no, ohledne prireznuti jsou bubny daleko lepsi - to pak urves akorat kladivem :lol:
holt vetsi stycna plocha je znat.
BTW diry do bubnu asi neni dobry napad - to chlazeni je potreba v jinych mistech a nejspis by se tam snaz dostaval bordel.
Kazdopadne bubny na aute velikosti Focusu jsou fakt ostuda. Doufam ze je nenapadne usetrit jeste za posilovac brzd - pak by vzpominka na S100 byla dokonala (vcetne obsahu motoru :lol: )

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 10:08
od Nicco
Mirec.K píše:Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku :)
Standa pise, ze "Při 130km to točí něco pod 3500"
a tu v nejakom porovnani EB vs Tdci pisu, ze aj aerodynamika je velmi dobra, takze tej spotrebe -1L by som veril.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 07.05.2012 10:27
od Anndy
No neviem, ak to nie je diesel teda :D (co asi nie). Moja 1,8 benzin pri 130kmh toci takmer 4000 tis. ot. na 5-ke.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.05.2012 14:56
od No Name
Drobná změna v implementaci zadních brzd...

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.05.2012 15:03
od Nicco
Je drahy (z pohladu vychodnej EU), takze asi hladaju cestu ako znizit cenu.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.05.2012 15:08
od postak
To si dělají srandu. Cena zůstane stejná, ale auto bude vypadat děsivě :dih: Panebože, pořád se najdou debilové :blee: :irre:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 22.05.2012 15:14
od Nicco
Nechaju cenu 2 tyzdne rovnaku a pockaju, ci to nahodou niekto nekupi aj takto. Ked sa predaje nepohnu znizia cenu, ale zisk zostane rovnaky. Cutting costs :gott: Rozmyslam, co bude dalsie. Bez radia?

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 03.08.2012 21:53
od Nicco
Stale sa nemozem zbavit pocitu, ze povodna idea dizajnu FIII bola velmi dobra. Potom im to ale uniklo nespravnym smerom, alebo zasiahla americka prozretelnost (presne ta ista, ktora formovala F2USA

http://www.auto-design.cz/default.aspx? ... -168403144
image.jpg
Takto nieco by som si predstavoval ako skutocne europsky Focus, ziadny globalny model:
ford focus 2010.jpg
forfocus2.jpg
S7-Future-Ford-Focus-3-a-la-sauce-Kinetic-Design-68127.jpg

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 04.08.2012 17:18
od Miri
jo, tak tohodle bych bral hned.

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 04.08.2012 18:50
od Nicco
Myslim, ze nie len ty :palec_nahoru:

Re: Focus 3 v roku 2011

Napsal: 04.08.2012 22:42
od postak
Já bych ho bral taky. Myslím si, že tohle možná vzniklo ještě za časů, kdy patřilo pod křídla Fordu Volvo. Když se podívám na novou V40, tak mi přijdou podobné. I ta skica V40 kterou jsem dneska někde viděl v televizi. Tuším že v auto-moto-stylu na čt1

To Volvo bych bral hned, ale v základu pro 1.8 tuším 600tis. Kč 8O