


v tehle rychlostech uz jde hlavne o odpor vzduchu a ten se zvetsuje s druhou mocninou rychlosti. 4000 ot. je 144km/h realnych (odpor vzduchu je dvojnasobny oproti 100km/h!) a to ti garantuju, ze do 8 to nebude, to by si ford mohl jit s tim motorem pro nobelovkuballu píše:Stovka tam je, to máš pravdu, ale nikdo ji nedodržuje. Já mám zapnut antiradar, tak mám přehled, za kterým kříkem mají mikrovlnku nažhavenou a stejně kolem mne prohučí většinou se značkou ve které je "S", "A" káry i 170 a krabička mě hlásí skřehotáním , že též jede na antiradar. Na dálnici je nejoptimálnější spotřeba vzhledem rychlosti, když je motor na 4000 ot. spotřeba se plácá na 8 a něco pod ní a motor jen šveholí při nájezdu do táhlých kopců a to je na tachošu něco přes 140. Když do takového kopce se najede s motorem ve 3000 ot, jde spotřeba o dost nahoru, někde k 8,5 L. Ono to převalování benzínu na 2000 - 2500ot nějak spotřebu neudělá a pro oblinkrované babety ze škodovky jste lehká kořist.
Yés, superballu píše:Přednáška na místě o olejích na přání Ještěra byla provedena.
najedeš si na palubáku na průměrnou spotřebu a poté na 2-3s podržíš čudl u rychloměruDiki píše:jojo je to hodne o stylu jízdy..takže kdyby jste v Ostravě viděli pomalu se plížit černé mondeo tak netrubtesnažím se o rekord
jinak vynulovat průměrnou spotřebu nejde,že? akorát vyndáním baterky? a docela mi chybí i ukazatel aktuální spotřeby
ty myslíš aktuální spotřebu, to Mondeo nemá, ale dá se udělat upravenou verzí softwaru. Kolega si to nechával dělat od nějakého frajera z Jihlavy, když mu implementoval tempomat - upgrade + nějaký plbostí á 600,-Diki píše:Lidi tak nevím..zkoušel jsem tu vaši radu na aktuální spotřebu,ale vždycky jak ten knoflík zmáčku na půměrné,tak se akorát vynuluje,objeví se 99,9l/100 a klesá to,ale počítá se zase jen průměrná,nebo to nemá takovou funkci jako třeba v oktávce?že když šlápneš na plyn tak to vyletí třeba na 12 a po úplném uvolnění klesne na 0?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů