Focus 3 v roku 2011
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Já tu přestavbu do budoucna taky zvažuju. Na kolik Tě to vyšlo, jestli to není tajné?
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 3 v roku 2011
Bubnove brzdy maju iba jeden problem. A to je nedostatocne chladenie, resp. su tazko chladitelne. Co sa tyka ucinnosti su na tom lepsie ako kotuce (prinajmensom nie su horsie).
Na zadnej naprave ale nie je problem s vetranim, resp. zo zahrievanim - kedze vacsina brzdneho ucinku obstara predna naprava (aspon pri jazde vpred
).
Na zadnej naprave ale nie je problem s vetranim, resp. zo zahrievanim - kedze vacsina brzdneho ucinku obstara predna naprava (aspon pri jazde vpred

- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Anndy: No to jsi v podstatě potvrdil, co jsem před chvílí napsal
ale to nic nemění na tom, že jsou pro ostudu 


bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Anndy presne tak, co takto spravit vrtane bubny?
Ja mam vzadu kotuce a ten kotuc ma furt este taku hrubku, ako ked bol novy, akurat je uz hrdzavy po takmer 80tkm. Takymto tempom vydrzi milion km, to ale len dokazuje, ze zadne brzdy su skor do poctu v beznej premavke a je treba ich cas od casu premazat. Na Fabii ked naposledy prsalo a auto stalo zabrzdene na kopci 4 dni, tak dosticky prihrdzaveli ku kotucom, ze ked som sa chcel pohnut, tak sa auto zdvyhalo, ako tie raperske Cadillacy s hydraulickymi tlmicmi
a niekdy to mierne prituhne aj na Focuse.

Ja mam vzadu kotuce a ten kotuc ma furt este taku hrubku, ako ked bol novy, akurat je uz hrdzavy po takmer 80tkm. Takymto tempom vydrzi milion km, to ale len dokazuje, ze zadne brzdy su skor do poctu v beznej premavke a je treba ich cas od casu premazat. Na Fabii ked naposledy prsalo a auto stalo zabrzdene na kopci 4 dni, tak dosticky prihrdzaveli ku kotucom, ze ked som sa chcel pohnut, tak sa auto zdvyhalo, ako tie raperske Cadillacy s hydraulickymi tlmicmi

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
no, ohledne prireznuti jsou bubny daleko lepsi - to pak urves akorat kladivem
holt vetsi stycna plocha je znat.
BTW diry do bubnu asi neni dobry napad - to chlazeni je potreba v jinych mistech a nejspis by se tam snaz dostaval bordel.
Kazdopadne bubny na aute velikosti Focusu jsou fakt ostuda. Doufam ze je nenapadne usetrit jeste za posilovac brzd - pak by vzpominka na S100 byla dokonala (vcetne obsahu motoru
)

holt vetsi stycna plocha je znat.
BTW diry do bubnu asi neni dobry napad - to chlazeni je potreba v jinych mistech a nejspis by se tam snaz dostaval bordel.
Kazdopadne bubny na aute velikosti Focusu jsou fakt ostuda. Doufam ze je nenapadne usetrit jeste za posilovac brzd - pak by vzpominka na S100 byla dokonala (vcetne obsahu motoru

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Standa pise, ze "Při 130km to točí něco pod 3500"Mirec.K píše:Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku
a tu v nejakom porovnani EB vs Tdci pisu, ze aj aerodynamika je velmi dobra, takze tej spotrebe -1L by som veril.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 3 v roku 2011
No neviem, ak to nie je diesel teda
(co asi nie). Moja 1,8 benzin pri 130kmh toci takmer 4000 tis. ot. na 5-ke.

- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
Drobná změna v implementaci zadních brzd...
- Přílohy
-
- Focus_zadní bubínky.pdf
- (23.87 KiB) Staženo 124 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Je drahy (z pohladu vychodnej EU), takze asi hladaju cestu ako znizit cenu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
To si dělají srandu. Cena zůstane stejná, ale auto bude vypadat děsivě
Panebože, pořád se najdou debilové




- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Nechaju cenu 2 tyzdne rovnaku a pockaju, ci to nahodou niekto nekupi aj takto. Ked sa predaje nepohnu znizia cenu, ale zisk zostane rovnaky. Cutting costs
Rozmyslam, co bude dalsie. Bez radia?

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Stale sa nemozem zbavit pocitu, ze povodna idea dizajnu FIII bola velmi dobra. Potom im to ale uniklo nespravnym smerom, alebo zasiahla americka prozretelnost (presne ta ista, ktora formovala F2USA
http://www.auto-design.cz/default.aspx? ... -168403144 Takto nieco by som si predstavoval ako skutocne europsky Focus, ziadny globalny model:
http://www.auto-design.cz/default.aspx? ... -168403144 Takto nieco by som si predstavoval ako skutocne europsky Focus, ziadny globalny model:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
jo, tak tohodle bych bral hned.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Myslim, ze nie len ty 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
Já bych ho bral taky. Myslím si, že tohle možná vzniklo ještě za časů, kdy patřilo pod křídla Fordu Volvo. Když se podívám na novou V40, tak mi přijdou podobné. I ta skica V40 kterou jsem dneska někde viděl v televizi. Tuším že v auto-moto-stylu na čt1
To Volvo bych bral hned, ale v základu pro 1.8 tuším 600tis. Kč
To Volvo bych bral hned, ale v základu pro 1.8 tuším 600tis. Kč

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti