Stránka 119 z 191
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 12:02
od vita_k
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ue#p777751
podle grafu se to snazi zvysit teplotu cca 20 minut. Ale moc se mu to nedari... normalni teplota je do 400 max. Nemam tam uz asi eolys...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 12:10
od Sagic
Tak to tu musi byt jeste jeden graf... mozna od Komiho

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 13:15
od C-Maxis
Moc nerozumim, proc se zabyvat rychlosti vozidla a nikoli jen otackama. Rychlost bych chapal pro mozna lepsi chlazeni naporem, ale i to je dost zavisle na okolni teplote.
Konec koncu, pokud v servise "odborne" vypaluji priucpany DPF, tak to taky nedelaji za jizdy.
Ale tenhle posledni pokus o zpruchodneni urcite trva relativne dlouho.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 19:11
od V12
30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 19:28
od Sagic
V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 20:44
od C-Maxis
Dneska jsem poprve zachytil regeneraci.
Na semaforu jsem uslysel ventilator a okamzita 1,1 l/h. Tak jsem zbytek cesty jel neustale nad 2500 ot asi 8km, po zastaveni porad stejna spotreba, tak jsem vyjimecne jel jeste "navic" asi 5 km 2500-3000 ot.
Pak to uz bylo jen 0,5 l /h, tak snad dokoncena.
Abych si to srovnal v hlave.
Za normalni situace vzdy pri regeneraci proudi trochu nafty do oleje, ale protoze je to treba 1x za 900km, tak se to prezije.
Pokud se ovsem regenerace nedokonci (i nekolikrat), tak je tech prilivani nafty treba 5x za 900km a to uz je problem. Je to asi tak?
Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 21:12
od Sagic
To by bylo super, kdyby tam neco takoveho bylo. Ja si dokonce myslim, ze pri normalne probihajici regeneraci a jejim normalnim ukonceni se ani nafta do oleje nedostane, protoze nafta jde spolu s vyfukovymi plyny do filtru a tam vlivem teploty na sazich hori. Nafta se tam dostane, kdyz se vypne motor a ta nafta se prave neprenese do filtru a pak po stenach stece do oleje

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 21:31
od C-Maxis
jsem nasel:
"...Přebytky nafty projdou přes kroužky do oleje, kde se časem-při dlouhé jízdě např. po dálnici odpaří.Jezdíte li krátké trasy bez pořádného ohřátí oleje v motoru,tak dochází k zvýšení hladiny"
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 27.07.2012 21:56
od Sagic
To zni taky logicky. Jak rikam, me nastesti nafta v oleji nepribyva ani na kratkych trasach a okreskach. Projedu ted tak 1 az 1,5 nadrze mesicne.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 28.07.2012 18:25
od V12
Sagic píše:V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?
Ano, cez diagnostiku. A trva 30 -
40 minut (preklep).
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 30.07.2012 18:59
od pisty01
zdravim vsetkych
som majitelom FF II 2.0 TDCi 2009
precital som skoro cele toto vlakno a vobec ste ma nepotesili
nasiel som toto video
http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA co si o tom myslite? (je to z Volva V50 2.0 2005)
chcel by som sa spytat, ze ak vyberiem DPF, prefukam ho wapkou a precistim ho nejakym cisticom (nie prederavit-prevrtat) a nasledne ho dam naspat, budem musiet robit aj zasah do riadiacej jednotky? Pripadne co sposobi odpojenie baterky na 20-30 minut? Vymazu sa tym naucene hodnoty RJ o DPF?
dakujem
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 30.07.2012 20:28
od vita_k
dvoulitr ma dpf? po tomto postupu ti zbudou kilometrove regenerace, coz stale neni idealni. Ale co by ne :)
baterkou podle me nic nevymazes - jen nazor...
wapkou je to velmi na kratkou dobu, podle toho co jsem pochopil
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 30.07.2012 20:50
od martasak
spanel píše:Na škodováckém fóru k tématu třeba píšou :
Regenerace .........rychlost nad 60km/hod
.........otáčky motoru 2000-3000
.........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod
těch 30 minut se mi také nezdá.
Citroeňáci taky píšou 60 km/h, ale asi to Ford nastavil na 80 aby co nejvíc vydělal na opravách

. Např. v Irsku je na okreskách 80ka, tam jich asi moc neprodají. O víkendech co jezdím, tak jedu na okreskách většinou 105 tacho, ale půl hodiny jet pořád přes 80 to prostě nejde ani o víkendu a ve všední den mezi náklaďáky už vůbec ne.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 30.07.2012 20:51
od martasak
C-Maxis píše:
Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
No kdyby alespoň tam bylo "regeneruji", i to by bylo lepší než teď, některé značky to snad mají. Takhle jsme odkázání na štěstí.
Jenže Ford rád zinkasuje 35000 za nový. Předpokládám, že u nového Focusu na to kontrolka taky není.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 30.07.2012 21:18
od V12
vita_k píše:dvoulitr ma dpf?
Bohuzial ano

Po FL na 100% vsetky
