Stránka 13 z 30

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 21.12.2010 22:42
od Lájoš
Tak moje diagnóza zní,přidřené čtyři vstřikovače a chycené čerpadlo :twisted: :twisted: :twisted:
Mám ještě takový dotaz,nevíte někdo,od kterého roku jsou u Mondea TDCi používány jiné vstřikovače než Delphi 8)

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.12.2010 00:16
od tomason
To záleží na motoru v novém Mondeu od 2006 2.0TDCI je většinou Siemens piezo od PSA kod motoru DW10B a nebo Ford Lynx 1.8TDCI.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.12.2010 09:48
od Brehowicz
Troška teorie,docela zajímavé počtení.
http://www.autobecher.cz/

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.12.2010 12:20
od tomason
Tak PD končí zejména kůli emisní normě Euro V tento systém je velmi kouřivý a má problém s regenerací DPF i to určitě prodražuje výrobní náklady a hlavně VDO se nepovedl vstřikovač s microtryskami,které se zanáší karbonem a musí se hodně často čistit.VW se zpátky vracelo k Bosch PD,ale Euro V už je spjato s CR.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 27.12.2010 20:46
od markussius
Potřeboval bych poradit ...nemůžu nikde sehnat repas vstřikovače jsem z jižní moravy...Poradí někdo

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.02.2011 18:44
od Jarunka
Taky bych chtěl přidat svojí zkušenost, dovezl jsem TDCI 2,0 96KW, combi, automat ze SRN. Před provozem kontrola v servisu (kontrola vstřiků a čerpadla OK) Mám najeto 166tis.km. Během 5tis jsem zjistil následující : při mrazu víc jak -15 a víc motor naskočí a hned zhasne. Pak někdy během dne občas nechce teplé nastartovat. Minulý týden jsem jel a při sešlápnutí plynového pedálu se mi rozblikala kontrolka žhavení. Motor spadl do nouzového programu a po i opětovném nastartování kontrolka stále blikala. Následovala diagnostika, bylo zjištěno, že závadou je první vstřik. Jak procházím fórum, zjistil jsem, ostatní mají v těchto kilometrech tytéž problémy. Takže na řadu přijde vyjmutí vstřiků, odvoz na kontrolu do Plzně a následnou repasi či vyčištění. Cena za repas prý 4-5tis, čištění 500,- /orientační cena/. Při dobré konstalaci mi to vyjde na cca 8-10tis kč. To je rozpočet naší domácnosti na jeden měsíc za jídlo.
Měl jsem před tím TDDi a tyhle problémy jsem nikdy neměl. Stále hledám nějakou dobrou věc na TDCI, ale stále ji nemohu najít TDDI spotřeba stále 6,5L TDCI 7-9 stále ale spíš 9L, start v -25 TDDI na otočení, TDCI i v -15C nejde, TDDI natankovat třeba srač.. z ONO a jelo stále do TDCI jen benzina top q nebo verva s aditivy a stále jen problém.
Ze zkušenosti kdy jsem sedlal Octávku TDI, Galaxy TDI, Focus TDCI, Mondeo TDDI, Mondeo TDCI, 2x Mondeo TD musim říct, že všechny auta mají svoje chyby, ale Mondeo TDCI je jen a jen sprostá kasička výrobce FORD. MOndié půjde do světa a budu moc dlouho rozmýšlet co dál. :oops: TDCI :palec_dolu:

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.02.2011 19:22
od Brehowicz
No bohužel si měl smulu s tím se nedá nic dělat.Holt si koupil ojetimu a s rizikem bylo třeba počítat,majitel před tebou možna jezdil těch 166tkm bez problému.
Já mám najeto něco přes 100tkm a zatím mám jen usměv na tváři a doufám že to tak vydrží,tankovat mohu tak nanejvýš na OMV o nějaké vervě si tu mužu jen zdát.

Spotřeba u mně pokud jezdím do práce kam to mám cca 12km tak je v osazení 3 osob +-6l teď v zimě a pokud při tom dojíždim i do druhé práce kam to mám jen 1km tak se mi to mrví někam k 7l.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.02.2011 19:42
od zdenek34
To je prostě smůla - moje zkušenosti s TDCi: spotřeba celková 6,7 l na dálkové 5,5 l, start v -27 st.C na drb (vedle švagrův Passat 2.0 TDi rok 2006 na třetí pokus), tankování Benzina - vše OK.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 22.02.2011 20:23
od Brehowicz
Nepatří to sice ke vstřikum,ale dám to sem.Je pár věci které mně na mondeu mk3 po fc fakt štvou a je to podle mně ostuda.
-primitivní palub. počitač proč? koncern to měl už dávno na uplně jiné urovni
-ostudný klíč proč? opět od koncernu vypadal vystřelovák dávno jinak
-ostřiky skel měly byt rozprašovaci a schované ne na haubně
-zadní stěrač, v této tříde ta raminková hruza?
-chybí kontrolka vadného žhaviče
-chybí kontrolka vadné žárovky

našly by se určitě další drobné detaily,ne všechno ale vyvaži ten skvělý podvozek,přesto mám svoje auto moc rád a je to na něm asi i vidět.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.02.2011 06:29
od Eidž
2 Jarunka: trable s ojetým autem jsou vždy nepříjemné. A jelikož jde koupit TDD, tak proč kupovat TDCi? Každého věc. Já např. chtěl TDCi - rozdíl výkonu motoru je pro mě důležitý. A v tom ročníku,na který jsem měl peníze, TDD zrovna neporuchovostí netrpí - prasklé hlavy, smrt čerpadla... Ale je to závislé na roku výroby. Každý ročník a typ má prostě své. U zmiňované ochtávky 1,9TDi - váha vzduchu (což zase u Fordu funguje) - mám pokračovat?
U každého auta, typu je něco, co se kaká. Já startuji i v těchto mrazech na první pokus. Mám na tachu přes 220 tis. km, což je informativní údaj nic neříkající o tom, kolik mají vstřiky skutečně najeto. Tankuji Vervu s vločkou ;-) a jezdím denně do práce...

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.02.2011 07:51
od fusionek
Filtry dávat vzdycky jen originál!!! :cooler: nestojí to pak za ty problémy... :nnou:

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.02.2011 12:49
od buceek07
Jojo Delphi...

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.02.2011 17:29
od Misak81
Jarunka opis tvojich problemov moze mat dve vysvetlenia,predchadzajuci majitel bol prasa a tak sa k tomu autu aj choval alebo si k dovezenemu autu zo "166tis.km" v dnesnej dobe daj x 2 co nieje nic nemozne a mas dalsiu odpoved,poznam chlapka co menil vstreky u mondea po nabehani 240.tis.km (kupene nove)a taktiez majitela Passata ktory ma na tachu 120.tis. interier ako novy a po napichnuti na diagnostike zistil, ze ma skutonych 380 tis. :D mam tiez tdci 96 kw ,do a z prace to mam 25km a spotreba teraz v zime 5,8 l start na sup a na tachu "124.tis." a viem ,ze ma urcite viac mam ho cez pol roka a zatial spokojnost chcel som tddi ale ked som videl v akych stavoch ich predavaju a co za ne chcu to nevravim ze vstrekovacie cerpadlo nove stoji 80tis. a cena auta je 130.tis. ,v porovnani z octaviou na ktoru stoja vstreky 18tis. jeden a na mondeo o polovicu ,ale s tymto vsetkym sa musi u ojeteho auta pocitat a pokial niekto chce setrit tak si to treba uvedomit skor nez si take auto kupi

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 24.02.2011 07:56
od Lájoš
Tak můj osobní názor na Mondeo 2,0 TDCi je asi takový:
Auto mám pět let,jsem s ním maximálně spokojený,chovám se k němu jak nejlépe mohu,tankuji u Schell,Benzina,žádné no name,
přesto jsem už 2 x měnil vstřiky,takže nějaký problém u starších TDCi se vstřikovači určitě bude :palec_dolu: :palec_dolu:
Samotní servisáci zabývající se opravami TDCi motorů tvrdí,že životnost těchto vstřikovačů je cca 120 - 150 tis km + kombinace
u nás prodávané kvalitní nafty je pro tyto vstřiky smrtelné :bebng:

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 25.02.2011 07:25
od Eidž