
Focus 3 v roku 2011
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 3 v roku 2011
S FF3 1,6 TiVCT 77 kW mám najeto něco přes 2000 km a motor žádná tragédie není. Ne že by to jelo jako 2.0l , ale průběh krouticího momentu je vcelku dobrý. Co mě navíc překvapuje je spotřeba, byl jsem s escortem zvyklý na 8.0l a nyní jsem na 6,5l a to pomalu zrovna nejezdím. Motor takřka denně vytáčím k 5000 ot a rozhodně mě auta nepředjíždějí
Ne že by těch otáček bylo potřeba, ale je třeba trochu vyhladit třecí plochy. Naopak už od 2000 ot. motor jede slušně a vrchol má kolem 4000 ot. pak už je cítit, že pomalu ubírá na síle. Osobně bych přednost 1,2 TSI z koncernu nedal.

Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus 3 v roku 2011
Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
V SM byl minulý týden test 1.0 ecoboost (třivalec od Fordu) a velice to chválili. Kdo nepotřebuje jezdit s nohou na podlaze, tohle bude dobrá volba. Vůbec bych se tomu nebránil 

- Mirec.K
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28.12.2010 11:33
Re: Focus 3 v roku 2011
Standa, dík, takéto ohlasy by som uvítal od viacerých majiteľov. S EcoBoost-om už skúsenosť mám (parádny motor), s rodičovskou 1,6 74kW tiež (tú už ale v dobe, keď budem vyberať auto nekúpim), takže podobné postrehy sa hodia
Veľa šťastných km bez nehody prajem 


Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 3 v roku 2011
Aktivní mřížka chladiče v základu není a na mém autě tedy není. Asi ten posilovač a kdo ví co ještě ?Nicco píše:Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke
Známý si koupil na podzim Golfa s 1.2 TSI, má najeto 20t km a chválí to kde může. Je to ale řidič, který jezdí po dálnici max 100 km rychlostí a mimo dálnici 80. Teď na jaře vyměnil originální kola 205/55 R16 za 195 / 65 R15 a konečně je spokojen i s komfortem jízdy

Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
Stando jakpak to,že na Tvém kočáru nevidím žádné klubové označení?



Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 3 v roku 2011
Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit 

Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Focus 3 v roku 2011
Stačí podložky pod RZ. Nemusíš nikam nic lepitStanda píše:Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit

- Mirec.K
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28.12.2010 11:33
Re: Focus 3 v roku 2011
Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku 

Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
Co na to říct? Prý se tomu říká vývoj...
- Přílohy
-
- PINFO_15_2012 - Focus.pdf
- (55.84 KiB) Staženo 209 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak s tema brzdama trochu ujeli ne? Mit v dnesni dobe v aute nizsi stredni tridy vzadu bubny, to je ulet. I kolega s 80k Ibizou ma vzadu kotouce a to ani nema zadnou vyssi vybavu.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Focus 3 v roku 2011
Tak to je opravdu vývoj
. Toto asi nikdy nepochopím... Auto je stejně těžký, jen má motor s nižším výkonem - a to znamená, že nepotřebuje brzdit?? Obzvlášť na combi to musí být žůžo..
Stejná blbost jako povinný ručení, který je podle obsahu motoru - když mám menší obsah motoru, udělám při nehodě úměrně menší škody??

Stejná blbost jako povinný ručení, který je podle obsahu motoru - když mám menší obsah motoru, udělám při nehodě úměrně menší škody??
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
Továrnu asi stojí bubnové brzdy o dvě eura méně než kotoučové..? Při těch počtech aut je to úspora...
Ale je to opravdu ostuda...



Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
No jo, já tam taky mám bubny, na autě z roku 2009. Pak začli dávat kotouče, protože asi chtěli model na konci životního cyklu zatraktivnit a teď když mají nový model tak holt zase chtějí šetřit a vrátili se k bubnům. Ono z hlediska funkce bubny nebrzdí hůř, dokonce v nějakém časopise kdysi vysvětloval nějaký odborník z ČVUT, že brzdná účinnost bubnových brzd je vyšší než kotoučových, problém je, že se bubnové brzdy mohou rychleji přehřát a pak jejich účinnost klesá. Holt automobilky na náš šetří a to nemluvím o tom, že to blbě vypadá
Jediná výhoda bubnů co mě napadá je, že jsou levnější na údržbu a nešpiní se od nich alu...

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Focus 3 v roku 2011
Jasne, jako z funkcniho hlediska tam asi bude maly rozdil. I s prihlednutim na vyuziti takoveho auta a zadni naprava stejne brzdi malo. Ale vypada to proste divne, na takovem relativne drahem aute.
Nechapal jsem, kdyz jsem bubny videl na svem aute - to uz je nastesti minulost
Nechapal jsem, kdyz jsem bubny videl na svem aute - to uz je nastesti minulost

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti