
Čidlo tachometru
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Čidlo tachometru
Až budeš tahat ven to staré třeba dvě hodiny s rukama natřikrát zalomenýma nad převodovkou a popřemýšlíš, že ta čína Ti vydrží třeba jen půl roku a absolvuješ to zas... no nevím, radši bych koupil originál a měl klid. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.12.2015 12:57
Re: Čidlo tachometru

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Čidlo tachometru
Na poFL modeloch to ide podla mojho pozorovania lahsie. Aj tak svina kolik sa lahsie vytahuje.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Čidlo tachometru
Podle mně tam jsou ty dva těsnící kroužky zbytečně a stačil by jen jeden.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
Re: Čidlo tachometru
Třebas to někomu také pomůže...
Občas padající ručička, poté výpadky počítače km, sem tam zaškubání motoru (po přidání plynu zmizelo), nakonec i 2x chyba motoru po delším výpadku měření.
Rozhodnuto o výměně. Zakoupeno čidlo od FEBI, provedena příprava v podobě stříkání WDéčkem asi 2 týdny a hurá na výměnu.
Po přečtení fóra byla jakástaká představa o postupu, vše v hlavě probráno a přizpůsobeno mým podmínkám...1 člověk, žádná jáma, nejlepší kus nářádí siky...
A neskutečný porod....
Ulomil jsem plastový držák, plechovou pojistku na kolíku a po opakovaném pokusu o vytažení, jsem se dostal jen k tomu, že jsem jej "utrh" a pohnul se cca o 1mm tam a zpět.
Auto sem parknul nad vyjetou kolej na příjezdu k domu, vlezl pod něj a výsledek o nic lepší, naprd přístup, málo místa, ruka na několikrát zalomená abych se tam vůbec dostal.
A tak sem přemýšlel... až sem se na*ral, vzal aku rázovej utahovák od narexu (hlava na klasické bity), dal do něj sklíčidlo, chytl konec kolíku a během cca 10 vteřin byl kolík venku
, řekl bych, že s malou vrtačkou by to šlo také.
Super, takže promazané čidlo už pude samo, moje představa
Fakt nešlo....
Vyzkoušel sem všemožný svírací nářadí co mám, zespod, zvrchu a nic, jen se čidlo krásně točilo dokola, že jsem myslel, že jsem jej rozlomil vejpůl.
To už byl druhý den, co jsem s přestávkami nad tím nevěřícně kroutil hlavou a postup žádnej...
Prostříknul, zkusil vytáhnout, ale nahoru ani ň.
Pak přišel nápad... vlez jsem pod auto, chytl čidlo sikama, pořádně je stáhnul zámečnickou svorkou, co jsem někde mezitím objevil a měl takové provizorní samosvorné kleště, siky se pěkně zakously do plastu a držely. Ze spod jsem začal přes kovou tyčku klepat a čidlo bylo do půl minuty venku
Něco podobnýho, už tu psali, ale já měl jen dvě ruce a manželka prostě kleště neudržela
Čidlo mělo mezi okroužkama a nad tím horním, nasypaný spoustu bordelu (takovej spíš drobnej písek) kterej fungoval jako dokonalej špunt proti vytažení, až to vyklepání pomohlo.
Nové čidlo šlo raz dva (namazané má docela vůli, a vzhledem k tomu bordelu jsem pro obhajobu 2 okroužků), kolík po repasi šel zpátky, než se dostanu do fordu pro novej a hotovo, řekl bych tak 5 minut čisté práce, ale 2 dny zoufalství
Občas padající ručička, poté výpadky počítače km, sem tam zaškubání motoru (po přidání plynu zmizelo), nakonec i 2x chyba motoru po delším výpadku měření.
Rozhodnuto o výměně. Zakoupeno čidlo od FEBI, provedena příprava v podobě stříkání WDéčkem asi 2 týdny a hurá na výměnu.
Po přečtení fóra byla jakástaká představa o postupu, vše v hlavě probráno a přizpůsobeno mým podmínkám...1 člověk, žádná jáma, nejlepší kus nářádí siky...
A neskutečný porod....
Ulomil jsem plastový držák, plechovou pojistku na kolíku a po opakovaném pokusu o vytažení, jsem se dostal jen k tomu, že jsem jej "utrh" a pohnul se cca o 1mm tam a zpět.
Auto sem parknul nad vyjetou kolej na příjezdu k domu, vlezl pod něj a výsledek o nic lepší, naprd přístup, málo místa, ruka na několikrát zalomená abych se tam vůbec dostal.
A tak sem přemýšlel... až sem se na*ral, vzal aku rázovej utahovák od narexu (hlava na klasické bity), dal do něj sklíčidlo, chytl konec kolíku a během cca 10 vteřin byl kolík venku

Super, takže promazané čidlo už pude samo, moje představa

Fakt nešlo....

Vyzkoušel sem všemožný svírací nářadí co mám, zespod, zvrchu a nic, jen se čidlo krásně točilo dokola, že jsem myslel, že jsem jej rozlomil vejpůl.
To už byl druhý den, co jsem s přestávkami nad tím nevěřícně kroutil hlavou a postup žádnej...
Prostříknul, zkusil vytáhnout, ale nahoru ani ň.
Pak přišel nápad... vlez jsem pod auto, chytl čidlo sikama, pořádně je stáhnul zámečnickou svorkou, co jsem někde mezitím objevil a měl takové provizorní samosvorné kleště, siky se pěkně zakously do plastu a držely. Ze spod jsem začal přes kovou tyčku klepat a čidlo bylo do půl minuty venku

Něco podobnýho, už tu psali, ale já měl jen dvě ruce a manželka prostě kleště neudržela

Čidlo mělo mezi okroužkama a nad tím horním, nasypaný spoustu bordelu (takovej spíš drobnej písek) kterej fungoval jako dokonalej špunt proti vytažení, až to vyklepání pomohlo.
Nové čidlo šlo raz dva (namazané má docela vůli, a vzhledem k tomu bordelu jsem pro obhajobu 2 okroužků), kolík po repasi šel zpátky, než se dostanu do fordu pro novej a hotovo, řekl bych tak 5 minut čisté práce, ale 2 dny zoufalství

- chip62
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.12.2009 22:42
Re: Čidlo tachometru
Taky trošku přispěji do mlýna - po klasických příznacích skákací a občas mrtvé ručičky tachometru a vyčárkovamém počitadle jsem si nechal vyměnit čidlo. Chvilku vše fungovalo až najednou - mám to do garáže asi 2 km a jeden den spěchal takže skok do auta, studený motor do práce a celou cestu mrtvá ručička. Po práci domů zase s mrtvolou. Kontrola opticky vše ok. Domluvil si u mechanika kontrolu a po asi 3 km najednou ok. Pak už se nic neprojevilo. Říkám si už to bude ok ale ejhle - včera stejná cesta a zase s mrtvolou. Po minulé zkušenosti jsem nejel hned domů ale udělal kolečko kolem sídliště a asi po 3 km zase skočila a zas ok. Nějaký tip? Má to nějaký vliv že se za tu dobu zahřeje motor? Třeba že je nějak v hajzlu čidlo teploty a nepustí signál do řj? Mám fofo 1.6 R 2001 benzín
Naposledy upravil(a) chip62 dne 30.05.2016 08:33, celkem upraveno 1 x.
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
- chip62
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.12.2009 22:42
Re: Čidlo tachometru
Baterka je v pohodě startuje na první cvrnknutí a žádné skomírání. Varta silverlinka drží.
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo tachometru
Mě taky startovala na první i když bylo pod mrazem. Jednou bylo tepleji a startér ani ň. Naměřil jsem na baterce 9V.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Čidlo tachometru
9V je prerazeny jeden clanok a nasledny pokus o start. (ak si ju teda nevytlkol)
Takze bud ti vo vnutri narastol sulfat alebo utrhlo dosku, ktora vyskratovala clanok.
Takze bud ti vo vnutri narastol sulfat alebo utrhlo dosku, ktora vyskratovala clanok.
- thunderace
- .
- Příspěvky: 229
- Registrován: 23.11.2009 18:43
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Čidlo tachometru
Dneska jsem i já měnil čidlo tachometru
jediný pozitivum na celý tý negativní věci bylo, že jsem tu z fóra věděl co to obnáší. Jen ve zkratce, zajišťovací kolík jsem doloval tak hoďku, s tím že jsem na čidle musel zlomit tu packu kterou kolík prochází, aby byl za co chytit. Pomohly samosvorný kleště, bez nich bych byl v řiti. Čidlo jsem trochu rozhejbal sikovkama do stran - práci to dalo. Pak jsem zezhora uvázal ocelový lanko za čidlo a přes páku ho zkusil vytáhnout. No vyběhla jen půlka
takže navrtat, samořezku a za ní už jsem ho vytáhl. Začal jsem v půl 10, když se mi čidlo přetrhlo, šel jsem ze zoufalství na oběd, ten zabral hoďku a skončil jsem v 5 i s úklidem tuny cajku. Takže nějakých krásných 6 hodin čistý práce  ale dobrej pocit že je hotovo




focus 2.0 16v st170 127kw 02
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29.04.2011 10:49
Re: Čidlo tachometru
Zdarec,tak já taky vyměnil cca měsíc zpět a všechno v pohodě a teď zase nastal stejný problém...nevíte cim to může být?
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Čidlo tachometru
čidlo je origo?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host