Focus 3 v roku 2011

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Standa » 24.04.2012 14:27

S FF3 1,6 TiVCT 77 kW mám najeto něco přes 2000 km a motor žádná tragédie není. Ne že by to jelo jako 2.0l , ale průběh krouticího momentu je vcelku dobrý. Co mě navíc překvapuje je spotřeba, byl jsem s escortem zvyklý na 8.0l a nyní jsem na 6,5l a to pomalu zrovna nejezdím. Motor takřka denně vytáčím k 5000 ot a rozhodně mě auta nepředjíždějí :-) Ne že by těch otáček bylo potřeba, ale je třeba trochu vyhladit třecí plochy. Naopak už od 2000 ot. motor jede slušně a vrchol má kolem 4000 ot. pak už je cítit, že pomalu ubírá na síle. Osobně bych přednost 1,2 TSI z koncernu nedal.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 24.04.2012 15:07

Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke 8O
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od postak » 24.04.2012 17:09

V SM byl minulý týden test 1.0 ecoboost (třivalec od Fordu) a velice to chválili. Kdo nepotřebuje jezdit s nohou na podlaze, tohle bude dobrá volba. Vůbec bych se tomu nebránil :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Mirec.K
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 28.12.2010 11:33

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Mirec.K » 24.04.2012 21:56

Standa, dík, takéto ohlasy by som uvítal od viacerých majiteľov. S EcoBoost-om už skúsenosť mám (parádny motor), s rodičovskou 1,6 74kW tiež (tú už ale v dobe, keď budem vyberať auto nekúpim), takže podobné postrehy sa hodia :) Veľa šťastných km bez nehody prajem ;)
Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW

Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Standa » 25.04.2012 08:11

Nicco píše:Vsimol som si udavanu spotrebu o 1l nizsiu nez stara 1.6ka, takze nejaka optimalizacia tam bude - asi davaju spodny kryt motora, neviem ci aktivna mriezka chladica je v zaklade a nieco tiez usetri elektricky posilovac.
V rodine sa chysta firemna Fabia 1.2TSI/77kw, tak som zvedavy na porovnanie. Ocakavania su velke 8O
Aktivní mřížka chladiče v základu není a na mém autě tedy není. Asi ten posilovač a kdo ví co ještě ?
Známý si koupil na podzim Golfa s 1.2 TSI, má najeto 20t km a chválí to kde může. Je to ale řidič, který jezdí po dálnici max 100 km rychlostí a mimo dálnici 80. Teď na jaře vyměnil originální kola 205/55 R16 za 195 / 65 R15 a konečně je spokojen i s komfortem jízdy :-) Věřím , že pro něj je tento motor dobrá volba, ale určitě ně pro řidiče který bude chtít využívat plný výkon motoru.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od miki21 » 25.04.2012 08:22

Stando jakpak to,že na Tvém kočáru nevidím žádné klubové označení? :nunu: :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Standa » 25.04.2012 08:28

Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit :-)
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od postak » 25.04.2012 19:02

Standa píše:Miki ještě nevím jestli tam vůbec nějakou budu lepit :-)
Stačí podložky pod RZ. Nemusíš nikam nic lepit :cooler:

Uživatelský avatar
Mirec.K
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 28.12.2010 11:33

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Mirec.K » 26.04.2012 19:31

Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku :)
Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 07.05.2012 07:19

Co na to říct? Prý se tomu říká vývoj...
Přílohy
PINFO_15_2012 - Focus.pdf
(55.84 KiB) Staženo 209 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anduril » 07.05.2012 07:22

Tak s tema brzdama trochu ujeli ne? Mit v dnesni dobe v aute nizsi stredni tridy vzadu bubny, to je ulet. I kolega s 80k Ibizou ma vzadu kotouce a to ani nema zadnou vyssi vybavu.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6810
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Adow » 07.05.2012 07:51

Tak to je opravdu vývoj :palec_dolu:. Toto asi nikdy nepochopím... Auto je stejně těžký, jen má motor s nižším výkonem - a to znamená, že nepotřebuje brzdit?? Obzvlášť na combi to musí být žůžo..
Stejná blbost jako povinný ručení, který je podle obsahu motoru - když mám menší obsah motoru, udělám při nehodě úměrně menší škody??

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 07.05.2012 08:21

Továrnu asi stojí bubnové brzdy o dvě eura méně než kotoučové..? Při těch počtech aut je to úspora... :? :? :? Ale je to opravdu ostuda...
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 07.05.2012 08:51

No jo, já tam taky mám bubny, na autě z roku 2009. Pak začli dávat kotouče, protože asi chtěli model na konci životního cyklu zatraktivnit a teď když mají nový model tak holt zase chtějí šetřit a vrátili se k bubnům. Ono z hlediska funkce bubny nebrzdí hůř, dokonce v nějakém časopise kdysi vysvětloval nějaký odborník z ČVUT, že brzdná účinnost bubnových brzd je vyšší než kotoučových, problém je, že se bubnové brzdy mohou rychleji přehřát a pak jejich účinnost klesá. Holt automobilky na náš šetří a to nemluvím o tom, že to blbě vypadá :wallbash: Jediná výhoda bubnů co mě napadá je, že jsou levnější na údržbu a nešpiní se od nich alu...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anduril » 07.05.2012 09:01

Jasne, jako z funkcniho hlediska tam asi bude maly rozdil. I s prihlednutim na vyuziti takoveho auta a zadni naprava stejne brzdi malo. Ale vypada to proste divne, na takovem relativne drahem aute.
Nechapal jsem, kdyz jsem bubny videl na svem aute - to uz je nastesti minulost :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti