TDCi - vstřikování

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lájoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20.12.2010 21:57
Bydliště: Mohelnice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Lájoš » 21.12.2010 22:42

Tak moje diagnóza zní,přidřené čtyři vstřikovače a chycené čerpadlo :twisted: :twisted: :twisted:
Mám ještě takový dotaz,nevíte někdo,od kterého roku jsou u Mondea TDCi používány jiné vstřikovače než Delphi 8)
Ford Mondeo 2002,96 kW,TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od tomason » 22.12.2010 00:16

To záleží na motoru v novém Mondeu od 2006 2.0TDCI je většinou Siemens piezo od PSA kod motoru DW10B a nebo Ford Lynx 1.8TDCI.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Brehowicz » 22.12.2010 09:48

Troška teorie,docela zajímavé počtení.
http://www.autobecher.cz/

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od tomason » 22.12.2010 12:20

Tak PD končí zejména kůli emisní normě Euro V tento systém je velmi kouřivý a má problém s regenerací DPF i to určitě prodražuje výrobní náklady a hlavně VDO se nepovedl vstřikovač s microtryskami,které se zanáší karbonem a musí se hodně často čistit.VW se zpátky vracelo k Bosch PD,ale Euro V už je spjato s CR.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

markussius
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 31.03.2009 15:25

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od markussius » 27.12.2010 20:46

Potřeboval bych poradit ...nemůžu nikde sehnat repas vstřikovače jsem z jižní moravy...Poradí někdo
Ford Mondeo 2002 TDCI 96KW

Jarunka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 25.02.2009 20:06

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Jarunka » 22.02.2011 18:44

Taky bych chtěl přidat svojí zkušenost, dovezl jsem TDCI 2,0 96KW, combi, automat ze SRN. Před provozem kontrola v servisu (kontrola vstřiků a čerpadla OK) Mám najeto 166tis.km. Během 5tis jsem zjistil následující : při mrazu víc jak -15 a víc motor naskočí a hned zhasne. Pak někdy během dne občas nechce teplé nastartovat. Minulý týden jsem jel a při sešlápnutí plynového pedálu se mi rozblikala kontrolka žhavení. Motor spadl do nouzového programu a po i opětovném nastartování kontrolka stále blikala. Následovala diagnostika, bylo zjištěno, že závadou je první vstřik. Jak procházím fórum, zjistil jsem, ostatní mají v těchto kilometrech tytéž problémy. Takže na řadu přijde vyjmutí vstřiků, odvoz na kontrolu do Plzně a následnou repasi či vyčištění. Cena za repas prý 4-5tis, čištění 500,- /orientační cena/. Při dobré konstalaci mi to vyjde na cca 8-10tis kč. To je rozpočet naší domácnosti na jeden měsíc za jídlo.
Měl jsem před tím TDDi a tyhle problémy jsem nikdy neměl. Stále hledám nějakou dobrou věc na TDCI, ale stále ji nemohu najít TDDI spotřeba stále 6,5L TDCI 7-9 stále ale spíš 9L, start v -25 TDDI na otočení, TDCI i v -15C nejde, TDDI natankovat třeba srač.. z ONO a jelo stále do TDCI jen benzina top q nebo verva s aditivy a stále jen problém.
Ze zkušenosti kdy jsem sedlal Octávku TDI, Galaxy TDI, Focus TDCI, Mondeo TDDI, Mondeo TDCI, 2x Mondeo TD musim říct, že všechny auta mají svoje chyby, ale Mondeo TDCI je jen a jen sprostá kasička výrobce FORD. MOndié půjde do světa a budu moc dlouho rozmýšlet co dál. :oops: TDCI :palec_dolu:

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Brehowicz » 22.02.2011 19:22

No bohužel si měl smulu s tím se nedá nic dělat.Holt si koupil ojetimu a s rizikem bylo třeba počítat,majitel před tebou možna jezdil těch 166tkm bez problému.
Já mám najeto něco přes 100tkm a zatím mám jen usměv na tváři a doufám že to tak vydrží,tankovat mohu tak nanejvýš na OMV o nějaké vervě si tu mužu jen zdát.

Spotřeba u mně pokud jezdím do práce kam to mám cca 12km tak je v osazení 3 osob +-6l teď v zimě a pokud při tom dojíždim i do druhé práce kam to mám jen 1km tak se mi to mrví někam k 7l.
Naposledy upravil(a) Brehowicz dne 22.02.2011 19:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od zdenek34 » 22.02.2011 19:42

To je prostě smůla - moje zkušenosti s TDCi: spotřeba celková 6,7 l na dálkové 5,5 l, start v -27 st.C na drb (vedle švagrův Passat 2.0 TDi rok 2006 na třetí pokus), tankování Benzina - vše OK.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Brehowicz » 22.02.2011 20:23

Nepatří to sice ke vstřikum,ale dám to sem.Je pár věci které mně na mondeu mk3 po fc fakt štvou a je to podle mně ostuda.
-primitivní palub. počitač proč? koncern to měl už dávno na uplně jiné urovni
-ostudný klíč proč? opět od koncernu vypadal vystřelovák dávno jinak
-ostřiky skel měly byt rozprašovaci a schované ne na haubně
-zadní stěrač, v této tříde ta raminková hruza?
-chybí kontrolka vadného žhaviče
-chybí kontrolka vadné žárovky

našly by se určitě další drobné detaily,ne všechno ale vyvaži ten skvělý podvozek,přesto mám svoje auto moc rád a je to na něm asi i vidět.

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Eidž » 23.02.2011 06:29

2 Jarunka: trable s ojetým autem jsou vždy nepříjemné. A jelikož jde koupit TDD, tak proč kupovat TDCi? Každého věc. Já např. chtěl TDCi - rozdíl výkonu motoru je pro mě důležitý. A v tom ročníku,na který jsem měl peníze, TDD zrovna neporuchovostí netrpí - prasklé hlavy, smrt čerpadla... Ale je to závislé na roku výroby. Každý ročník a typ má prostě své. U zmiňované ochtávky 1,9TDi - váha vzduchu (což zase u Fordu funguje) - mám pokračovat?
U každého auta, typu je něco, co se kaká. Já startuji i v těchto mrazech na první pokus. Mám na tachu přes 220 tis. km, což je informativní údaj nic neříkající o tom, kolik mají vstřiky skutečně najeto. Tankuji Vervu s vločkou ;-) a jezdím denně do práce...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
fusionek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18.02.2011 08:44

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od fusionek » 23.02.2011 07:51

Filtry dávat vzdycky jen originál!!! :cooler: nestojí to pak za ty problémy... :nnou:

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od buceek07 » 23.02.2011 12:49

Jojo Delphi...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Misak81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 15.07.2010 22:28

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Misak81 » 23.02.2011 17:29

Jarunka opis tvojich problemov moze mat dve vysvetlenia,predchadzajuci majitel bol prasa a tak sa k tomu autu aj choval alebo si k dovezenemu autu zo "166tis.km" v dnesnej dobe daj x 2 co nieje nic nemozne a mas dalsiu odpoved,poznam chlapka co menil vstreky u mondea po nabehani 240.tis.km (kupene nove)a taktiez majitela Passata ktory ma na tachu 120.tis. interier ako novy a po napichnuti na diagnostike zistil, ze ma skutonych 380 tis. :D mam tiez tdci 96 kw ,do a z prace to mam 25km a spotreba teraz v zime 5,8 l start na sup a na tachu "124.tis." a viem ,ze ma urcite viac mam ho cez pol roka a zatial spokojnost chcel som tddi ale ked som videl v akych stavoch ich predavaju a co za ne chcu to nevravim ze vstrekovacie cerpadlo nove stoji 80tis. a cena auta je 130.tis. ,v porovnani z octaviou na ktoru stoja vstreky 18tis. jeden a na mondeo o polovicu ,ale s tymto vsetkym sa musi u ojeteho auta pocitat a pokial niekto chce setrit tak si to treba uvedomit skor nez si take auto kupi
mondeo 2005 , 96kw TDCi

Uživatelský avatar
Lájoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20.12.2010 21:57
Bydliště: Mohelnice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Lájoš » 24.02.2011 07:56

Tak můj osobní názor na Mondeo 2,0 TDCi je asi takový:
Auto mám pět let,jsem s ním maximálně spokojený,chovám se k němu jak nejlépe mohu,tankuji u Schell,Benzina,žádné no name,
přesto jsem už 2 x měnil vstřiky,takže nějaký problém u starších TDCi se vstřikovači určitě bude :palec_dolu: :palec_dolu:
Samotní servisáci zabývající se opravami TDCi motorů tvrdí,že životnost těchto vstřikovačů je cca 120 - 150 tis km + kombinace
u nás prodávané kvalitní nafty je pro tyto vstřiky smrtelné :bebng:
Ford Mondeo 2002,96 kW,TDCI

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Eidž » 25.02.2011 07:25


Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host