Stránka 13 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 06.07.2011 20:24
od Dav
No vypada to tak, ze emise pro stejny motor vyhodnucuji v ruznych koutech CR ruzne 8O
Pro Euro IV by mela byt hodnota kourivosti 1,1 a ne 1,99, to je podstatny rozdil a puvodne to melo plnit navic s DPF :!:
Me delali emise pri 5120 ot/min :roll: Maximalni otacky maji byt dokonce 5350ot/min. Tak to je uz slusnej zahul pro motor :(
Pak se nemuzeme divit, ze stare naftaky maji lepsi vysledky, ale ty se vyhodnocuji kolem 4000ot/min, ( bo vyssi otacky nemaj )

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 06.07.2011 21:38
od pavel28
Dav píše:No vypada to tak, ze emise pro stejny motor vyhodnucuji v ruznych koutech CR ruzne 8O
Pro Euro IV by mela byt hodnota kourivosti 1,1 a ne 1,99, to je podstatny rozdil a puvodne to melo plnit navic s DPF :!:
Me delali emise pri 5120 ot/min :roll: Maximalni otacky maji byt dokonce 5350ot/min. Tak to je uz slusnej zahul pro motor :(
Pak se nemuzeme divit, ze stare naftaky maji lepsi vysledky, ale ty se vyhodnocuji kolem 4000ot/min, ( bo vyssi otacky nemaj )
No upřímně,mě je ůplně jedno,jestli 1,1,nebo 1,99 (asi je to v toleranci ) hlavně když to prošlo v poho a bez ůplatku. :cooler: :Dancer:
Ps:1,99 je dovolená
0,34 je naměřená kouřivost.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 06.07.2011 22:05
od Dav
No chtel jsem tim jen rict, ze dovolena kourivost pro Euro IV ma byt max. 1,1 a ne 1,99 ( na tvoji Ek maji v tom bordel ).
Ta skutecne namerena 0,34 je pekna, do 1,1 mas jeste velkou rezervu :wink:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 07.07.2011 12:01
od Giggo
Na Emisích bych se nebál. Stejně to tam nějak "zaorkouhlej" i když to auto je nesplní. I bez úplatku sem viděl v několika STK, že emise skutečně neřeší.
Taky ovšem nechápu měření emisí při 4000-5000 otáček, když převážně jezdím někde mezi 2000-3000.
Mě vychází STK na zimu, takže než člověk dojde na řadu auto je studený né-li promrzlý a vytáčet mi studenej motor do 5000 ot. tak toho chlapa z auta vytáhnu velmi rychlým a nepěkným způsobem.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.07.2011 15:58
od Nicco
Giggo píše:Na Emisích bych se nebál. Stejně to tam nějak "zaorkouhlej" i když to auto je nesplní. I bez úplatku sem viděl v několika STK, že emise skutečně neřeší.
Poznam par ludi, ktori nepresli a museli s tym do servisu.
Inak tato firma sa javi dost profesionalne:
Umíme ještě mnoho jiných služeb kromě oprav nefunkčních jednotek. Např. optimalizovat spalování motoru(chiptuning), trvale vyrušit ve vozidle požadavek na filtr pevných částic DPF či FAP, trvale vyrušit imobilizér ve vozidle, vyčistit data imobilizéru, atd.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.07.2011 19:15
od pavel28
Nicco píše:
Giggo píše:Na Emisích bych se nebál. Stejně to tam nějak "zaorkouhlej" i když to auto je nesplní. I bez úplatku sem viděl v několika STK, že emise skutečně neřeší.
Poznam par ludi, ktori nepresli a museli s tym do servisu.
Inak tato firma sa javi dost profesionalne:
Umíme ještě mnoho jiných služeb kromě oprav nefunkčních jednotek. Např. optimalizovat spalování motoru(chiptuning), trvale vyrušit ve vozidle požadavek na filtr pevných částic DPF či FAP, trvale vyrušit imobilizér ve vozidle, vyčistit data imobilizéru, atd.
Hm,Tak tam bych asi nejel. :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.07.2011 13:58
od martasak
Nicco píše: Poznam par ludi, ktori nepresli a museli s tym do servisu.
Kvůli kuchnutí DPF ? u Forda ? nebo prostě neprošli aniž by kuchali ?
Na základě čeho na tebe působí dost profesionálně ? že píše UMÍME zvýrazněným písmem ?
Jen se ptám.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.07.2011 20:39
od Nicco
Nepresli, som tym reagoval na prispevok kde niekto pisal, ze emisnu vo vseobecnosti beru na lahku vahu. Nemyslel som na DPF, ale tam boli problemy s katom, labdou, predstihom,...

A ta firma co sa pytas opravuje, s dorazom na slovo opravuje, nie vymiena riadiace jednotky a DPF maju ako "modnu" zalezitost, ale vsetko mam iba z ich stranky. Opravuju aj tachometre s takou dost podstatnou poznamkou, ktora im pridava na solidnosti: "Úpravy stavu km tachometrů neprovádíme!"

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 25.07.2011 22:28
od vita_k
pavel28 píše:
vita_k píše:Zjistil jsem jak se upravuji hadicky do diff cidla pri extrakci dpf:

- hadička co je myslim tenčí - na "zacatku" filtru - hned za turbem se neupravuje
- hadička co je "za" filtrem je v jedné tretine rozrizla - do diff čidla jde atmosfericky tla. Hned za kovovou trubickou z filtru DPF je stejna gumova hadice zaslepena kusem šroubku.

Takže čidlo diferencialniho tlaku se zrejme neupravuje. Jedna hadička se z čidla muže rovnou vytáhnout, druhá musí zůstat.
detail rozriznute hadice:
Obrázek
Tak dneska jsem se mrka na ty hadice,a nic rozřízlého,nebo ucpaného nějakým šroubkem jsem tam nenašel. :Dancer: :nixw: :nixw:
Tak novinky. Dnes ve FAP-off. hadicky maj byt obe dvě prorizle a zaslepene, dela to firma :) Mam novy SW - nemel by zapinat saharu. Budu dal popisovat jak se to chová. Uvidíme :)

Edit.: potkal jsem se primo s p. Rekzieglem a chvili sme si povidali o problematice. Je to celkem zajimave, co vsechno zvladnou a co dela problemy. Byl nastvany na to, ze ty filtry tam vubec davaji. Ze filtr odchazi po zaruce a stoji to hrozny prachy. Nektera auta maji regenerace nastavene tak, ze probihaj po konstantni ujete vzdalenosti bez ohledu na zaplneni filtru. To je pak radost.

Jedna zajimavost, co mi rikal je, ze je uz celkem jedno, jak jsou zapojene hadice do tlakoveho cidla, ze je to v SW osetreno (pry tam muze byt tlak jakykoli). Podle me ale neni nebo ne uplne dobre prototze, kdyz jsem hadice omylem prehodil, tak brzo vyskocila chyba motoru - kontrolka + chyba s tim spojena. Ted si nevzpomenu na kod (mozna P2002).

jeste zpet k memu autu. Rikal, ze pri regen. je to opravdu jiny rezim. Motor v tomto pripade otevira klapku na vzduch, ktery nejde z IC

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 26.07.2011 16:06
od JanyD
Tak jsem včera do fapoffu taky zavítal. Auto převzato 9:15 a v 12:15 jsme jeli na zkušební jízdu asi na 10 minut. Dle výpisu diagnostiky jsem tam měl dvě chyby. Překročený čas sahary a dost chyb na DPF. Mám najeto 177 800 km. Auto dříve regenerovalo tak jednou max 2x za nádrž. Poslední dobou se mi to spouštělo tak po 150 km. A při nízkých otáčkách už i auto dost pocukávalo a nereagovalo chvíli vůbec na plyn. No co jsem spozoroval první rozdíly - motor hlavně na volnoběh i za jízdy je podstatně tišší. A dost ze zlepšil zátah od nízkých otáček někdy po přeřazení z jedničky na dvojku fordík chvíli přemýšlel co dál. Ted užje to OK. Najel jsem od včera 200km a dneska hodně cukačet. Zatím žádné pucukávání nenastalo ani žádná sahara po chcípnutí motoru. Tak doufám, že to bude OK.
Akorát mi odpojily baterku a radio chtělo code. Doma mám náhradní klíčky k autu kde mám kod na radiu a ten mi to prostě nebere. Radio jsem vykuchal a ten serial mi začíná na V takže budu muset do servisu. Takže další 400,-

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 26.07.2011 17:24
od vita_k
muzes pak napsat, jestli ti probiha nejaka kilometrova regenerace, jestli ji poznas? Ja mam pocit, ze se objevuje regen a pritom se mi zapise overboost chyba tj. vysoky tlak z turba p0234. Pritom auto trochu cuka.

Klidne uznam, ze to muze byt i jen izolovana chyba v regulaci turba a regen s tim nema nic spolecneho. Ale zkusenosti by se mi hodily.

diky.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 26.07.2011 17:27
od JanyD
Jo do práce najezdím 80 km denně takže jestli to něco začně dělat co by nemělo dám vědět.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 26.07.2011 20:25
od pavel28
vita_k píše:
pavel28 píše:
vita_k píše:Zjistil jsem jak se upravuji hadicky do diff cidla pri extrakci dpf:

- hadička co je myslim tenčí - na "zacatku" filtru - hned za turbem se neupravuje
- hadička co je "za" filtrem je v jedné tretine rozrizla - do diff čidla jde atmosfericky tla. Hned za kovovou trubickou z filtru DPF je stejna gumova hadice zaslepena kusem šroubku.

Takže čidlo diferencialniho tlaku se zrejme neupravuje. Jedna hadička se z čidla muže rovnou vytáhnout, druhá musí zůstat.
detail rozriznute hadice:
Obrázek
Tak dneska jsem se mrka na ty hadice,a nic rozřízlého,nebo ucpaného nějakým šroubkem jsem tam nenašel. :Dancer: :nixw: :nixw:
Tak novinky. Dnes ve FAP-off. hadicky maj byt obe dvě prorizle a zaslepene, dela to firma :) Mam novy SW - nemel by zapinat saharu. Budu dal popisovat jak se to chová. Uvidíme :)

Edit.: potkal jsem se primo s p. Rekzieglem a chvili sme si povidali o problematice. Je to celkem zajimave, co vsechno zvladnou a co dela problemy. Byl nastvany na to, ze ty filtry tam vubec davaji. Ze filtr odchazi po zaruce a stoji to hrozny prachy. Nektera auta maji regenerace nastavene tak, ze probihaj po konstantni ujete vzdalenosti bez ohledu na zaplneni filtru. To je pak radost.

Jedna zajimavost, co mi rikal je, ze je uz celkem jedno, jak jsou zapojene hadice do tlakoveho cidla, ze je to v SW osetreno (pry tam muze byt tlak jakykoli). Podle me ale neni nebo ne uplne dobre prototze, kdyz jsem hadice omylem prehodil, tak brzo vyskocila chyba motoru - kontrolka + chyba s tim spojena. Ted si nevzpomenu na kod (mozna P2002).

jeste zpet k memu autu. Rikal, ze pri regen. je to opravdu jiny rezim. Motor v tomto pripade otevira klapku na vzduch, ktery nejde z IC
A proč ty hadice jsou prořízlé?? :shocked: Já jsem nic nenačel :nixw: :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 26.07.2011 21:44
od vita_k
tak zvlastne to vysvetlil... Rikal, ze to cidlo je zbytečně namahane tlakem (od toho tam je, ze?) a at to nezlobi tak to takhle zaslepi. Možná trochu mlžil? No jeste tehdy, jak jsem mel zaslepenou jen jednu hadici a mel jsem je přehozene, tak tam byla pomerne rychle kontrolka... Takze stejne to vliv melo... trochu záhada. Ted je muzu uplne vypojit. Mam ELM "diagnostiku", mazat chyby můžu, do nouzáku to snad nespadne. Zkusim experimentovat:)

Mas stejny motor a stejny rok. Zvlastni, ze je to jinak. Zatim

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 27.07.2011 09:44
od zdenyvm
JanyD píše:... A při nízkých otáčkách už i auto dost pocukávalo a nereagovalo chvíli vůbec na plyn. No co jsem spozoroval první rozdíly - motor hlavně na volnoběh i za jízdy je podstatně tišší. A dost ze zlepšil zátah od nízkých otáček někdy po přeřazení z jedničky na dvojku fordík chvíli přemýšlel co dál. Ted užje to OK. Najel jsem od včera 200km a dneska hodně cukačet. Zatím žádné pucukávání nenastalo ani žádná sahara po chcípnutí motoru. Tak doufám, že to bude OK. ...
Přesně to dělá mně - při nízkých otáčkách semtam přemýšlí co a jak když trochu přidám. Jak se rozjede, tak už je super i při přeřazení. Semtam taky pocukává, hlavně když jedu delší dobu na nižší otáčky (cca 1500-2000), pak přidám a cuká...
DPF už mám půl roku venku, myslíte že by pomohlo přepsání software co teď fapoff dělá? Nemám to k nim zrovna kousek, ale jestli by to pomohlo, tak se objednávám! Dělali to oni...