Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
romaxx01
Příspěvky: 1
Registrován: 07.03.2013 22:23

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od romaxx01 » 07.03.2013 22:33

Neda mi to se nezeptat...

takze po odstraneni vozidlo jezdi vporadku? uz si s tim najel pres 10 tisic km?
ohledne tech nedotazenejch sroubu a ulomenejch plast. haccich na hadicich nemel si to tam uz nahodou pred odstranenim toho filtru?

ten svar co pises je spatne udelanej nebo fouka to skrz nej / pokud ne tak to je asi udelany dobre ne? ohledne trubky, ta se tam v pripade fofa16 tdci varit nemuze a je to nejvetsi kravina ji tam davat kvuli vyf. splodinam a tvaru tlumice...

zvyseni hluku? no kdyz si nechas odstranit tlumic je logicke ze se hlucnost zvedne ne?

olej uz se neredi takze software je vporadku a auto funguje na 100% ?

v tom pripade nechapu tvoje nedoporuceni... co vim tak nahrani originalni ECU je navic zdarma v cene... pokud si chtel neco dalsiho je logicky ze si to nechaj zaplatit....

abych to uvedl na pravou miru, nam delali tri auta z toho 2x fofo16tdci 80kw a zadnej problem...
kiblik píše:to paullikiller:

firma:profi chip tuning (horni pocernice)
cena:okolo 6000Kc (z toho 4000soft a 2000vytluceni)
zaruka: zadna, na miste te nechaji podepsat papir, ze vsechno podstupujes na vlastni riziko,papir obsahju dokonce myslim i rozhodci dolozku,nejaky reci po telefonu nebo na strankach vubec neber vazne !!!
score firmy: 0% (nedotazene srouby uchytu, ulomene plastove hacky na hadicich, doufam ze se nepropali ten jejich zfusovanej svar kudy to kutaly ven, do vnitr nenavarili trubku a mam pocit ze to snad vytloukali na aute.....atd)
hluk: traktor (vyrazne zhorseni)
olej: uz se neredi, dokonce ho po 10000km 2dc ubylo
spotreba: -0.2l
zaver: zasadne nedoporucu tuto firmu a varuji pred jejich navstevou, mechanici vypadaji jak kriminalnici a k autum se chovaji jako zver, navic pozor chlapik tvrdil, ze v pripade potizi da vse doporadku, ze to je v cene, no a kdyz sem to potreboval rekl si o dalsi 2000kc, takze dost peknej unterwasserman :nunu:

sezen si bud overenou firmu, ktera to opravdu umi a dava na vse zaruku s pevnou cenou, nebo si to vytluc doma sam, navar tam tu trubku a pak si nechej jen prehrat soft opet se zarukou, nebo si kup z nemecka,polska ci anglie nahradu za cca 7000Kc

nahrada vyjde cenove uplne stejne a je to bez starosti, ja osobne bych napodruhe radeji vzal tu nahradu, rozhodni se sam

http://www.bmcatalysts.co.uk/

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 07.03.2013 23:11

- hacky jsou velmi citlive. ze se ulomi je vec nahody
- svarovat takovy plech je narocne. Vada je podle me jen tehdy, pokud to fouka...
- dpf jednoznacne pohlcuje hluk. Neni-li tam, tak je to podle me normalni, ze je vyssi hluk.
- olej se nesmi redit naftou, ale to zas neni jediny pozadavek na upravu SW v jednotce po ostraneni. Dulezity parametr je taky chovani auta, jestlli dale regeneruje - zapina saharu jen tak, atp.

Nevidel nekdo nahradu za < 5000? diky.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
tutys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tutys » 08.03.2013 07:44

A viděl někdo náhradu kolem 5-6 tis.? Jen aby jsme se bavili o stejné věci. Stačí podle Vás vyměnit jen DPF filtr, nebo je lepší koupit i s katalyzátorem?...to jsem viděl za cca 10 tis. Kč a ještě tam psali, že již nebude třeba regenerace, že je vyroben z nových materiálů, které nepotřebují eolys k regeneraci. Co je na tom pravdy, máte někdo zkušenost?
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 08.03.2013 08:41

vlozky zvlast jsem jeste nevidel prodavat, takze dohromady.
Prodava se to zhruba za 190 liber nebo 950 pln
napr. http://allegro.pl/kadex-katalizator-dpf ... 66232.html

Tomu zbytku bych neveril ani za mak.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
tutys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tutys » 08.03.2013 12:00

Jj...omlouvám se...."Fitry pevných částic JMJ mají unikátní pokrytí drahých kovů jenž spalují saze bez jejich usazování. Díky tomu se tyto filtry již nezanášejí a není nutná jejich případná regenerace. Mají kovovou vložku pro delší životnost a vyšší odolnost" - platí pro dvoulitry. U 1,6 TDCi to nepíšou a tady jsem našel nejlevnější v ČR za 8.500,-
http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... %25201005/
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012

Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Shifty » 21.03.2013 18:38

Ahoj, mozna se ptam na blbym miste. Nasel by se nekdo kdo by mi zmeril prumer trubek co vedou k a od dpf(kataku)? Diky moc.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 27.03.2013 10:40

A kde přesně? Zkus naznacit v nějakém obrazku. K trubce do dpf se moc neda dostat.
A k cemu to? :smile:
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Michal Jahoda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27.03.2013 17:59

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Michal Jahoda » 27.03.2013 18:18

kupoval som novy filter na focus maju super ceny oproti znackovym servisom .... alebo druha moznost si nechat u nich filter repasovat na to sa vsak vyrazne dlhsie caka a tym padom by som bol bez auta cize repas neodporucam a rozdiel v cene medzi repasom a novym nie je az tak velky hlavne ked si vezmem do vahy ze za 2-3 chcem dat auto prec potom nech si to riesi novy majitel

EDIT admin

sám pan majitel si robí reklamu ze tam vraj kupil

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 27.03.2013 19:59

teraz neviem ci sa chvalis tym nakupom, alebo robis reklamu predrazenemu priekupnikovi, keby si bol trosku cital toto forum tak by ti bolo jasne ze su cenove lepsie ponuky aj s certifikatom z EU skusobne...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 28.03.2013 14:43

no vida a z reklamy je antireklama :)
A docela zaslouzena:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

radari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23.04.2012 19:13

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od radari » 17.04.2013 19:30

Uf .. konecne po stk a emisich s odstranenym DPF , vse ok . Po roce jezdeni me jedine vadi pouze vetsi smradek co se me line z auta .

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 17.04.2013 20:20

hmmm a tocili nestastny moturek do 4500 ot/min? Ja bych je asi nenechal. Kolik byla hodnota kourivosti? Jak dlouho bylo auto na STK? Ani nevim jak dlouho to ted trva... dik
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 17.04.2013 20:29

obmedzovac je niekde na 5000, nie 4500...je to poriadny rachot a opakuje sa minimalne 3x ak je vsetko vporiadku
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
tutys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tutys » 17.04.2013 21:28

emise se měří na 5x ....první je zkušební a pak čtyři co se zapisují a vyhodnocují...pokud jeden z nich neprojde, opakujeme celý proces znovu...pokud je auto v cajku (rozvody,....) nemělo by tomu nic ublížit, ale minimálně audio výstup je srdcervoucí.....
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 18.04.2013 07:06

prve meranie je kontrolne - ci je v poriadku obmedzovac atd a potom stacia 3 merania dymivosti, cize dobry motor dostava 4x zahul, zly moze az 13 :
Pokiaľ sú kontrolované sústavy vo vyhovujúcom technickom stave, motor nevykazuje žiadne neprirodzené akustické ani iné prejavy a systém palubnej diagnostiky nevykazuje poruchový stav, pokračuje sa, po zahriatí motora nad požadovanú teplotu, kontrolou nastavenia motora, pri ktorej sa kontrolujú voľnobežné otáčky a maximálne (prebehové, obmedzovacie) otáčky. Po tomto úkone nasleduje samotné meranie emisii, pri ktorom sa meria hodnota dymivosti motora počas akcelerácie z voľnobežných do maximálnych otáčok motora pri plnej dodávke paliva (maximálne stlačenie pedálu akcelerátora). Pre objektívne posúdenie stavu motora je potrebné vykonať minimálne tri akcelerácie pri ktorých rozptyl hodnôt dymivosti nesmie byť väčší ako 0,5 m-1 (jednotka dymivosti). Ak by bol rozptyl väčší, alebo ak sú namerané hodnoty dymivosti v klesajúcom rade je potrebné vykonať ďalšiu akceleráciu a opätovne vyhodnotiť posledné tri. Tento proces sa opakuje až do splnenia týchto požiadaviek (maximálne však 12 akcelerácii).
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host