Tempomat nemám, ale za jízdy vynuluji průměrnou spotřebu v určité rychlosti, pak zvýším rychlost o 10km opět vynuluji a lehkým přidáváním aubíráním to udržuji v rozmezí těch 10km. Když jedu v rozmezí 140 - 160 tak kolem těch 8,5 to dokáži při volné cestě na rovině, když je větší provoz, tak to již těžko uhlídám, tam to vylítne i na 9,5 L , ale ubráním plynu na 140 to po pár metrech padne zpět na těch 8,5L. To pak i záleží jak jsem naložený, tam to zvýšení rychlosti ze 140 na 160 udělá dost velký průvan na průměru a ubráním plynu snížení průměru padá podstaněji delší dobu.

Když jedu v táhlém kopci tak to vezme i za 10L, ale co vyjedu, za horizontem zase sjíždím a to i ve větší rychlosti to vezme podstatně méně a jsem zase na těch 8,5L. Je to odzkoušený i na delší trasy na dovolené, čím jiným bych se při cestě bavil, když osádka spí
Co mám odzkoušený tempomat v jiném autě, tak vícekrát mě to ukázalo, že bez něj dovedu zajet o 0,4L/100km méně, než s nim.
