Stránka 13 z 27

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 16:44
od foki
a je to sice OT ale tady mas neco o xenonech :
¨

--------------------------------------------------------------------------------

Takzvané HID Xenony, které lze zabudovat do patice místo klasické halogenové žárovky jakéhokoliv vozu, sice výrazně lépe svítí, ale na rozdíl od xenonových světlometů přímo z automobilky je jejich použití v rozporu s předpisy a policie jej může pokutovat. Vyplývá to z vyjádření ministerstva dopravy a policie.

Policie se podle Dagmar Bednarčíkové z policejního prezidia používání neschválených xenonů věnuje při pravidelných silničních kontrolách. Při jejich odhalení pak řidiči hrozí bloková pokuta do 2 000 Kč.

"V rámci běžné silniční kontroly je však odhalení používání neoriginálních zástaveb xenonových výbojek velmi složité, neboť předpokládá vysoké odborné znalosti z oblasti výroby a vývoje automobilů. Odhalení neoriginálních zástaveb je pak věcí stanic technické kontroly (STK)," připustila.

Kvůli své vyšší svítivosti u xenonových výbojek hrozí u neseřízených nebo špinavých světel větší riziko oslnění protijedoucích řidičů. Výbojky se proto mohou montovat jen do světlometů umožňujících jejich automatické naklápění podle polohy vozidla a do aut vybavených ostřikem světlometů.

"Výbojkové zdroje světla je možno použít pouze do světlometů pro tyto zdroje světla schválené podle příslušných legislativních norem. Nelze je však používat jako náhrady za klasické žárovky a halogenové žárovky do světlometů neurčených pro výbojkové světelné zdroje," vysvětluje mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka. Světla, kde lze xenony použít, musí být označena homologační značkou ve tvaru "E" v kruhu a souborem homologačních čísel.

Nelegálnost xenonových náhrad za halogenové žárovky uznávají i sami prodejci. Podle internetového obchodu Levnealarmy.cz je montáž těchto sad pouze na vlastní riziko kupujícího.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/xenony-sviti-stale ... tomoto_fdv

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 16:49
od foki
a xenony aspon z vyroby tam nemas

Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Bez sady zvláštního vybavení
Convenience Group No.8
Sada 1 přípr. tržní přizpůsobení
Marketingová úroveň 1
Bez servisní opravárenské sady
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Modře tón.sklo plus neprůhledné
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez popelníkové konzole
S chlazenou příruční schránkou
S Krátkou Podlažní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
Bez slunečních clon
S kobercem nákladového prostoru
Bez stresního nosice
Se zadním spojlerem
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Vyhř.sign.zrc.se svít.a dvojím ovl.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
bez bederní opery sed. spolujezdce
S vyhr. sedadlam ridice
S Vyhřívaným Sedadlem
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Bez čištění světlometů
Bez Střešního Okna
Air Crtn Rstrnt LH

s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Bez upevnění Isofix
S mini ocelovým náhradním kolem
(+) Zadni tlumice standard
Kola 18" styl 1
Žádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěšením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Sportovní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant - 3 paprsky s kůží
Bez Regulátoru Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Konvenční přístroje - úroveň 2
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Less Tyre Inflation Monitor
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Se zadní parkovací pomuckou
Bez předního park. zařízení
Se zvedákem A/V
Bez připojení interface Blue Tooth
Vyšší verze s CD př. a AM/FM rádio
Sada Ice 6
S 8 reproduktory vyšší verze
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
Bez modulů aktivovaných hlasem
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Bez elektrické zásuvky
S automaticky spínanými světlomety
Rozšířený systém předních světel
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S černými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 2
S automatickým ovládáním světlometů

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 17:32
od hankeys
jj díky, zase jsem o trošku chytřejší...
a jak je to s chiptuningem na focuse HB 1,8i 92kw? má to cenu do toho jít, na motorchip.eu je teď akce za 1750,- Kč. Díky

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 18:48
od foki
ja to umim , za litr ale aby probehla kalibrace tak se musi najet aspon 5000km s max rychlosti do 80km/h a otacky nesmi prelezt 1500ot/min . pak se tomu muze nalozit .

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 18:51
od pbjun
:bravo22: A moji 1,6 umis taky za litr o treba 300ps? :D

Re: názor na ojetinu

Napsal: 10.06.2011 18:59
od foki
pbjun píše::bravo22: A moji 1,6 umis taky za litr o treba 300ps? :D
jj na 300koni je to za 1200 , ale musis to kalibrovat asi 10000km , to se musim podivat .

Re: názor na ojetinu

Napsal: 11.06.2011 08:37
od pbjun
Aha takze u fiesty 1,3 dokazes 500ps a kalibruje se to asi 100tis km s tim ze to stoji asi 1500 chapu spravne? :D

Re: názor na ojetinu

Napsal: 11.06.2011 10:04
od foki
ty uz jsi videl novy cenik ? :totlsmile:

Re: názor na ojetinu

Napsal: 11.06.2011 13:54
od pbjun
Jj :D Je verejne dostupny na http://www.abctuning.cz :D
Ted ale vazne, pokud do toho motoru nasypes tak 30 - 40 tis tak se na 150 - 160 koni dostanes :)

Re: názor na ojetinu

Napsal: 11.06.2011 21:04
od V12
ABC malo pred rokmi na krku udanie od ProfiTuningu a MM Racingu za podvod. Ako sa to vtedy vyvinulo ? Ako to, ze este funguju ? Ved prachy a skoda na ojebabranych musela byt riadne velka. Alebo to platilo iba pre SK pobocku (ak ju mali) ?

EDIT :

Kód: Vybrat vše

http://www.sportmotor.cz/ABCtuning.pdf

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.06.2011 09:50
od Smaily
zdravím, čo by ste povedali na kúpu tohto C-MAXa??

popríapde sa mi celkom páčia aj tieto kúsky: Ford Focus 1.6 16V Ghia alebo ešte Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT poprípade Ford Focus Combi 1.8 16V Ghia -> ale tento posledný je dovoz, takže to môže byť klasika (po starom pánovi, garážované, úplná servisná história, bla bla bla) aj keď sa mi z nich páči asi najviac...ináč, má každý z tých štyroch niečo do seba (aj keď fotky a popis môžu aj zavádzať)...

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.06.2011 10:14
od Nicco
Ta 1.8 ma nieco do seba, aj ked to nie je najlepsi motor, ale vyvazuje to flexifuel a vybava. Co ma ale zaujalo, je ze je to uz 2hy Focus, co ma tlacitko ESP na opacnej strane ako 99.9% Focusov. Nevie niekto ako je to mozne?

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.06.2011 10:49
od foki
Nicco píše: Co ma ale zaujalo, je ze je to uz 2hy Focus, co ma tlacitko ESP na opacnej strane ako 99.9% Focusov. Nevie niekto ako je to mozne?

tak to dopadne kdyz amater sklada palubku a nepamatuje si poradi tlacitek

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.06.2011 10:58
od Nicco
Som si myslel :dih:

Re: názor na ojetinu

Napsal: 13.06.2011 12:48
od Smaily
foki píše:tak to dopadne kdyz amater sklada palubku a nepamatuje si poradi tlacitek
...takže ruky preč ak som to dobre pochopil...a ten C-MAX, ten sa mi celkom páči, človek je druhý majiteľ po FORDe (zrejme predvádzačka)...