Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od Cimi » 14.01.2015 15:50

jo tak přesně to je to co si myslim. a jak říkáš stím asi nic nenaděláme. Jedině snad mít zapojenej ještě nějakej kapacitor mezi aby se ten propad napětí tolik neprojevova.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od vitr73 » 14.01.2015 17:29

no mozna by celemu auto stacili 2-3 farady kapacitor....ale v podstate je to dusledek "mekci" baterky...coz je v podstate taky kapacitor
pokud altik dava nejakejch 14.5 +- tak by v podstate vykyv dobijeni pri tvrde baterce nemel byt videt a ani by nemel vadit protoze baterka ho vykreje presne stejne jako kapacitor...ale pokud po nabiti na ni je v okamzik behu starteru 10 voltu...tak uz se pri vykyvu dobijeni s tim řj nemusi vedet rady(vim jiste ze na 10,8 voltu jeji vnitrni ochrana zastavuje vstrikovani a tim motor )
..a to ze kazdemu focusu pri provrknuti pohasnou svetla je fakt...a dela to kazdej ffI !!! ..ale to asi neni chyba to je vlastnost :mrgreen: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 14.01.2015 17:37, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od Cimi » 14.01.2015 17:36

no baterku mam tedka novou a problém to nijak nevyřešilo. :D ale mam podivnou stopu, nejspíš je vadné čidlo tlaku v servořízení (PSP switch), to čidlo mi způsobuje střílení do sání, když ho odpojim tak to nedělá a otáčky jsou mírně vyšší. řídí to regulaci otáček při zatížení motoru tak kdo ví co se stane až ho vyměnim. třeba se nic nezmění :D jako vždy. ale kdo ví nikdo to tu ještě neměnil co vim.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od vitr73 » 14.01.2015 17:39

ja ho mam odpojeny z duvodu ze je v prd.... a nic takoveho to nedela...a menit ho nebudu...drzim se hesla ze cim vic se do houna stoura tim vic smrdi...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od vitr73 » 14.01.2015 17:43

..ale ted jsi mne privedl na napad....hele mas palubni pc? jestli jo tak bych potreboval vedet rozdil na spotrebe na volnobeh tepleho motoru kdyz sepne a kdyz ne...neco mne napadlo.. diiik
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Příspěvek od Cimi » 14.01.2015 18:12

mam palaubák, jak to přesně myslíš když sepne větrák? po zahřátí?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti