Mondeo Mk.III 2.0TDCI 96 kW - vadny alternator. Najprv samozrejme kontrolka dobijania, potom ABS, potom ESP, Engine System Fault, baba to chcipla a uz nenatocila. Verdikt 700 EUR v prdeli - vymena alternatora, vsetkych zhavicov vcetne kabelaze a zopar dalsich veci okolo zhavenia (auto bolo nedavno na vymene palivoveho filtra, mechosi ho zle odvzdusnili a nasledkom toho k smrti utrapili vsetky 4 vstrekovace. Vstreky vymenene za ine, len neviem ci nove alebo repas, boli na ucet servisu

, to dlhe startovanie vraj nieco roztavilo, udajne bolo stastie, ze ten Mondik nezhorel). Majitel je na auto tak vytoceny, ze grcia len co ho zbada. Vzdy mu pripomeniem, ci si pamata, ako sa smial on mne, ked som kopal do Plechaca... Auto ma cca 140 tisic km, 7 rokov, najdrahsia cast motora vymenena, zostava este turbo a dvojhmota, ktoru uz tiez pocut. Zeby som to za 7k kupil ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO