Stránka 111 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 07:05
od Sobull
:mrgreen: No tak Fapoff dává dva roky záruku na SW.
EDIT: skoro bych řekl, že zásah do auta se souhlasem majitele není mimo zákon. Tam je až následný provoz toho auta. Ale právník nejsem.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 08:13
od C-Maxis
Sobull píše: Tak naposled.
1)Kdyby si to nechal udělat někde, kde tomu rozumí, tak nemusí nikam nic lít.
2)Dávat VIF je nesmysl, protože ten je třeba skladovat do +5 stupňů.
3)Dávat VIF s naftou nemá žádný význam, musíš ho tolik rozředit, že když chceš aditivovat, musíš stejně napřímo.
4)Dávat naftu, budiž, ale uniká mi smysl aditivovat naftu naftou a jsme u bodu 1.
Pokud se někdo smíří s tím, že má úpravu udělanou špatně, tak doporučuju tu naftu. Dle mě by to měl reklamovat jako každou službu, kterou někdo odfláknul :nixw:
Obavam se, ze se tu smesuji 2 ruzne pohledy.
1/po zruseni DPF se auto porad hlasi o "EOLYS". Vadi prazdna nadrzka. Pak mozna staci do teto
nadrzky dat klidne naftu.
2/snaha pouzit nadrzku na EOLYS na automaticke primichavani jineho druhu aditiva pro vylepseni vlastnosti nafty (treba VIF).

Ja se vyjadruji k bodu 1/. Vylepsovat naftu nepotrebuji, protoze jezdim na Vervu, obcas na TopQ (take jiz aditivovana).

2 salamio: Vyndavani, liti a pod. se v tomto pripade dela z duvodu obejiti pomerne vyznamneho kurvitka, kterym DPF v nasem pripade je. Navic po cca. 120tKm se DPF muze stat zcela nefunkcnim a naprava stoji pomerne hodne penez. Hodne majitelu aut s DPF to pred koupi ani nevedelo, neni to nic, cim by se prodejci chlubili. A ne kazdy pred koupi proleza ruzna fora ...
Ja mam DPF normalne funkcni, ale presto me toto tema zajima.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 08:45
od foki
to sobull : je to jako s tacho ta firma jen upravi SW , podvodu se dopousti majitel ktery vedome snizi stav km

to maxic : ted uz je DPF otazkou max 10000kc .

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 09:27
od Raada
Ac nejsem zastancem DPF a uz vubec se mi nelibi princip DPF v nasich motorech, tak na vykuchani nepojedu. Jak pise foki tak dnes DPF jiz nestoji takovou raketu a sel bych cestou vymeny. Z UK se da sehnat DPF za cca 6000Kc a to je na urovni vykuchani. Pochopim vykuchani u aut, ktery jezdi prevazne kratky trasy - tam nakup dieslu s DPF vubec nemel smysl, ale ja vetsinou jezdim delsi trasy a tak regenerace pravdepodobne probihaji bez problemu.

Na druhou stranu mi rozciluji diesly, ktery DPF nemaji a v kopci nebo pri akceleraci se za nima tahne cernej kour. Nedelam si iluze, ze likvidace starych DPF (nebo i vyroba DPF) je neco ekologickeho, ale je mi sympaticke, ze me auto nekouri.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 10:12
od BobTDCi
To: Sobull - celkom súhlasím....ja som nemusel nikam nič liať...a je to to najracionálnejšie riešenie - ak už úprava, tak nech rieši problémy...a nie nastoľuje ďalšie...
Ale tí čo mu to robili - sú pravdepodobne iba "okukávači" ako je to v tejto branži u väčšiny "úpravcov i chiptunerov"... :gott: :dih:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 10:53
od vita_k
mno, auto musi mit vyssi zplodiny s DPF napr. CO2, NOx atd kvuli vyssi spotrebe, ktera je o 0.8 vyssi. To je 15% vetsi spotreba. Takze koureni se zbavis, ale co to ostatni?
Tzn. i kdyz auto nekouri, tak dopady na ziv. prostredi to muze mit jeste horsi.

A to vi kazdy, ze kdyz probihaj regenerace, tak se ti dostava nafta do oleje, spatne maze, turba se meni apod. navic auto pri regeneracich blbe jede. DPF je hrozny kurvitko. Vezmi si jaka je je to zatez pro ziv. prostredi, kdyz auto musis vyhodit v 300 tis. km misto v 600. Tady vyhravaji jen automobilky.

Kdyby to umel nekdo dobre vypnout - tim myslim vsechny regenerace, tak je to win-win.

Ja az budu karu prodavat, tak si tam necham dat puvodni SW a nejaky levny filtr z UK, protoze vypnute regenerace doted nemam (i kdyz je jich ted mene, tak stale to neni uplne vypnute).

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 14:03
od salamio
Raada píše:Ac nejsem zastancem DPF a uz vubec se mi nelibi princip DPF v nasich motorech, tak na vykuchani nepojedu. Jak pise foki tak dnes DPF jiz nestoji takovou raketu a sel bych cestou vymeny. Z UK se da sehnat DPF za cca 6000Kc a to je na urovni vykuchani. Pochopim vykuchani u aut, ktery jezdi prevazne kratky trasy - tam nakup dieslu s DPF vubec nemel smysl, ale ja vetsinou jezdim delsi trasy a tak regenerace pravdepodobne probihaji bez problemu.

Na druhou stranu mi rozciluji diesly, ktery DPF nemaji a v kopci nebo pri akceleraci se za nima tahne cernej kour. Nedelam si iluze, ze likvidace starych DPF (nebo i vyroba DPF) je neco ekologickeho, ale je mi sympaticke, ze me auto nekouri.
Tak nějak jsem to myslel :-) Ale neměl jsem zrovna moc času se rozepisovat :-)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 15:17
od vita_k
ja pak moc nechapu, o cem jinym na foru psat? Na otazku "Co tu s tema autama" se da odpovedet univerzalne. Nic s nema nedelej a bez do autorizovaneho servisu a plat :) Forum zrusime a budem delat neco poradneho :)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 15:24
od fordis
vita_k píše:ja pak moc nechapu, o cem jinym na foru psat? Na otazku "Co tu s tema autama" se da odpovedet univerzalne. Nic s nema nedelej a bez do autorizovaneho servisu a plat :) Forum zrusime a budem delat neco poradneho :)
do autorizáku poběží je blbec. já servisuji u Truck motor s.r.o. v Brně na Cejlu

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 15:27
od salamio
vita_k: co se hned tak čílíš?
Jenom jsem vyjádřil názor, že takové zásahy do auta jsou pro mě osobně už za hranicí akceptovatelného. A jak dodal Raada, nedávají ani valného smyslu. Ale každý si klidně samozřejmě může vyndat ze svého auta třeba i brzdy.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 20:04
od radari
vita_k píše:
radari píše:profichiptuning v Brně ... s casem uvidim jestli to byl dobry napad .
kolik za to v Brne chteli? Podle me se neda rict, ze by se jim to povedlo, kdyz neumi odstranit tuto hlasku.
Jestli to ale nebude delat km regenerace, tak jen dobre.

Kolik je 5k? 500 nebo 5000? za 500 se eolys sehnat beztak neda...?

dik

5000 kč

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 20:19
od C-Maxis
salamio píše:...že takové zásahy do auta jsou pro mě osobně už za hranicí akceptovatelného. A jak dodal Raada, nedávají ani valného smyslu.
No smysl to asi dava.
Odpadne ucpavka vyfuku = zvyseni vykonu, pruznosti, snizeni spotreby. Pokud se podari eliminovat regenerace, tak dalsi uspora paliva a hl. zmizi redeni oleje naftou a spatny vliv na turbo.

To si kazdy stejne prebere sam.
Pro me to treba neni.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 21:13
od vita_k
fordis píše:
vita_k píše:ja pak moc nechapu, o cem jinym na foru psat? Na otazku "Co tu s tema autama" se da odpovedet univerzalne. Nic s nema nedelej a bez do autorizovaneho servisu a plat :) Forum zrusime a budem delat neco poradneho :)
do autorizáku poběží je blbec. já servisuji u Truck motor s.r.o. v Brně na Cejlu
to jsem psal trocha ironicky, jako ze jsem nepochopil co vlastne kolega doporucoval:) Omlouvam se za zavadejici prispevek...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2012 21:20
od vita_k
salamio píše:vita_k: co se hned tak čílíš?
Jenom jsem vyjádřil názor, že takové zásahy do auta jsou pro mě osobně už za hranicí akceptovatelného. A jak dodal Raada, nedávají ani valného smyslu. Ale každý si klidně samozřejmě může vyndat ze svého auta třeba i brzdy.
to jen tak vypada, ze bych se cilil:) Moc jsem proste nechapal co tim myslis. Ja si myslim, ze pokud emise zustanou v norme, tak at si s tim kazdy dela co chce. I bez filtru tady projdou technickou lidi bez problemu.

80 kw verze je stejna jako 66kW jen s jinym turbem a 66 nema dpf z vyroby. Jsou i verze 80kw bez filtru z vyroby - a myslim i stejnou emisni normu jako s dpf, tak ja s tim nemam nejmensi moralni problem filtr oddelat. Nevim jak teda legislativni stranka veci, ale to me zatim nejak netrapi.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2012 16:31
od hlavacik
ahoj vsem.
strasne se omlouvam ze sem polozim asi naprosto debilni dotaz, ale jsem naprosty laik a vetsine veci tady v diskuzi nerozumim :-)
pred par dny jsem koupil Ford Focus Combi 1,6 TDCi 80KW z roku 2007 privezeny z holandska a tedy v manualu a v servisni knizce si veru moc nepoctu. vim urcite ze FAP mam a i s nadrzkou na mocovinu.
snazil jsem se bez uspechu najit na netu informaci jak casto se filt ma oficialne menit a jak casto se mocovina dolejva. a jeste se chci zeptat jestli to palubni pocitac hlasi?
hodne jsem zvazoval ze bych filt nechal vykuchat ale kamarad o kterem bych si troufl rict ze autum rozumi velice dobre mi rekl ze narozdil od starych naftaku novejsi maji drobnejsi castecky ktere jsou rakovinotvorne a tenhle filtr je odchyti - a ja mam male deti a kvuli penezum rozhodne nehodlam ohrozit jejich a me zdravi.
takze:
- jak casto mam nechat dolit mocovinu a bude mi tuto nutnost hlasit pocitac?
- jak casto mam menit Fap Filtr a bude mi tuto nutnost hlasit pocitac?
- koli stoji doliti mocoviny?
- kolik stoji vymena Fap Filtru vcetne prace? doporucite mi neco v Praze?
predem dekuji za jakoukoliv informaci.