Stránka 13 z 14

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:19
od miki21
mirek- :totlsmile: Pobavils :totlsmile:
Jednalo se o spolupráci při vývoji motorů...že je třeba fiesta a Mazda 121 to samé, ví snad každý.
PS-a felicie měla hydroštely? :mrgreen:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:20
od mirekfokus
URČITĚ A JAKÝ :hhura:A s Trabantem byla spolupráce nejlepší ,poradil jim že se nemusí stříkat skelet ale byl problém v tom že trabant ho měl plastový a ford bohužel kovový.Je snad něco na co by přišel Ford sám a nemusel kopírovat od japončíků atd .asi né je to jako s Oplem a moskvičem atd .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:23
od r0mik
s tou yamahou je to opravdu pravda, tusim ze na nejakem anglickem foru jsem o tom kdysi cetl:)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:33
od mirekfokus
No tak to se omlouvám ale v tom případě to neomlouvá Forda ale je vidět že nevěděl z které do které a nakonec ty motory nejsou vůbec jeho ale japonské licence.....

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:36
od r0mik
no u skodovky tez nevedeli coby, kdyz jim musel ital designovat auto :lol: (predfacelift filcky)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:44
od stano.
Motory na tom tie neboli nejako super. Pravidelne odchadzali VN cievky. A neskorsie MPi motory ich mali na kazdu sviecku jednu. Samozrejme boli na jednej kolajnici, ktora sa musela menit cela. Tie pred tym zas mali problem so vstrekovacim systemom. Dalej BXE motory mali casto ojnice mimo blok motora. Dovodom bola chyba vo vyrobe, v sroboch na ojnici. A katastrofa zavrsena poslednymi rokmi. Ked ani tretia generacia HTP motorov nepomaha, serie sa to jedna radost. (Poctivo taja, kolkym ludom havaroval motor po preskoceni rozvodovej retaze). Dalsie nestastie v serii motorov FSI, TFSI, TSI, kde ani samy nevedeli, co a ako. Skoncilo to u TSI, ale tie stoja za staru backoru.
Naspat k feliciam. Na tych zacinalo byt po 10 rokoch viac gitu ako plechu. Podvozok je tiez super. Este z 80-tych rokov minuleho storocia. Kedy dizajnovali Favorit. Prejazd vlnou znamena zaludok v hrudniku. A obiehanie kamionu na dialnici treba korigovat jemnou pracou volantu a pri narazovom vetre aj so smrtou v ociach. Lebo miestami ma vodic pocit, ze ho odfukne na zvodidla.
Felicia je paradna :palec_nahoru: Das Auto :hhura: Kup si dalsiu, nech si teda spokojny.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 04.07.2013 23:49
od miki21
Takže ukočeme OT a vrátíme se k těm ventilům. :wink:
O mirkově felicii je téma jinde. Děkuji.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 05.07.2013 00:15
od mirekfokus
Nevím ,já tam podložku nikde nedám ale motor jede jak hodinky .Klepání se ozývá od napínací kladky tak tam zkusím vyměnit ložisko :idea:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 05.07.2013 12:24
od Bullitt
Jenom můj názor hydra vs. podložky. Co mám zkušenosti svoje a od kamarádů s Escorty, tak s hydroštely byly často problémy (propouštěly-nedržely tlak oleje), pak byl motor hlučný a také docházelo k podpalování ventilů. Navíc výměna zdvihátek poměrně drahá (zvlášť u 16V, při tehdejší ceně kolem 400,- za zdvihátko - nevím, kolik stojí dnes). Vše to navíc záviselo na dobrém mazání (správný olej, čerpadlo dobře tlakovalo). Měl jsem 1.6/8V MkV rok 1991 a už tam byly hydroštely, taky jsem je měnil někdy ve 150t km a po asi 50t km některý zase cvakalo.
Takže podle mě Ford u některých motorů ve Focusech udělat ten "krok zpět" a zavedl zpět podložky. Pokud je předepsáno nastavení po 150t km, není to tak hrozné a nenastavená vůle je slyšet, navíc neudělá takovou paseku jako špatný hydroštel - ten bude mít vůli mnohem větší.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 05.07.2013 14:20
od Kazičsoustružník
mirek fokus .... nezlob se namě ale seš lojza , než abysis nechal poradit budeš tady hulákat jaké seš dobré ani si nechcu představit že si od tebe pak nechá nekdo poradit že ve vocusu zetek 1.6 sou hydroštele :totlsmile: seš fakt dobrej

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 14.07.2013 19:34
od mirekfokus
Tady nejde o to jestli tam opravdu jsou hydroštely, ale že je tam něco jiného než se dočteš v ezoltovi i tady na foru.Nebudu kvůli tomu sundávat vačky ,ale jedno je jistý buď jsou tam hydra a nebo kalíšky jak psal miki .Což je informace kterých je strašně málo a nejsou i v těchto odborných publikacích psány .Nebudu se hádat ale podložky jaké se všude zmiňují tam nejsou ,to je vidět i na mých fotkách. :idea:Je možné že v různých výrobních fabrikách dobíhaly různé modifikace a nebo naopak někde zaváděli novoty.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 14.07.2013 23:07
od foki
je to uplne jednoduche , hlinikove viko - menily se podlozky , plastove viko - menily se kališky .

a nemusis sundavat vacky

co tam mas dál ?

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 14.07.2013 23:12
od miki21
...že do toho vstupuju...
Jak tam jsou kalíšky, tak netřeba shodit vačky? U podložek to vím, dělal jsem to.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 15.07.2013 06:33
od foki
miki21 píše:...že do toho vstupuju...
Jak tam jsou kalíšky, tak netřeba shodit vačky? U podložek to vím, dělal jsem to.
na zjisteni ne , na serizeni ano .

a hydrostely nejsou ani na S a ani na SE .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 15.07.2013 07:35
od mirekfokus
Tak díky,takže jsou tam kalíšky.O.K. 8)